***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

Coralle ensiksikin aivan valtavan iso :hug: Kamalalta kuulosti tuo lääkärin toiminta :eek: Ihan tuli hirvee olo sun puolesta |O Toivottavasti kaikki muuten on hyvin... en yhtään ihmettele, että sulla jäi huonot fiilikset tuollaisen kohtelun jälkeen :headwall: Vihaks pistää sun puolesta |O

Hippokselle tervetuloa mukaan kirjoittelemaan =)

Ja Snodgrassille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart: Ja jaksamista väsymyksen kanssa :hug: Meillä pojan kanssa myös ollut nyt nukkumisen kanssa ongelmia paljonkin ja väsyneitä ollaan täälläkin. Eli yöt täälläkin tosi rikkonaisia.

Tänne ei mitään ihmeellistä...omituisia kylkikramppeja saan välillä. Tänäänkin meinas itku päästä, kun niin kovin sattui. :$
Grillikausikin tuli avattua tänään :p ja se varmaan tulee kohta myös painossa näkymään :kieh: :ashamed:

Katjuska ja vilpertti 19+2 :heart:
 
Draamalle :'( :hug: .

Hippos tervetuloa joukkoon :) .

Ja kaikille ultrassa käyneille onnittelut hyvistä kuulumisista.

Coralle :hug: , voi hemmetti ei lääkäri nykypäivänä tollain saa ruveta potilasta runnomaan |O |O Ja koita ihmeessä jaksaa kättärille näytille, ne ainakin tietää mitä tekeevät ja näkeevät onko kaikki ok.

Mullakaan ei ihmeitä kuulu omaan napaan, siks oonkin ihan varma että tyttö tulossa koska pojista oon ollut niin vaivainen :whistle: :heart: .

grillikausi täälläkin korkattu :p , onneks opittiin viime kesänä grillaileen kanaa, se on vähän kevyempää :saint: :LOL:

saaramanta 18+1
 
Termos vaan kaikille!!

Ensinnäki coralle nyt voimia.... PRKL mikä ääliö.... :kieh: Minä oisin varmaan kiskassu päin näköö!!! Tuli kans ajatus että laittasin potilasasiamiehelle valituksen, mut sitte luin loppuun ja olitki sitä jo suunnitellu HYVÄ!! Juu tulee tosta vähän mieleen että pitäskö ruveta rasistiks, ainaskii ku lääkäreistä on kyse!!

Ja Tervetuloa hippokselle :D Jatketaan sitte vähän pehmeämmällä linjalla :)

Perhekriisit on nyt suurimmaks osaks voitettu (ainaskii hetkeks ) Pitää vaan nyt koittaa saada aikaa myös yhdessä olemiseen. Siihen ei lasketa sitä että toinen vetää lonkaa sohvalla ja toinen istuu tietokoneen ääressä. Ja varmaan siihen liittyy pieni kolmenkybän kriisi.
Niin ja niinkuin koiramamman tekstistä sai lukea "putkiaivot"
Tähän nyt liittyy paljon muutaki... suurin syy siihen taitaa nyt olla se että isännältä puuttuu "oma aika", vaikkakaan mulla ei sitä ole yhtään sen enempää, mut se ei vaan osaa käsitellä arkea!
Kävin sitte vollottamassa tämän asian kanssa neuvolassa asti, olin myös tosi huolissani kun niitä vähäisiä liikkeitä en ole tuntenu. Kuunneltiin sitte myös sydän äänet ja mukavasti kuulu!
Eilen vaan jostaki syystä oli niin paha olla ja oli pakko saada puhua.
Eipä siitä sen enempää...

