Anskulille ja
Ponille toivottelen minäkin voimia! :hug:
Neuvolassa käyty, kaikki oli kunnossa. Sf-mitta 27, kuulemma oikein hyvä. Painoa tullut pari kiloa edellisestä käynnistä, pelkäsin isompaa lukemaa kun tullut tässä taas vähän herkuteltua.
:ashamed: Perätilassa poika vaan yhä kellii, kovasti toivon että itsekseen kääntyisi.
Tästä haluaisinkin kysyä, että onko kenelläkään
kokemuksia kääntöyrityksestä? Entä onko kukaan
synnyttänyt alakautta perätilassa olevaa vauvaa? Itse olen aika epävarma tuon kääntöyrityksen suhteen, vielä epävarmempi synnyttämään alakautta jos vauva on perätilassa. Nyt tuntuu, että en halua kääntöyritystä, vaan sektion, jos vauva sitten muutaman viikon päästä on yhä perätilassa. Tokikaan ei ole mikään simppeli vaihtoehto sekään, mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu.
Mietin myös, että minkäköhän verran ne sitten kuuntelee minun toiveita neuvolassa ja sairaalassa, yrittävätkö "pakottaa" synnyttämään alakautta, vai kuuntelevatko mitä minä itse haluan. No, toivottavasti kuuntelevat.
Liitoskipuja tai muitakaan kipuja ei ole ollut, yläselkä vaan on joskus iltaisin vähän jumissa. Ja
turvotusta on jaloissa edelleen, liekö tuo tuosta laskeekaan enää ennen synnytystä, jos edes sen jälkeen!
Tänään ajattelin siirtää esikoisen vaatteet hoitopöydän/lipaston laatikoista kaappiin ja siirtää tulokkaan vaatteet lipastoon. Onhan noita vaatteita tullut taas kerättyä, juu.
Onneksi on olemassa kirppareita!
Aurinkoista tiistaita kaikille, voikaahan hyvin!
Lahopää ja Tuhto 31+2