Lauantai-aamua....
Ihan ensiksi: osanotto
DD:n suruun :hug: :hug:
Ja toivottavasti se miehesi työtilanne ratkeaisi parhain päin!
Jouskari meinasi, ettei meillä mitään vauvoja enää ole ja sellainen olo minullakin joskus on.
Tuntuu niin surulliselta (vaikka tämä on ollutkin tosi haastavaa) että on viimeinen vauva meidän perheessä.
Kaippa nuo hormoonit teettää vieläkin häikkää....
Kaikki uudet, tervetuloa kirjoittelemaan!
Ja varokaahan, tänne jää koukkuun!!!
Meripihka täältä lähetän sulle voimaa kestää anoppia!
Minulla myös ihan hirveä anoppi, jota kohtaan en tunne muuta kuin vihaa, koska minä olen kaikessa hänen mielestään niin huono ja epäonnistunut. Ja juuri nuo typerät ohjeet saa täälläkin sapen kiehumaan! Ihan kuin ei lähes kaikkea olisi jo kokeiltu....
Nikin emolle lähtee täältä myös vara-akkuja, nyt kun niitä on itse saanut jo ladattua jonkun verran.
5KK neuvolassa käyty ja miekkosen mitat (suluissa 4kk) 7810g (7370g) ja 67,2cm (66cm). Pään ympärys 44cm (43,2cm). Hyvin kuulemma kasvaa ja saatiin jo viimeinkin se hammasharja, joka olisi meille pitänyt antaa jo 3kk neuvolassa. Saatiin lupa aloitella kotimaiset viljat ja liha, kun ei perheessä ole allergioita.
Josta tulikin mieleeni että
VOIMIA kaikille allergioiden parissa puuhaaville. En tiedä mitä koette ja käytte läpi, mutta Hexan jutuista voi jotain päätellä....
Ja nyt hehekutan!!!!! Ihan silläkin uhalla, että loppuelämä menee plörinäksi!
Meillä kun on tämä 1,5 tunnin välein yötä päivää syövä tapaus.....
Viime yönä nukkui poika klo: 20.00- 06.00!!!!! Ilman yhtään syöttöä.
Meillä siis tissittely on jäänyt koko ajan vähemmälle ja vähemmälle kiinteiden tultua mukaan, nyt juo sitten jo nätisti kyllä korvikettalkin. Ja äiti huojentuu, kun näen miten paljon maitoa oikeasti menee, tississä kun ei ole edelleenkään sitä kaipaamaani mitta-asteikkoa
Mutta nyt matkaan kohti ystävän synttäreitä!
Palataan astioille!
Mamitus2 ja Nappula kohta 5kk