Tampereelle meni kaikki rahat eli tili tuli tili meni... Tuli sitte ostettua kaikkee ja vihdoin ja viimein löyty niitä tissiliivejä :D Parit mammapökät ja paidat ostin. Isännälle vaatteita ja pojalle tietty kans.
Ainii... töissäkin jo kaikki tietää odotuksestani, yks työkaveri sitte höösääki kaikkien edestä. Hän on jo laskenu et koska mä jään saikulle... "joo et millään jaksa lomalle asti, kyllä sun pitää jäädä jo kohta saikulle. On tää niin rasksta tää työ kumminki" jne jne... :LOL:

Jos jatkais joku toinen kerta... moikka

R iikka 17+5 ?
 
snodgrass
Huomentapäivää!
Coralle voima :hug: ! Aivan järkyttävää toimintaa siltä lääkäriltä! |O Eihän noin saa kenellekään tehdä!! Onneksi voit sen enosi kanssa tehdä asialle jotain. Se ei tietenkään voi poistaa tuota kajoamisen kokemusta, jonka jouduit kokemaan. Lähetän paljon positiivisia ja lämpimiä ajatuksia!

R iikka kiva et teillä näyttää nyt paremmalta.

Katjuska, kiitos tsempistä! Ja jaksamista sinne myös, teilläkin varmaan arki olisi vauhdikasta ilman valvomisiakin. Meillä on sentään vaan tämä yksi touhutyttö. Mutta just nyt on fiilis täälläkin valoisampi. Neiti oli yökylässä viime yön, (mennään kohta sitä hakemaan) ja oli kyllä taivaallista saada nukkua yhdeksän tuntia putkeen. Hauskaa oli myös eilen illalla kun kaveriporukalla juhlittiin mun ja kaverin 30-kymppisiä (vaikka täytänkin vasta kesäkuun alussa). Jospa tällä energialla taas jaksaisi vähän matkaa eteenpäin =)

Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
Snodgrass ja neponen 20+3
 
Sunnuntaita!

Draamalle :hug: :hug: :hug:

Joku kyseli kesälomista ja virallinen äippäloma alkaa 25.7. ja pidän palkatonta vajaa pari vkoa joten aloitan kesiksen 14.7. silloin on kasassa vasta 33 vkoa ja rapiat joten aika pitkäksi aika varmasti tulee ennen vauvan syntymää...onneksi on kesä ja tuo esikoinen tuossa...otan hänet sitten pois hoidosta heti kun jään kotiin.Kerhopaikkaa olen hakenut elokuun puolesta välistä pariksi pväksi vkossa jotta on hänellekkin vähän oman ikäistä seuraa! =)

Mites muut aikovat hoitaa "arkea" jos muitakin lapsia perheessä?

Mulla alkoivat taas samat vatsakipukohtaukset joita oli edellisessäkin raskaudessa näihin puolenvälin aikoihin ja vähän sen jälkeen.Kipu on siis ylävatsassa iltaa kohti pahenee,ei siis mitään kohtu kipua,eikä liity vauvaan tms.Kipu on terävää pistävää kipua ylävatsan molemminpuolin ja siihen ei auta kuin lepo kyljellään ja että juo paljon vettä.On kuin tulisi kramppi tai vastaava.Kipu on yleensä lakannut seuraavaan aamuun mennessä mutta vatsa on vielä arka muutaman pvän...en ole muuta keksinyt kuin että kasvava kohtu nousee ylemmäs ja paina ruoansulatuselimet ahtaalle eikä ruoka/ilma ym. "mahdu" kulkemaan "vapaasti" suolistossa..ummetusta ei kuitenkaan onneksi ole!Tämä voi myös olla sappivaivaa joka kuulema raskausaikana voi oireilla vaikkei muulloin koskaan...no jokatapauksessa kipu on hirvittävä toivotaan ettei tule montaa kohtausta ja että on pian ohi!

Kukaan kokenut vastaavaa/kuullut että jollain olisi ollut???

Parisuhteesta vielä sen verran että on mielestäni "parempi" että jo raskausaikana keskustelleen ja "riidellään" asioista jottei kaikki tule sitten yllätyksenä vauvan syntymän jälkeen vaikkei siihen täydellisesti voi toki valmistautuakkaan ikinä!

