samoin on täällä,nuhaa tulee ja menee ja tukkoisuutta on myös.. minä olen miettinyt että mille ihmeelle olen allerginen kun alkaa joskus heti aamusta,joskus iltapäivällä...milloin mitenkin.syömisiäni olen katsonut,ja joskus en ole syönyt mitään kun nuha alkaa.kummallista"vetistelyy"...Alkuperäinen kirjoittaja ennie:Minulla on ollut koko alkuvuoden nenän tukkoisuutta, mitä ei normaalisti ole ollut. Tämä ei kuitenkaan ole varsinaista nuhaa, jospa tämä onkin raskausallergiaa . Ei nyt kovin paljoa ole vaivannut, mutta kyllä se hiukan on vaivannut. Huolissani en kuitenkaan ole siitä ollut. Ja hengästyn helpommin, mutta se taas johtuu tuosta nenän tukkoisuudesta kun henki ei kulje nenän kautta niin hyvin.
ennie ja myrmy 14+2
Ei lääkärissä tarvitse käydä, vaan neuvolassa. Eli pitää olla neuvolan kirjoissa. Lääkärineuvoloita ei monessa paikassa enää ole kuin kaksi. Noin viikoilla 25 ja 36. Näin on esim. täällä Helsingissä :/Alkuperäinen kirjoittaja dask:Neuvolalääkäristä Muistanko ihan väärin, vai oliko se niin, että lääkärillä pitää käydä ennen kuin 16 viikkoa tulee täyteen, että saa Kelalta äitiysavustuksen, vai oliko se peräti äitiyspäivärahan? Voi olla, että muistan viikot ihan väärin, mutta sellanen muistikuva mulla kyllä on... Kannattaa Katrin83 ottaa selvää, kun joku muu on kerran jo Hollolassa noilla viikoilla käynyt lääkärillä.
Mukavaa viikonloppua kaikille! =)