Herranjestas, joko kello on noin paljon?? Olen ilmeisesti nukkunut kellon ympäri

Taisi sitä univelkaa olla jonkin verran edellisöiden valvomisista |O Toivottavasti
Hantta ystäväsi on oikeessa ja tästä sitten seuraisi synnytys
Paljon onnea
Mobicille poikavauvelin johdosta! :flower:
Mam84 kyseli niistä
isyysrahojen määräytymisistä. Niitä olen itekkin pohtinut. Miten se siis menee? Meneekö ne 2005 verotuksen mukaan vai viimisen puolen vuoden tulojen mukaan ja paljonko sitä saa niihin tuloihin nähden?
Cassy pohti itkuhälyttimen ostoa. Me ollaan anopilta pyydetty lahjaksi itkuhälytin. Vaikka vaunut saakin makkarin ikkunan alle, niin ajattelen, että on mukavampi puuhata esim. keittiössä jotain, kun ei tarvi vähän väliä käydä tarkistelemassa vauvan mahdollista unta. Ainoa paikka kalliiden lelukauppojen lisäksi mis oon nähnyt hälyttimiä täällä päin myytävän on Kodin ykkönen ja siellä Philipsin hälytin maksoi 80?.
Mulla on sisko kanssa ihan kypsä kavereiden soitteluun ja uteluihin, että jokos oot synnyttämässä. Niinkun sitä ei sitten ite ilmottais!!! Joten
Balik, et oo yksin :hug:
Me eilen pitkästä aikaa päästiin kokeilemaan sitä kolmatta ässää ja tuntukin niin kivalta (koko raskausajan ollut vähän pakkopullaa, kun ei oo tuntunut miltään)

Jotakin se myös teki tonne kohdunsuulle, kun tuli muutama aika kipee supistus ja loppuilta kauhee jomotus ihan häpyluissa asti.
Nyt mulla on kauheesti energiaa, joten taidanpa mennä laittaan pesukoneen päälle ja jos vaikka imurois. Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja toivotaan lisää vauvauutisia!
Paveliina ja Jooseppi 38+5