Meillä oli kaikki ruusuista ja suunniteltua esikoista odottaessa,olimme olleet pitkään yhdessä ja menneet ja tulleet menomme.Kuitenkin kaikki muuttui syntymän jälkeen ja molempien mielestä näin jälkeenpäin muutuimme kuin eri ihmisiksi ja mies olisi vain mennyt harrastuksiinsa kuin ennenkin ja minä keskityin vauvaan ja imetykseen ja yht äkkiä vauvan ollessa 5kk istuimme parisuhde terapiassa ja eropaperit vetämässä ja ihmettelimme mitä oikein tapahtui....kaikeksi onneksi saimme asiat selvitettyä tosin ilman ammattiauttajaa ei ehkä olisi onnistunut ja suhteemme on nyt ehkä vahvempi kuin koskaan.Siksi vasta nyt uskalsimme yrittää toista ja siltikin vanhat jutut kummittelee aina välillä...puhuminen ja vertaistuki auttaa ja pitäisi pystyä näkemään asiat kokonaisvaltaisesti ja pidemmällä aika välillä se vauva-aika on oikeasti niin lyhyt ja hormonimyrskyt väliaikaisia.Tosin välillä mietin miten varsinkin esikoista odottaessa voisi pariskuntia "valmistella" enempi ja puhua asioista neuvolassa tai jossain myös siis niistä negatiivivista jutuista ilman ettei pelottelisi liikaa eikä tietenkään kaikille käy niin kuin meille.Kaikki riippuu niin monesta seikasta!

Vanhemmuus on kasvamista itse ja oman jälkikasvun auttamista kasvamaan.Tuntuu että ne on ne lapset jotka meitä kasvattaa eikä toisinpäin!
Tämä nyky maailman meno on niin paljon itsekkäämpää kuin ennen kaikki mulle heti asenne on monilla eikä mistään oltais valmiita luopumaan!

Tosiasia on kuitenkin se että se elämä muuttuu kun kahdesta tulee kolme,eikös vain! ;)

Kaikki siis rohkeasti puhumaan tunteistaan ja mahdollisista peloista ym.ennenkuin niistä kasvaa turhan suuria,kaikki mikä ei tapa vahvistaa! =)

Aurinkoista sunnuntain jatketta,massut!!!

tänään 21+2 :heart: :heart: :heart:
 
cora85 Olipa sulla tosi tympeä ja epämiellyttävä kokemus! Oikeen raivo nousi kun tuota luki. |O Jaksamista ja toivottavasti kaikki on kunnossa verentulosta huolimatta.

Hippos Tervetuloa mukaan ja onnea! :flower:

snodgrass Onnea ihanista rakenneultrauutisista. Toivottavasti tyttönne alkaa pian nukkua enemmän kokonaisia öitä. En ihmettele väsymystäsi ja epätoivon tunnetta! Kovasti voimia sinulle. :hug:

Lomista oli puhetta, mulla ois tarkotus jäädä äitiyslomalle heinäkuun lopussa. Toivottavasti pystyn oleen töissä siihen asti.

Jotain muutakin piti vielä kommentoida, mutta nyt täytyy lähtä syömään, on niin hirvittävä nälkä. :)

syysmama 20+1 :heart:
 
Jouskarin ylävatsakivut kuulostaa aivan sappikivuilta! Nehän iltaa kohden pahenevat ja ovat just tollasia... Kannattaa kysellä lääkäristä jotain lääkettä niihin sillä on monia joita saa ihan raskausaikanakin ottaa rauhassa ja ne auttaa huomattavasti :hug:

Coralla oli ollut kauheita kokemuksia lääkärissä ja kovasti jaksuja sinne myös! Aivan uskomatonta käytöstä kyllä lääkäriltä!!

