Moona81 Ihan hyvän kokoinen vatsa sinulla jo! Sivusta mun mielestä näytti himppusen pienemmältä (olen siis käynyt tuolta masukuvapinosta vakoilemassa)
rakkaudesta äiti Mullakin oli tossa ekassa raskaudessa etuseinässä istukka ja silloin aloin tuntea kunnolla liikkeitä vasta lähemmäs 20 viikkoa. Ja ei ne koko raskauden ajankaan tuntunut kamalan kovilta. Että aika hyvinhän tuo istukka pehmentää niitä potkuja/liikkeitä.
Tähdenlento1 Mulla ekassa raskaudessa seksin jälkeen yleensä jonkin aikaa supisteli, mutta harmittomia ne oli. Ei avannut paikkoja ym.
Mulla oli tänään neuvolalääkäri. Hb oli tippunut 110:een, joten rautaa alan syödä. Paino tippunut -50gr/viikko, josta olen oikeastaan ihan tyytyväinen. Terkkari ei vissiin oikein pitänyt tosta painonlaskusta mutta täysin normaalia se tässä vaiheessa vielä on.
Lääkäri yritti pitkän aikaan kuunnella sydänääniä. Alussa kuului ehkä pari sekuntia tosi vaimeana ja sen jälkeen ei saanut enää niitä kuuluviin. Sitten lopetti yrittämisen ja sanoi, että ihan hyvin siellä vatsassa voidaan
Jäi vähän kyllä mietityttämään, mutta kai siellä sitten kaikki on hyvin. Imettelin vaan, että miksi ei vaikka käskenyt tullä huomenna uudestaan kuunteluttamaan sydänääniä.
Huomenna täytyy mennä uudestaan verikokeisiin ja maanantaina jo pääsen äitiyspolille lääkäriin näiden verensokereideni takia. Siellä sitten pyydän, että ultraa tai kuuntelee ne sydänäänet niin ei jää vaivaamaan.
Olipas hyvin omanapaista, pahoittelen.
Aplo ja Pikkutyyppi 14+1