Heippa kaikki,pitkästä aikaa...olen näköjään tosi laiska kirjottelija vaikka joka päivä tulee täällä käytyä.Kohta me syyskuiset ollaan jo elokuun puolella ja alkaa jännittää,monilla on suppareita ja kaikenlaista vaivaa...sama täällä,välillä vointi ja jaksaminen tosi hyvät ja sit taas ei pysty tekeen mitään ja olo tosi kipee.Mulla vauva pökkii tuota päätä tuonne alas ja sattuu välillä niin että huutaa täytyy!!!Mun HIRVEE suonikohjukin vaivaa joka päivä,toivottavasti edes osa sitä laskee synnytyksen jälkeen!Mulla alko maanantaina äippäloma!Jipii,nyt tuntuu hyvältä,ei muutakun odotella et jotain tapahtuu,tavarat olen laittanu jo valmiiksi ja sairaalakassinkin osittain...jännää koska se lähtö sitte tulee noitten vanhempien muksujen takia jänskää kaikista eniten...toivottavasti kaikki sujuu!!!painosta oli keskustelua ja meikäläiselle sitä kertynyt 13kg...olo on kuin norsulla ja vatsa tiellä kaikessa,sf mitta viikko sitte oli 30cm,kuinkahan isoksi kerkee vielä kasvaa.Täällä on ollu hirveesti kaikkee keskustelun aihetta,nyt ei kerkee kommentoimaan.Sellanen vihje kaikille et juokaa näillä lämpimillä ilmoilla PALJON,ite kuivuin tossa 1-2viikkoo sitten ja ihmettelin mikä vaivaa ja käväsin neuvolassa ja virtsaan oli tullu ketoaineita ja se kielii kuivumisesta...sepä selitti turvotuksen ja huonon olon ja päänsäryn,nyt muistan urakalla juoda!
Ootteko saanu kokoarvioita neuvolassa?Viime viikolla terkka veikkas että n. 3400g laskettuna aikana,ens viikolla on viiminen neuvolalääkäri katotaan mitä se sanoo.Jaksamista kaikille viimeisiin viikkoihin,yritän tulla kirjotteleen useemmin,olen vaan tosi laiska =) !
Piizu ja masukki 35+2
Ootteko saanu kokoarvioita neuvolassa?Viime viikolla terkka veikkas että n. 3400g laskettuna aikana,ens viikolla on viiminen neuvolalääkäri katotaan mitä se sanoo.Jaksamista kaikille viimeisiin viikkoihin,yritän tulla kirjotteleen useemmin,olen vaan tosi laiska =) !
Piizu ja masukki 35+2