Täällä ootellaan että isäehdokas alkaisi heräillä ehkä jopa pienessä kankkusessa :kieh:
Meillä oli eilen kavereita kylässä ja kyllähän nuo tuossa parit drinksut ja kaljat kumosivat mutta ei mitään suurempaa.. Mua jäi vähän ärsyttämään kun taas kaikki kauhisteli miten iso mun maha on jo nyt vaikka vauva ois tulossa vasta syyskuussa :headwall:

Ihana ilma onneksi ja koko sunnuntai vielä aikaa ennekö tarvii taas alkaa miettimään heräämisiä ja töitä...

Jos lähtis tästä aamupalalle kun alkaa jo masu mouruumaan kun mamma jumahti tähän koneelle!

Ihanaa sunnuntaita kaikille massukoille :heart:

Tini+Pingu rv 20+4
 
Jouskari mulla on kanssa ollut hyvin samanlaisia kipuja. Mulla kipu säteilee rintakehään ja yleensä vasempaan käteenkin. Mulle ne on tullut yöllä niin, että olen herännyt niihin. Tosi kovaa kipua onkin! Jotain ruoansulatukseen tai sappeen tai vastaavaan liittyvää ne on. Kävin lääkärissä, joka määräsi mulle Gavisconia 20 ml joka ruokailun jälkeen ja ennen nukkumaan menoa. Näin kaksi viikoa ja sen jälkeen sitten tarpeen mukaan. On turvallinen odottajalle ja käytetään ihan vastasyntyneilläkin. Oon ottanut tota litkua ainoastaan ennen nukkumaan menoa ja ainakaan kuurin aloittaisen jälkeen ei noita vaivoja ole enää ollut. Kannattaa mennä lääkärin puheille ja tietty toi Gaviscon on reseptivapaa lääke jos sinne lääkärille ei halua mennä. Toivotaan, että sulla helpottais noi kivut ne on kyllä tosi kamalia.
 
huomenia!
on tässä jo muutamia viikkoja tullut seurattua palstan kirjoittelua mutta nyt vasta sain kirjattua itseni sisään. eli hei vaan kaikille syysmassukoille! =)
Meidän masuasukin laskettu saapumisaika olisi 5.9.

Viime viikolla tuli sitten käytyä Bruno Cacciatoren vastaanotolla Helsingin Femedassa. Kaikki näytti olevan kunnossa ja Bruno teki tarkkaa työtä. Helpotti tätä levotonta mieltä. Kuvia tuli mukaan iso pino ja dvd. Viikkoja oli käynnin aikana 19+6. Rakennetutkimusta haluaville oikein hyvä aika, mutta mikäli odottaa selviä kuvia paaperosta voisi mennä ehkä muutaman viikon myöhemmin. Naistenklinikalla sukupuoli jäi epäselväksi veikkaukseksi mutta Bruno tuumasi "että teille on tulossa tyttö. Tästä minä olen 100%:n varma". No eihän siinä sitten auttanut kun mennä käymään ostamassa vaaleanpunaista mekkoa ja haalaria.

Ehkäpä nyt kirjautumisen myötä sitä tulee jopa kirjoiteltuakin tänne. Aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Voimahalaukset kaikille, joita suru on kohdannut! :hug:

kehäkukka+Pomelo 20+2

 
Sunnuntaita kaikille :)

Jouskari Täällä kans just tuollaista kuvailemaasi kipua. Just tuolla kyljessä pallean lähettyvillä. Ihan yhtäkkiä vetää kramppiin ja kipu ei oo pientä :$ Itse kans miettinyt, että mistä moinen johtuu. Mulla sitä kipua on vaihtelevasti eri vuorokauden aikaan. Pitänee ottaa puheeks neuvolassa.

