Meillä ei ees tuota painoa arvioitu.. näin Haminassa :/Alkuperäinen kirjoittaja miikku78:Jotenkin arvasin, että tänään tulee lisää vauvauutisia ja olen kytännyt viestejä koko päivän =)
Onnea myös pippurimammalle, littlepeoplelle ja mobicille. Tuli sitten sama syntymäpäivä Onnille ja mobicin pikkuiselle =)
Itse täällä odottelen koska pääsisi kanssa laitokselle, hiljaiselta näyttää...en kyllä jaksais oottaa että yliaikaiseks menee niinkuin lääkäri sanoi. Mutta parempi niin että pikkuinen saisi vielä kasvaa, kun oli niin pieni rv 36+6 painoarvio oli 2450g. Onko jollain ollut yhtä pieni?
Kohdunpohjankorkeus oli viime neuvolakäynnillä 32 (rv 38 tasan) Jollain oli ollut 40? Luinko väärin? On se outoa, että itselle painoa kyllä tulee reippaasti (16,5 kg), mutta vauvasta on tulossa pieni...
Jaksamisia kaikille tuleville äideille! Terveisin Miikku78 38+4
Tää kulostaa niin tutulta. Mulla vaan on kuvioissa mansikkajäätelö ja pullat Lapsihan meillä on jo jätti.. Onneksi lekuri lohdutti eilen sanomalla, ettei se syömällä kasva, minä vaan.. Tiijä siitäkään lohdutuksesta, mutta..Alkuperäinen kirjoittaja mam84:Pari päivää on ollu masentunut ja vetämätön olo. Mitä minä teen?! Syön ihan älyttömästi suklaavanukkaita ja karkkia, ja sit käyn ykäämässä veskissä kun tulee huono olo. Mä tiedän, mä lohdutan itseäni ruualla. Sit alko vaan pelottamaan, että jos mä syön ihan älyttömästi karkkia, niin kasvaako se vauvakin ihan jätiks?!?!?!!
viikol 37+5 kohdunpohjankorkeus oli 32cm... kyl mie sitten terkkarilt kysyin et voiko hän arvioida vauvan painoa.. se sano vaa ettei siitä tuu mitää isoa, ellei nyt sit mee yli..Alkuperäinen kirjoittaja miikku78:Laa: Tosi tylsä juttu, jos ei ole arvioitu , kai se on paikkakuntakohtaista...
Entä kohdunpohjankorkeus?
Nää ajatukset on ihan ku suoraan mun näppikseltä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Joe80:Minusta tuntuu, ettei nämä minun tuntemukset sektiosta ole niinkään pelkoa, vaan pikemminkin pettymystä. Tunnen muutamia naisia, joille on tehty sektio ja tiedän kyllä heidän siitä selvinneen, joten enköhän minäkin Mieskin yrittää lohdutella, että kaikki menee hyvin ja että turha on murehtia etukäteen. Minusta kuitenkin tuntuu, että minun on tavalla tai toisella pyöriteltävä asiaa mielessäni ja sitä kautta totuteltava ajatukseen. Tietysti vielä on olemassa pieni mahdollisuus, että vauva päättäisikin kääntyä, mutta en uskalla toivoa sitä liikaa.
Kuten joku sanoikin, pääasia on että vauva saadaan turvallisesti maailmaan. Mieluummin synnyttäisin alakautta, mutta kun vauva on tulossa takapuoli edellä ja kaksinkerroin (jalat siis suorina vartalon suuntaisesti), niin tarvittaisiin aika rööri, mistä sellainen mahtuisi ulos. Ja mieluummin tietysti suunniteltu sektio kuin hätäsektio.