Oli pakko tulla avautumaan tännekin, vaikka ei tämä ketutus ole mitään verrattuna, mitä jotkut ovat saaneet kokea...
Elikäs, oon vuotanut verta taas koko päivän ja tuntuu kuin pissatessa kohdunnapukka tms. pyrkis emättimestä ulos. (sori :ashamed: )
No, ajattelin, etten Kättärille jaksa taas menä, joten suuntasin Malmin terveyskeskuspäivystykseen. Aivan väärä liike...
Siellä "pääsin" hetkessä lääkärille, joka oli keski-ikäinen intialainen mies. En ole yhtään rasistinen pohjimmiltani, mutta tämä pisti miettimään.
Mies aloitti tutkimuksen, eli jalat haaralle laverille. Ensin kokeili sormilla ihan tarpeeksi hellästi... Mutta sitten kaikki muuttui!! Lääkäri otti esiin spekulan ja alkoi oikeasti tunkemaan sitä sisään. (anteeksi karkea kielenkäyttö). Sanoin heti, että mua sattuu ja pahasti. Lääkäri ryhtyi huutamaan, että rentoudu nyt, että ei ihme että sattuu. Ja tunki sitä kovemmin sisään. No, enhän mä pystynyt siinä mitään rentoutumaan kun sattu niin paljon, että selkä meni kaarelle ja ryhdyin itkemään. Lääkäri innostui siitä vielä enemmän ja huusi taas. Sitten se sorkki ja sorkki, eikä yhtään välittäny vaikka itkin siinä. Siis mua sattui ihan perkuleesti... Lähdin itkien pois sieltä ja painuin suoraan invavessaan itkemään. Siis, ekaa kertaa elämässäni musta tuntuu, et mua on kohdeltu ku eläintä pahimmillaan ja tavallaan naiseuteen kajottu. En osaa kuvata tunteita, mutta ihan shokissa olen.
Ja nyt pelottaa, että mitä sai siellä alhaalla aikaseksi. Soitin kättärillekin asiasta ja sanoivat, että pitäisi siellä käydä. Nyt en kuitenkaan jaksa muuta kuin maata...
Soitin kirurgi-enolleni, joka sanoi, että tehdään asiasta heti potilasraportti...
Tiedän, että kaikki on tavallaan hyvin meidän kohdalla. Tuntuu silti vaan niin "alennetulta". Anteeksi tälläinen purkautuminen
:|