Onnittelut uusista syysvauvautuneista tällekkin illalle :heart:
Tätä odottavaa on tänään juoksutettu ympäri Helsingin keskustaa. Pikkuveli järjesteli ohjelmaa koko päiväksi elokuvista lähtien. On shoppailtu, kävelty, kiivetty portaita, ajeltu mukulakivikaduilla ja seikkailtu muuten vaan. Kiitoksena aavistuksen napakampia supistuksia (ei vaan hitsi vieköön säännöllisiä ) ja nyt parin päivän aikana alkanut selkäkipu on alkanut ihan tosissaan vaivaamaan. Supistuksissa siis todella jo potkua. Tosin veli kultainen vissiin toivoisi edelleen sitä syntymispäivää omalle syntymäpäivälleen. Olisihan se kieltämättä aika hauskaa, mutta siihen olisi vielä se kaksi päivää ja olo tuntuu tosiaan nyt rapsakoituvan niin, että vaikeuttaa hiukka liikkumistakin..
Tiltu07 : Hehe tosiaan ihan peräkkäin laskettujen aikojen kanssa mennään, joten laitahan toki itsekkin viestiä, jos lähtö tulee. Mulla vaan on niitä klinikalla käyntejä säännöllisesti joka 3s pvä, niin ei koskaan oo täysin varmaa milloin ne ei päästäkkään poliklinikkakäynnin päätteeksi pois. :|
Noita useita neuvolakäyntejä olen minäkin hiukka ihmetellyt, sillä samalla 2xvko mennään meilläkin. Tuntuu todella turhalle tuon naistenklinikka-rumbailun lisäksi. Tuntuu jo, että joka päivä on joku meno erilaisiin mittailuihin. Tietty aikaahan tässä on, mutta tämä liikkuminen kun todella muistuttaa jo lyllerrystä ja on kaikkea muuta kuin sutjakkaa.
Elwi: Täällä ainankin on yksi iso karvamahainen :wave:
Karvajuovanhan tosiaan sanotaan povaavan poikaa. Samoin eteen tuleva vatsa lupaisi samaa. Multa löytyy molemmat ja ultrassahan jalkojen välissä oli kaksi pientä kivestä, että tainnee pitää paikkansa ainankin täällä
.
Nukkumisesta sen verran, että minä ainankin nukun kuin murmeli taas pitkästä aikaa ja se on aivan taivaallista. Alan epäillä, etten varmaan herää pikkusiin vedenmenoihin tahi supistuksiin noin vain. Onneksi mies valvoo sen puolen. Aamulla ennen töihin lähtöä se herätti mut kertoakseen, että oli taas nähnyt unta vesien menosta ja oli joutunut tarkistamaankin kesken unien koisinko lammikossa..
Mira-84: Mulle noista liikkeistä suositeltiin kanssa kattelemaan tarkemmin nyt loppuajasta, vaikka toistaiseksi istukka hyvin toimiikin. Tarvittaessa suosittelivat pitämään kirjaa ja soittamaan päivystykseen. Kerran jo jouduinkin soittamaan ja antoivat hyviä vinkkejä, millä juniorin sai liikkumaan. Nyt se onkin riehunut koko tämän viikon niin, että on jo toivonut hetken rauhaa sisäelimille välillä
tup: Hiilarihimot on aivan +++. Perunaa ja leipää voisi syödä koko ajan
Onneksi ei vielä kauheesti makeeta tee mieli.
Tuttien ja pullojen keittelystä sen verran, että itse olen esikeittänyt kaikki ja varmaan silloin tällöin jatkossakin ne saatan kiehautella. Lähinnä silloin kun ovat olleet kunnolla käytössä tahi likaantuneet (veljentytön +1vee lempihuvia on laittaa kaikki vessan pönttöön ja sen jälkeen parempi keitellä..). Päivittäiseen tai viikottaiseen keittelyrumbaan en oikein nää minkäänlaista syytä.
Tsemppiä huomiselle
tättähäärä2
Nyt pelaamaan lautapelejä veljen ja miehen kanssa (kamala ko onkin ollu niin paljon ohjelmaa tänään, että unohdin jopa kattoa tuon 45min-ohjelman :| )
venlae ja papu (melkein rv 40.. hihi)