vierailija
Ja sinä vasta oletkin.Näyttää siltä että sä olet täällä joka päivä jauhamassa omaa shittiäsi.
Ja sinä vasta oletkin.Näyttää siltä että sä olet täällä joka päivä jauhamassa omaa shittiäsi.
No mitä sitten heteropakotat, kun et asiaa voi tietää.Siksi ei ole soveliasta kyseenalaistaa kenenkään muun seksuaalisuutta, varsinkaan sellaisten, keitä ei tunne.
En minä mitään pakota, puhut nyt väärälle henkilölle. Olet vaan itse selkeästi samalainen pakottaja, ei ole soveliasta arvioida toisen seksuaalisuutta.No mitä sitten heteropakotat, kun et asiaa voi tietää.
Sitä itsekin mietin, en ole sinne toiseen discordiin vielä mennyt.Onko porukka häipännyt nyt sinne Discordiin vai missä kaikki on?
Se on mainos?Awww, yhteinen peitto
🥱🥱🥱Awww, yhteinen peitto
Voi sinnuu🥹Se on mainos?
Discordiin siirtynyt ainakin osa, itse en ole vielä liittynyt.Onko porukka häipännyt nyt sinne Discordiin vai missä kaikki on?
Joo, eilen perustettu.Onko kompostilaisillakin oma discord?
Komposti 2.0 oli siis tästä keskustelua.Onko kompostilaisillakin oma discord?
Okei, kiitos vastauksesta. siis onko serbia ja kroatia sama kieli?Siis se kieli on serbo-kroatia, eli kyllä puhuu.
Käytännössä on sama kieli. Erot on samaa luokkaa kuin vaikka brittienglannin ja Amerikan englannin välillä. Myös bosnia on sitä samaa, ja montenegrokin taitaa olla.Okei, kiitos vastauksesta. siis onko serbia ja kroatia sama kieli?
Mä en ite tykkää yhteisestä peitosta, mun mielestä epäkäytännöllinen.Awww, yhteinen peitto
Ei ole gf:lläkään kyllä niitäEi, vaan ystävänä ja kollegana. Seksuaalisesti K suuntautuu isoihin tisseihin, ja niitä B:llä ei ole, vain pienet tisulit.
En oo aiemmin tuohon Hoojaan törmännyt, mutta vaikuttaa K:n tyyliseltä. Kiva, että nää collabit on sen näköisiäSiellä e-studiolla tais olla Hoojan A&R mukana myös, se tyyppi joka oli Mårdiksen eilisen päivällisstoorin kuvassa. Satuin bongaamaan sen yhdessä niiden tiktokissa ja tunnistin naaman heti. Taitaa tää yhteisbiisi olla projis johon panostetaan ihan kivasti ainakin tässä tuotantotasolla.
Niin siis en minäkään usko että heidän välillään on tapahtunut yhtään mitään sellaista mitä ei oltaisi nähty (tai voitu nähdä), mutta totta kai heistä on voinut tuntua joltakin, mistä ei tarvitse kenenkään mitään tietääkään.
Awww, yhteinen peitto