***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

Alkuperäinen kirjoittaja Trine:
Voi luoja... En ole moneen kuukauteen palstalle kirjoitellut, vaikka olen ilmottautunut... Koin vastaavan kauheuden viime syyskuussa, mitä sinä nyt. Minulla oli silloin raskausviikkoja 19. Tiedän niin hyvin, miltä sinusta nyt tuntuu. Laita minulle yv:tä jos haluat, vaihdetaan ajatuksia ja olen tukenasi jos vain mitenkään voin... Olen vähän samalta suunnaltakin kuin sinä, jos OYS:ssa olet eilen ollut.

Trine
Kiitos. Laitan sinulle yv:iä kunhan jaksan.
 
Kovasti oli tullut juttua ja piti kommentoida useammalle, mutta Sisun uutinen vetää hiljaiseksi.

Jos voisin henkäistä yhdenkään
raskaan huokauksen puolestasi,
itkeä yhdenkään kyyneleen puolestasi,
kärsiä edes hetken surua ja ikävää puolestasi,
mikä sinua auttaisi ja lohduttaisi,
niin sen tekisin!
Mutta sydämessäni olen ajatuksin luonasi
ja pyydän sinulle apua, lohdutusta ja voimaa.

Hän, joka
sinulle on ollut rakas
ei koskaan kuole sydämestäsi.

Osanottoni ja kovasti voimia teille. Sanat tuntuvat tyhjiltä nyt.

syysmama
 
Sisulle :hug: :hug: :'( :'( :hug: Niin paljon jaksamista ja voimia koko perheelle. Surkaa rauhassa. Itsellä tuoreessa muistissa marraskuussa todettu km rv 12. En tiedä kuinka selviäisi jos suru-uutinen tulisi vielä pidemmällä raskaudessa.

Maariankämmekkä Minullakin epäiltiin alkuraskaudesta tuulimunaa, kun kovien nivuskipujen takia menin ultraan rv 6, eikä ultrassa näkynyt muuta kuin sikiöpussi ja ruskuaispussi. Rv 8 näkyi jo sikiö, joka vastasi viikkoja. Np-ultrassa oli jopa 4 päivää viikkoja vanhempi. Toivottavasti ystävälläsi menee kaikki hyvin.
 
snodgrass
Huomenta!

Nostellaan hiukan, kun oltiin jo toisella sivulla... Hiljaiseksi meidät on vetänyt tuo Sisun kokema menetys. Toivottavasti se ei aiheuta liikaa lisähuolta kellään oman odotuksen suhteen - kyllähän sitä helposti alkaa sitten miettiä voisiko noin käydä omalla kohdalla. Mutta toivotaan että enempää huonoja uutisia ei meille tulisi!
 
Peesaan snodgrassia! :wave:
Vaikka minulle kävi näin, niin se EI TARKOITA, ETTÄ TEIDÄN PITÄISI JÄTTÄÄ KIRJOITUKSET KIRJOITTAMATTA ASIAN TAKIA! Haluan ennemminkin, että jokainen teistä nauttii raskaudestaan, ja jatkatte kirjoittelua entiseen malliin.
Kiitos kaikille myötäeläjille. Tuli tosi hyvä mieli lukea teidän osanottoja. Kerettiinhän tässä jo yhdessä kirjoitella kuitenkin hyvän aikaa...
Toivotan kaikille nyt oikein hyvää ja aurinkoista kevättä, ja ennen kaikkea onnellista odotusta teille kaikille! :flower:
 
snodgrassin kanssa samoilla linjoilla. Minusta kans tuntuu siltä että ei uskalla nyt tulla tänne hehkutteleen raskausoireitaan ja olotiloja. Sisu varmasti tietää meidän ottavan osaa heidän perheen suruun ja toivomme kaikki että näin ei olisi käynyt tai kävisi kenellekkään. Hiljaiseksi vetää... :'(

Jos nyt sen verran kerron, että liikkeet on alkanu tuntumaan. Kyllä niitä silti täytyy vielä hiljaa hengittämättä tunnustella. Mutta koko ajan voimistuu.

Jospa tämä tästä!!

R iikka 18.rv
 
Jaksamista ja voimia Sisulle :hug: !Tiedän miltä tuntuu,itse menetin aikanaan esikoisen viikolla 20+4...koville otti ja pelko seurannut jokaista raskautta!Nyt kohta mennään noita samoja viikkoja ja aina tuo luku pysyy mielessä...en ole kerennyt kauheesti kirjotella,lukenut oon kyl melkein joka päivä.Meikäläisen odotuksessa kaikki hyvin tällä hetkellä,rakenne ultra on nyt keskiviikkona ja aiotaan selvittää sukupuoli!Jännää,aikooko muut kysellä?Tällä hetkellä olen sairslomalla angiinan takia,ei kiva tauti!Ihanaa kevättä kaikille!
Piizu ja masukki 20+0
 
huomenta päivää!

hiljaiseksi tosiaan on vetänyt sisun suuri menetys kaikki meidät.. :'(
jotenkin sitä ajattelee asioita ihan eri tavalla kun jotain tällaista sattuu jollekin..
mutta toivon sisulle voimaa jaksaa eteenpäin.

itse sain tänään tulokset lv-punktiosta ja vauvalla oli normaali kromosomisto kaikin puolin =) nyt voi jatkaa odotusta hieman erilaisissa merkeissä kun ei tarvitse miettiä mitä tuleman pitää, vaikka ainahan voi sattua vaikka mitä..mutta näin meillä..


jane85 rv 17+4
 

Yhteistyössä