Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

Myös minä rakastan lauantaita 35+0!!!!

Lisäraudan syöminen alkoi nyt muakin arveluttamaan :whistle: . Meen ens viikolla mittauttamaan hemppaa (joka 3 viikkoa sitten oli 114) ja tietysti soittelen seuraavana päivänä neuvolaan.

Painon noususta: Mulla oli bmi ennen raskautta 18,5 ja nyt on kiloja tullut vähän yli 8 lisää eli nyt bmi on 22. Olen syönyt monipuolisesti kaikkea ja herkutellutkin mielitekojen mukaan - kaikki energia tuntuu menevän suoraan vauvan hyödyksi, tai ainakin niin toivon :) .

Katseita olen myös kerännyt ja vieraatkin on kaupungilla kommentoineet "ihanasta mahasta", itsestä tuntuu t-o-s-i oudolta varsinkin, kun mulla toi maha on riippunut niin alhaalla koko ajan...

Tänään olen ollut puuhakkaalla päällä ja lastenhuone & makkari alkaa olla uudelle tulokkaalle vasmisteltuna =)

-Hildamiini
 
Alkuperäinen kirjoittaja roosamaria 69:
seawind, olet ehkä kertonutkin, mutta en muista ja kiinnostaisi, miksi sulla synnytys käynnistetään? Mullakin tuo käynnistys saattaa olla edessä...
Toinen lapseni syntyi aikanaan syöksyllä, ehdimme juuri ja juuri sairaalaan sisälle :) ! Koko synnytys kesti ensimmäisestä supistuksesta lapsen syntymään 40 min.
Sen takia seuraavat onkin sitten käynnistetty rv 38 täytyttä sairaalassa. Kolmas synnytys oli vielä nopeampi ( alle 30 min), mutta neljäs kestikin sitten taas jo 1,5h.

Itse olen ehdottomasti käynnistyksen kannalla. En missään tapauksessa haluaisi päästä lööppeihin moottoritielle synnyttämisestä :LOL: . Loppuraskaus on aina aika stressaavaa aikaa, kun joka kiristystä kuulostelee ja pelkää, että ei kai vaan ala "rytisemään".

-seawind rv 34+1
 
Poks rv 36 ja olo sen mukainen voisi jo mun puolesta syntyä. Kolottaa, supistelee ja koko lantio tulessa. Kävely on vaikeaa eli näytän ihan ankalta :LOL:
Mulla on painoa tullut enemmän kuin muissa raskauksissa mutta johtunee varmaan siitä kun ei pysty kunnolla edes kävelemään, että viitsisi liikkua :ashamed: No murehditaan niiden tiputtamista kun joskus jaksan.
Vauvalle on kaikki valmiina ja varmaan pitäisi sairaalakassiakin pakata kun vaan jaksaisi. On jotenkin tää oma olo vaan niin työläs. Ärsyttää kun olen aina raskaana ollut elämäni kunnossa ja nyt on vaivoja vaikka muille jakaa.
Mä olen synnyttänyt pitkän kaavan mukaan joka kerta mutta helposti. Ponnistus vaiheet on kestänyt 10min, 4min ja 2 min eli josko tämä tulisi sitten minuutin ponnistuksella pihalle :LOL:
Cinnamo rv 36
 

Yhteistyössä