Niin ja kyselit myös muista lapsista kun vauva syntyy, niin tuo meidän tappi on vielä vissiin liian pieni mihinkään kerhoon, mutta täällä toimii sellainen avoin päiväkoti, johon vois vaikka tutustuakin jossain vaiheessa. Sais siinä sitte samalla itsekin seuraa. =)

Snodgrass Täällä kans yks kesäkuussa 30 täyttävä tuuliviiri kaksonen :kieh:

Tinii Eks tänään ois hyvä päivä alkaa kova äänisesti siivoamaan ja tietty aloitat makkarista :whistle: :kieh: :D Eiköhän se ukkokin sieltä sitten nouse ;)

Me jo ehdittiin taas grillaamaan kanaa :p :ashamed:

katjuska ja vilpertti 19+3 :heart:
 
ail
Tervetuloa kehäkukka.Täällä vaihteeksi seesteisempää.Tosin hieman myös ärsyttää kun ukko on kuin mitään ei olisi tapahtunut.Mutta ehkä se tästä.Maha kasvaa ja sisarukset odottaa jo innokkaasti vauvelin potkuja ulospäin.Mulla vaan on toi istukka edessä niin ei ne potkut heti näy vaikka mahassa jo kunnon tumauksia tuntuukin.Ei nyt keksi kirjoitettavaa paitsi että coralle paljon tsemppiä ja hyvä että et jätä asiaa tähän :hug:

ail ja Pipsa 20+2
 
Ihan ensiksi kaikille uusille tervetuloa :flower: minunki puolesta!
Coralla ollu tosi inhottava kokemus...Toivottavasti ei toistu eikä kukaan joudu kokeen samaa.
Dior mulla supistelee muutenki ja eilen olin (jälleen :kieh: kerran) länskässä niiden takia...Kohdunsuu kiinni ja kaulakanava normaali mutta pehmentyny jo...Oli todella helpottavaa kuulla ettei nuo mun supistelut vaikka tulivatki kivuliaina ja melkein säännöllisesti olleet avanneet kohdunsuuta.Ja tää kun ei ole eka kerta...
Nyt sit lekuri määräsi jopa seksi kiellon :kieh: ainaki pariksi viikoksi vain sen takia että minimoidaan kaikki rasitustekijät... ;)
Ensi viikon torstaita ootellaan malttamattomana ku olisi rakenneuä. Masussa kovaa möyrintää aina ku mahdollista ja välillä tulee potkuja/iskuja todella kipeesti. Isommat muksut odottelee jo syksyä että pääsevät vauvan hoitoon. :D

Ninnipo ja masukki 19+5 (puoliväli lähestyy vääjäämättä :) )
 
Viikko sitten alkoi vähän supisteleen kipeästi ja tässä sitä ollaan edelleen saikulla. Tämän viikon vielä huilailen, ja ensi viikolla töihin. Työtahti on ollut koko alku vuoden niin kamala, etten kyllä yhtään ihmettele, että kroppa alkoi hälyyttään. Onneksi labroissa ei ollut mitään ja sydän äänikin kuului hyvin. Meillä on kyllä kurjaa, kun ei rakenneultraa ole. No, nelisen viikon päästä sitten mennään siihen 4D-ultraan. Joskos vaikka sitten saataisiin selville, kumpi sieltä tulee..

Liikkeitä ei vieläkään tahdo tuntea (rv 20+3). Pari kertaa EHKÄ olen tuntenut jotain. Esikoisesta tunsin näillä paikkeilla jo selvästi. No, kaippa ne joskus alkaa tuntuun..
 
Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille kanssasisarille!
Mekin rakenneultra käyty. Hih, kävimme ilmeisesti snodgrassin kanssa samassa paikassa (Satamakadun ultrassa?) ja samana päivänä ja aika samoissa mentiin muutenkin: meidän pallero painoi kokonaisen gramman enemmän (357g). Meidän piti kyllä kysyä, kumpi on tulossa mutta kumpikin keskittyi vain kuulemaan tärkeämpää eli miten vatsassa voidaan ja eihän sitä sitten saatu kysyttyä. Terveydenhoitaja puhui "kaverista" joten se muka mielestäni viittaisi poikaan. Isäntä on varma, että tulossa on tyttö kun ei selviä tuntomerkkejä pikkuisesta bongannut. Ihan sama!

