:headwall: :headwall: :headwall:
"Uusi" ihminen taas ilmoittautuu... siis entinen Superheppuli ja Tarze!!! Nyt loppui nimimerkillä leikittely. Yritin saada vanhan tutun Superheppulin takaisin, mutta edelleen kone ilmoittaa, että se on varattu. Sitten ei tietenkään saanut enää Tarzeakaan vaihdettua takaisin, joten tässä nyt sitten Heinosena keikun... :headwall:
MamMam laitoin sulle yv:tä takaisin. Mua kans jännittää, että osaako sitä ilman esikoista olla sairaalassa, kun se on niin äitin poika... no, tekee varmaan isukille ja pojalle ihan hyvää olla kahdestaankin.
Omaa napaa vaan, kun ei muiden kuulumisia muista viittä sekuntia pidempään. Äitipolilla olin tänään synnytystapa-arviossa nro2, jossa ultran mukaan painoarvio 3,6-3,7kg. Millään muotoa en tuohon usko, koska esikoisestakin meni tooosi paljon arviot pieleen ja painoi 4,7kg syntyessään. Nyt siis taas passitettiin viikoksi kotiin hakemaan vauhtia, koska kohdunsuun tilanne ihan alkutekijöissä, eikä olisi järkeä käynnistellä ihan näin "epäkypsää" tapausta, jos ei ihan pakko ole. Kaveri ei ole vielä edes kiinnittynyt. Kovasti täti ronkki ja tunki alapäätä, niin että kipeetä teki, mutta eipä sekään ole saanut aikaiseksi yhtäkään kunnollista supistusta edes. Mun menee jo usko, että tästä oikeesti taaskaan tulis yhtään sen helpompaa synnytystä kun viimeksi, jos en nyt ihan vaatimalla lähde sektiota huutamaan!!! Toive olisi kuitenkin saada se alakautta tulemaan, mutta kohta se taas taitaa olla liian myöhäistä kun vauva vaan kasvaa kasvamistaan. Esitin toiveen, että jos alakautta synnytellään, niin haluaisin edellisen ERITTÄIN VAIKEAN synnytykseni käydä läpi jonkun kanssa ennen tositoimia. Lääkäri oli kanssani samaa mieltä, että se olisi hyvä, mutta TAYSissa ei taida olla yhtään kätilöä tai lääkäriä, joka ehtisi asiaan kanssani perehtyä. Siis pelkopoli on ihan tukossa (kätilö vaan totesi, että keväällä olisi ollut aikoja... silloinko sitä olisi pitänyt tietää pelätä ajoissa), äitipolin kätilöt eivät ehdi. Yrittävät saada synnytyssalista tai -vastaanotosta jonkun juttelemaan kanssani ensi viikon ajan yhteydessä, mutta mitään siis ei voitu varmaksi luvata!!! Olin jo henkisesti valmistautunut siihen, että käynnistetään huomenna aamulla tai viimeistään alkuviikosta tai sitten sovitaan leikkausaika, mutta ei mitään... Melkoisen turhautunut olo oli, kun ulos sairaalasta taas kävelin vailla mitään suunnitelmaa! No, kai se joskus sieltä jollain keinolla saadaan pihalle... kaikki mua lohduttaa, ettei tämä synnytys VOI enää olla vaikeampi kun edellinen, silloin meni kuitenkin aika monta asiaa pieleen!
Niin ja onnea jakautuneille, joita en ole vielä onnitellut (en muista mitä kaikkea nuo edelliset persoonani ovat tehneet
)! Koitetaan me muut jaksaa piiitkältä tuntuvaa odotusta. Onhan tätä jo jaksettu monta kuukautta, niin kai tässä vielä pari viikkoa jaksetaan
.