Täällä herätty vasta tunti sitten On se kyllä ihanaa, että meidän esikoinen antaa aamuisin nukkua pitkään, vaikka mä kyllä varmaan lahjakkaasti nukkuisin vieläkin pidempään, jos vaan saisi
umayya: Pikaista paranemista teidän pojulle! Meidänkin poika oli eilisen päivän kuumeessa, joten täälläkin vietetään tämä päivä sisällä, vaikka ainakaan vielä ei ole kuume uudestaan noussut. Toivotaan, että kuume johtui 1,5 viikkoa sitten saadusta rokotteesta, eikä olisi mikään pöpö :/
LittlePeople: Me ei olla nyt rakenneultran jälkeen uutta painoarviota saatu
Emmaliina: Mun napa on ainakin vielä omassa kuopassaan, mutta ei kyllä kovinkaan syvällä Esikoisen aikaan pysyi siellä loppuun asti.
PippuriMamma: Eipä mitään kiirettä! =)
Olisiko joku halukas ottamaan hoitaakseen heinäkuun päivityksen!? :wave: Tietenkin jatkan edelleen, jos halukkaita ei ilmaannu, aika helpolla olen päässyt
Eipä nyt muuta, hyviä vointeja kaikille! :hug:
-Niiskuneiti ja Helmi 27+3-
umayya: Pikaista paranemista teidän pojulle! Meidänkin poika oli eilisen päivän kuumeessa, joten täälläkin vietetään tämä päivä sisällä, vaikka ainakaan vielä ei ole kuume uudestaan noussut. Toivotaan, että kuume johtui 1,5 viikkoa sitten saadusta rokotteesta, eikä olisi mikään pöpö :/
LittlePeople: Me ei olla nyt rakenneultran jälkeen uutta painoarviota saatu
Emmaliina: Mun napa on ainakin vielä omassa kuopassaan, mutta ei kyllä kovinkaan syvällä Esikoisen aikaan pysyi siellä loppuun asti.
PippuriMamma: Eipä mitään kiirettä! =)
Olisiko joku halukas ottamaan hoitaakseen heinäkuun päivityksen!? :wave: Tietenkin jatkan edelleen, jos halukkaita ei ilmaannu, aika helpolla olen päässyt
Eipä nyt muuta, hyviä vointeja kaikille! :hug:
-Niiskuneiti ja Helmi 27+3-