Syyskuun tulokkaat 2010 **** Maaliskuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä,kiitos!)

Haluaisin ilmoittautua mukaan odottamaan! Olen kyllä seurannut palstaanne, mutten ole vielä uskaltanut liittyä mukaan. NYt alkaa olla alkuraskaus ohitettu, joten päätin ryhtyä nauttimaan raskaudesta. Meillä on 5- ja 3-vuotiaat tytöt ja kolmas tyttö syntyy 19.9.10. Kävin ikäni puolesta istukkabiopsiassa, joten sukupuoli on varsin varmalla pohjalla :) . Onko täällä mukana ikäisiäni odottajia? Mukavaa odotusta kaikille!

Liisa rv 15+2
 
Lahopää-Liisa Kiitos, että teet huhtikuunkin pinon! =)

Liisa71 Tervetuloa! :flower: Tämän ketjun ekalta sivulta näet odottajien tietoja, taisi siellä olla muutama yli kolmekymppinenkin =) Jos haluat omat tietosi listaan, laita yv:tä ketjun aloittajalle Lahopää-Liisalle!

Terveisiä neuvolasta! :wave: Meillä oli siis esikoisen 1v neuvola ja mun normaali kontrollikäynti. Poika on kehittynyt normaalisti, ei ollut tädillä mitään moitittavaa =) En kyllä sitä epäillytkään. Mulla oli paino nyt ekaa kertaa noussut, nyt +1,7kg. En yhtään ihmettele, kun kaksi päivää on syöty synttäritarjottavia :LOL: Verenpaine oli ok, lähempänä matalaa kuin korkeaa. Hemoglobiini oli vähän laskussa, nyt 119. Th sanoi, että halutessani voin aloittaa raudan syönnin. Ehkä ostan purkin, kun apteekin suunnalle seuraavaksi satun... Sitähän ei varmaan prisman luontaistuotehyllystä saa? Niin, ja se tärkein, vauvan sydän löi hienosti! :heart: Eilen illalla nukkumaan mennessä melko varmasti tunsin yhden potkun ja möyrimistäkin, tuntui potku sen verran terävästi ja möyriminen kesti niin pitkään, ettei tuntunut miltään vatsan kurnimiselta. Ja vatsa mulla oli muutenkin ok kunnossa illalla, ettei potkukaan oikein voinut muuta olla =)

Tänään otan tän pojan päikkäriajan ihan rennosti ja lepäilen. Viimeset kaksi päivää olen mennyt tukka putkella ja kestittänyt vieraita ja leiponut, niin nyt lepäilen ihan hyvällä omalla tunnolla! =) Illalla on koiran rokotus, mutta yritän senkin puhuttaa miehelle, että mä saisin jäädä muksun kanssa kotiin, toivottavasti se suostuu...

Mukavaa päivän jatkoa kaikille, koko ajan ollaan lähempänä kesää!=)

-dask ja nro2


 
tervetuloa liisa.. mä oon varmaankin meijän pinon vanhin 42v tuli täytettyä tänä vuonna :D .
täällä selkä oireilee aikas tavalla, istuminen autossa ei tehny viimeviikolla yhtään hyvää reissua tuli reilut 1600km kahtena päivänä.
tänään oli upea aurinkoinen päivä ja minä pääsin oikeen päivällä tallille, kävin ratsastamassa tietä pitkin ja voi jee oli ihanaa.

nirzu ja napakymppi 17+6
 
moi

kävimme tänään ultrassa,vauvalla kaikki hyvin,mutta,näkyi vas aivolhkossa "kysta".joka voi siis olla myös terveellä vauvalla ja se häviää muistaakseeni vkoilla 20-28,siis ihan kaikilla.vauva oli muuten ok,kasvanut hyvin sekä vettäkin oli normaalisti.
emme edelleenkään tehneet lv testiä.lääkäri sanoi vielä että kaikinpuolin vauva näyttää ja tuntuu oikein hyvältä. tiedän,on olemassa se riski,mutta luotan omaan ja mieheni vaistoon.
uusinta ultra 4viikon kuluttua.
niin,tyttö tulokas pitäs lääkärin mukaan olla tulossa =) :flower: :heart: :heart:

18+1
 
Pikainen kysymys... huolestuneena mietin sykerajoja... Jostain muistan lukeneeni tässä talven aikana, ettei ne sykerajat olisikaan niin ehdottomia.... siis ensimmäisessä raskaudessani ohjeistettiin ettei syke sais kohota yli 150n. Tietääkö kukaan? En viitsi tämän asian takia soitella neuvolaan. Mutta siis harrastan pari kertaa viikossa liikuntaa siten että syke on usein lähes 170. En tosin kovin pitkäkestoisesti. Paljon pysyy siinä 150n kieppeillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja visitor nro 39:
moi

kävimme tänään ultrassa,vauvalla kaikki hyvin,mutta,näkyi vas aivolhkossa "kysta".joka voi siis olla myös terveellä vauvalla ja se häviää muistaakseeni vkoilla 20-28,siis ihan kaikilla.vauva oli muuten ok,kasvanut hyvin sekä vettäkin oli normaalisti.
emme edelleenkään tehneet lv testiä.lääkäri sanoi vielä että kaikinpuolin vauva näyttää ja tuntuu oikein hyvältä. tiedän,on olemassa se riski,mutta luotan omaan ja mieheni vaistoon.
uusinta ultra 4viikon kuluttua.
niin,tyttö tulokas pitäs lääkärin mukaan olla tulossa =) :flower: :heart: :heart:

18+1
Onnittelut ultra kuulumisista ja tyttö tulokkaasta :heart:

 

Yhteistyössä