Coran lääkärikokemus pistää kyllä vihaksi. Muutenkin tilanne on aina enemmän tai vähemmän epämiellyttävä ja sitten joku lahoaivo vielä tekee sen painajaiseksi. Mä olen usein miettinyt lääkärissäkäyntejä ja miten silloin tuntee itsensä aina jotenkin avuttomaksi ja ylinöyräksi. Vaikka olenkin mielestäni päässyt iän myötä eroon arkuudestani niin enpä usko, että pystyisin vastaanotolla sanomaan mitään vastaväitteitä tai suoria sanoja kurjasta kohtelusta. Onneksi voi tehdä valituksen jälkikäteen ja pitää tehdä! Ärh!!!

Miehen kanssa elämisestä vielä sananen... ensimmäisen raskauden ja vauva-ajan aikana käytiin läpi suhteemme pahimmat karikot, mutta avioliittomme kriisiytyy aika-ajoin edelleen. Omat mielialat vaihtelee ja päästelen sammakoita suustani. Mies taas elää omaa "raskausaikaansa" ja käy läpi ehkä samankaltaista tunnekuohuntaa kuin itsekin käyn, niin pöljältä ajatukselta kuin se tuntuukin. Siinä tosin on nieleksimistä, kun toinen häipyy kriisiään selvittämään kavereiden kanssa pubiin tai uppoutuu tietokonepelin ääreen. mutta kohtuullisissa määrin onneksi. Toisaalta, toista lasta odottaessa tietää mitä on tulossa ja miten hemmetin hankalaa ja sietämätöntä voi olla sekä raskausaikana että sen jälkeenkin, mikä selvästi nopeuttaa nykyisten riitojen selvittelyä. Joskus tilanteet alkavat naurattaa kumpaakin jo alkuunsa ja todetaan kuin yhdestä suusta, että tää on just samaa kuin ekaa odotellessa. Ja kotitöissä mie myös uskon kohtuullisen nalkuttamisen voimaan. On vähän pakko, koska minä olen meidän perheen synnynnäinen touhutäti ja mies syntymälaiska... No joo, ihmissuhdetta voisi purkaa rajattomasti, mutta näin meillä.
 
Aurinkoista huomenta kaikille!
Täällä ollaan myös lueskeltu sivuja ahkerasti, mutta nyt vasta päädyin itse kirjoittamaan.

Esikoista odotamme siis saapuvaksi Syyskuun alussa. Nyt viikkoja kasassa 19+4.

Rakenneultra olisi edessä ja myös yksityisellä haluaisimme käydä mm. sukupuolta selvittämässä... Kehäkukka kirjoitti Femedasta...

Kehäkukalta lainaus:

"Viime viikolla tuli sitten käytyä Bruno Cacciatoren vastaanotolla Helsingin Femedassa. Kaikki näytti olevan kunnossa ja Bruno teki tarkkaa työtä. Helpotti tätä levotonta mieltä. Kuvia tuli mukaan iso pino ja dvd. Viikkoja oli käynnin aikana 19+6. Rakennetutkimusta haluaville oikein hyvä aika, mutta mikäli odottaa selviä kuvia paaperosta voisi mennä ehkä muutaman viikon myöhemmin."

Paljonkohan Femedassa maksoi 4D-ultra? Tuleekohan vielä raskausviikolla 24 tarkkoja ja hyviä kuvia?
 
