Mä tulin just kelasta. Vein äippäraha-anomuksen
En mäkään myöhässä ole
Perskutti kun teksti läks ennen kuin sain valmiiksi asti...
Mä tosiaan sain nyt isäni kyydittämään ja vein sitten urakalla papereita. Tuli anottua äippärahaa, äippäpakkausta, lapsilisää, sairauspäivärahaa, matkakulukorvauksia, työttömyyspäivärahaa
Ei sen enempää ja kaikki laput mä sit täytin tänään aamulla kaffekupin ääressä...
Minäkö saamaton?!
Jussi tuli ja meni ja ihan kivasti menikin. Käytiin kalassa ja nautittiin saaliista
Ämpäri piukas affenia...NAMI!!
Torstaina näin
Niiskuneidin josta tulikin mieleeni, että ANTEEKSI, olen unohtanut vastailla yyveehen... :ashamed:
Perjantaina oltiin kalassa ja illalla syötiin ja hyvin! Lauantaina loikoiltiin ja grillailtiin ja sunnuntaina haettiin Myllyreissulla SE hoitopöytä ja tapasin pari uutta tuttavuutta samalla ja juttua riitti. HITTO kun olen jumissa täällä... :'(
Haluaisin NIIN tavata kaikkia....................
Muuten täällä tosiaan kaik ok *koputtaa puuta*. Vauveli elämöi minkä ehtii ja antaa meidän ihastella tippa linssissä miten pieni peppu pukkaa vatsanahan läpi melkein
Tykkää kun silitellään :heart:
Mun
NAPA on ihan hullun näköinen!! Sellainen pinokkionenä keskellä mahaa...ja hitsi kun ottaa joka paikkaan kiinni ja tekee välillä ihan kipeää
Samoin se on hauskasti tummunut!
Nyt taas syömään jotain... Alkaa heikottamaan, otin adalatin jokin aika sitten ja siitä tulee pikku pöhnä hetkeksi kun paineet tippuu. Syöminen auttaa!!
Vointeja kaikille!!!!
-PippuriMamma & "MatiasMatilda" 30+3