Heipparallaa Ihanat Äitylit!!
Poika uuvahti päikkäreille, joten josko hetken ehtii raaputella tämän keskustelun pintaa...
Kiitos kaikille, jotka kertoivat ettei vauvelit vielä kääntyile!
Minä kun jo huolesta soikeana täällä, kun ei edistystä tapahdu.
Olen vaan tottunut tuon esikon kanssa liian vauhdikkaaseen menoon, käveli jo 8kk iässä....
Tiniille onnea upean asunnon löytymisestä! Ja toivottavasti saatte asiat kuntoon ja pääsette unelmien kotiin!
Nikin emo oli jo muuttanut onnistuneesti alun hankaluuksista huolimatta.
Onnea uuteen ja ihanaan kotiin!
Laihiksia joku oli jo aloittanutkin ja urheilemaankin oltiin päästy, meikkiskin ehkä jossain vaiheessa ja sama olisi edessä kuin
miialla eli se -15kg.
Romilla ja Lumilla oli hauskan oloinen harrastus. Varmasti ihanaa vauvalle tuo värikylpeminen!
Kasvamisesta täällä oli juteltu. Hienosti oli potria poikia saatu kasaan ja perjantaina koettaa meidän punnitus myös. Tuo "punttivaltonen" ei myöskään ole sieltä kevyimmästä päästä, mutta pian nähdään kuukauden lukemat. Ja saadaan se tylsä rokotuskin taas!
Nappisilmätarvitsee halauksia ja täältä niitä lähtee. Itse olen pienestä asti seurannut viinanpirun kiroja tuttavien perheessä, joten ne eivät saa hyvää tuomiota minulta. Koetahan saada asiat raiteilleen ja elämä takaisin haltuun!
:hug: :hug:
Koiramamma saa iloita helposta ja ihanasta lapsestaan! Älä lannistu ihmisten panettelusta, kateellisia ne vaan ovat. Muistan hyvin, miten minut yritettiin lannistaa esikon aikana, kun oli kiltti ja helppo lapsi, enkä olisi saanut sitä hehkuttaa. Ja nyt sitä muistelee kaiholla tämän kakkospainoksen kanssa....
Äänekkäät jokeltelut ja kirkuminen täälläkin raikuu! Kovasti on juttua ja se kiljuminen on ihan IN- juttu. Samoin kun kuolan päristely, silleen kun poikien kuuluukin, kun autoleikkejä leikkivät...
Jouskarilla tuntui olevan oikea äänekäs tehopakkaus! Ihana!
Ruokamääriä ja maitomääriä joku oli kiinnostunut kuulemaan. Aamupuuro on määrältään sellainen 1-1,5dl ja illalla menee 2dl. Ruokasoseita menee aamupäivällä 1,5dl sekä iltapäivällä 2dl. Joskus iltapäivällä annan hedelmäsosetta, mutta ei sitä uppoa kuin 0,5dl. Usein meillä nautitaan tissiä noin 30min-1h:n kuluttua soseista. Ja sitä imee sen 2-5min päivällä. Öisin mennään 10-20min tissisyötöillä.
Itse
olen vähän huolissani tuosta maidon riittävyydestä, kun tissit tuntuu tosi tyhjiltä.
Pulloa poika ei oikein huoli ja vaikka sitä joskus iltaisin sitten yritän antaa ja onnistuu syömäänkin, niin tissi on suuhun silti saatava ennen unen tuloa. Poika on kyllä lisämaitoa saadessaan juonut max. sellaiset 30ml, joten kaippa se tuolta tissistä ainakin sen verran sitten irti saa.
Jouskarioli tätäkin pulmaa pohtinut aiemmin. Ja meillä on nyt alettu ihan hyvin nukkumaan öisin, että syöttöjä tulee se pari yössä, joka taas tietty vähentää sitä rintamaitoa, kun ei syökkään enää1,5 tunnin välein...
Kylvetystä harrastetaan pari-kolme kertaa viikossa. Siitä meillä ei oikein tykätä, mutta pakko sekin paha on hoitaa pois alta, kun noita pulautuksia tulee tasaisin väliajoin...
Rasvailu ei kuulu rutiineihin myöskään meillä, ainoa että poskiin olen näin pakkasilla joutunut iltaisin Bepanthenia laittamaan, kun rokahtuvat. Mutta peppu sun muut ovat kauniit ja pehmoiset ilman rasvailua.
Vanhat vauvanvaatteet myyn tylsästi kiprppiksellä. Ja juuri sovittiinkin ystävän kanssa päivä, jolloin mennään varastot taas tyhjentämään. Joitain tietysti jätän muistoksi esim. lempparivaatteita ja merkkivaatteita, mutta muuten myyntiin vaan kaikki, kun tilaa ei ole säilyttää.
Nyt esikon hakuun eskarista!
Kuulumisiin taas!!!
Mamitus2 ja Nappula (unten mailla)