Valkovuokko1 kyllä rv:lla 24 saa jo hyviä kuvia. Täällä Tampereella Terveystalossa ainakin suositellaan 4D -ultraa juuri viikolla 24 ja sinne pitäisi itsekin varata aikaa jonkin ajan päästä, aika vain tuntuu matelevan :p

Olen tässä alkanut pohtiin, että pitäisikö kuitenkin hommata jonkinlaiset tuplarattaat vai onko ihan turhaa. Esikoinen täyttää kohta 3 v., ja murehdin jo, kuinka syksyllä päästään lenkkeileen vaunujen kanssa. Seisomalaudan hommaan joka tapauksessa, mutta pärjätäänkö sillä tai sitten jaksaako poika pyöräillä syksyllä niin pitkiä matkoja... :/ Toisaalta tuntuu ihan turhalta enää ostaa mitään tuplia, kun poikakin on kuitenkin jo noin iso..
 
tervetuloa uusille. =)
cora hyvä kun teet asiasta ilmotuksen! tollasta ei sais kellekkään tapahtua! sulle paljon voimia!

Mullakin aika rankka vloppu takana. Oltiin kavereiden kanssa jossain Porvoon seudulla, pelailtiin vähän jalkapalloa ja tietysti kompastuin ja lensin vatsalleni. Sain käden suojaksi massun eteen sillä seurauksella että sormi katkesi. Siitä ajeltiin sitte Porvoon sairaalaan, otetiin kuvat ja lähetettiin helsinkiin kun ei siellä porvoosssa helsinkiläisiä voi hoitaa. ja vihdoin joskus illalla/yöllä monen automatkan, sairaalavaihdosten, kuvausten ja kipsauksen jälkeen päästiin naistenklinikalle ultraan, oli suuren suuri huojennus kun nähtiin pikkuisemme kunnossa. Pitkän päivän aikana ehti monesti miettiä että mitä jos...
Taidan jättää suosiolla futiksen ja muus "riski" lajit ensi kesään :LOL:
nyt ei jaksa oikeen kirjotella yhdellä kädellä mitään pitkää ku toi jomotus on aika tuskaa, onneksi on oikee käsi käytössä ni jotain pystyy tekemään.
winix ja mussu 16+6
 
Terveppä terve kaikille tasapuolisesti!!

Tervetuloo messiin lukuisa uudet kirjottelijat. Meikästä on kyl tullu niin laiska kirjottelija ja toisaalta parin huonon uutisen jälkeen ihan on ollu tosi sanatonkin olo että ei oikeen oo osannu ees kirjottaa mitään (sisulle ja draamalle paljon voimia!!). Ja miten voi lääkärissä käydä silleen ku coralle?? mä en voi tajuu miten ei ammattitaitosta porukkaa siel voi olla ja vielä ku toinen on raskaana ni on viel extra herkkä kaikelle. :eek:

Liikkeitä tuntuu päivittäin ja ne tulee sellasina pieninä ryppäinä. Jotenkin suunnilleen kerran aamulla ja sit iltapäivällä ja mahdollisesti viel illalla tunnen jos satun olee rauhallisesti siihen aikaan. Jos jotain touhuun samalla ni mä mitään huomaa ku on viel niin kovin hentosii noi tökkimiset. Mies koitti eilen hirveesti kuulostella masuu, mut totes vaan et mä tunne muuta ku sun sykkeen =)

Rakenne ultraa on varattu ja se on 9.5 (sama päivä ku isäni täyttää 56, eli pääsee heti näyttää uusii kuvii synttärin kunniaksi). Meil on vähän ristiriitasii mielipitei tästä sukupuolen selvittämisestä ku mä haluisin niin tietää kumpi tulee ku viimeks sen sit tiesi kaikki mahdolliset ennen mua ja mulle se kerrottiin vasta ku kysyin "no kumpi se nyt on". :p Mies taas ei haluis tietää ni en mä sit tiiä miten tässä väännetään kättä sen kans. Meil on viel kaupungin tarjoomalla ultraajalla 3D ultra (tiiä sit miten poikkee 4D ultrasta hah) eli luulen että hyvinkin tarkkojakin kuvia mahdollisuus saada. Pitää varmaan viel pehmitellä sitä miestä että jos se nyt vois elää sen tiedon kans että kumpi tulee. Ite oon hirveen utelias että tökkiikö mua tyttö vai poika. Ku omat tuntemukset ja olot menee ihan laidasta laitaan. :LOL: Ja sitä mietin kuitenkin tosi paljon.

Mitäs muuta, ollaan puhuttu äippäloman alottamisesta? Mä meinasin alottaa äippäloman sen 60 päivää ennen la:ta ku oon opiskelija ni se muuta mitään muuta ku että ei tarvii kesältä nostaa opintotukii ku saan toista rahaa. :LOL: Mietityttää näin opiskelijana sekin että mahtaako sitä haluta/jaksaa lukee joitain kursseja tuolla koululla äippäloman aikanakin, mut oon päättäny että mietin sitä sitten syksymmällä uudestaan. Jos mieli tekee ja vauva on rauhallinen ni mikäs niitä estää tekemästä ku siellä tarvii paikan päällä olla.

Nyyttimyy ja murmeli 18+6
 
snodgrass
Tervetuloa Valkovuokko ja muut uudet mukaan!

Heh, orlando, tosiaan jos tekin olitte torstaina, niin samoihin aikoihin ollaan oltu.

Täällä on osalla näköjään jo ollut tosiaan enemmänkin niitä suppareita, tsemppiä ja malttia levätä teille! Onneksi mulla ei ole kuin niitä harjoitussuppareita vaan, ja aika vähän nyt niitäkin. Paitsi kun kävelylle menee, niin siinä kyllä masu kiristyy aikalailla.

Höh, nyt on pää ihan tyhjä. Täytyy kirjotella toiste lisää... =)

 
Iltapäivää massukoille!
Tervetulotoivotukset kaikille uusille ja syvät pahoittelut rakkaan nyytin menettäneille :'( :'( .
Elämä on välillä liian julmaa.

Itsellä tällä hetkellä helpottunut ja onnellinen olo rakenneultran jälkeen.
Sillä kuten muutkin varmasti, jännitin myös minä ultraa aika hurjasti!
Mies ja tyttö olivat mukana ja tykkäsivät kovasti!
Siellä meidän pienoinen kölli ja vilkutteli sekä potki.
Jalat pidettiin ristissä, joten sukupuoli on arvoitus loppuun asti...
Kaikki oli kunnossa, mutta olin niin onnesta soikeana, etten huomannut kysyä pienen painoa.
Kokonaispituutta ei saatu, kun oli perätilassa ja polvet koukussa, mutta pään koosta saatiin viikot selville.
Laskettu aika ei muuttunut, joten 7.9. on ja pysyy.

Nyt pääseekin sitten katsastamaan vaunuvalikoimaa!!

Halauksia massuille!
Mamitus2 ja Nappula 20+1
 
Tervehdys.

Voimia kovasti Draamalle.

Ja uusille tervetuloa mukaan minunkin puolestani.

Mulla oli tänään rakenneultra, täällähän sitä ei normaalisti saa. Mutta kun peotti kovasti että onko kaikki hyvin ja vieläpä kun liikkeitä olen tuntenut kovin vähän, edellisiin viiteen raskauteen verrattuna. (vaikkei verrata saiskaan). Tehtiin sitten tuolla naapurikaupungin aluesairaalassa.
Ja kaikki oli onneksi hyvin ja lapsi liikkuikin hyvin. Istukka on tällä kertaa etuseinässä joten siksi en juuri liikkeitä tunne.
Komiat kasvokuvat sain mukaan, mutta jalat oli kans niin ristissä ja vielä istui siellä kohdussa joten sukupuoli jäi täälläkin arvoitukseksi. Joten fifty-fifty mahdollisuus =)

Miia ja rv 19+5
 

Yhteistyössä