papupata78: Aa.. Mulla ollu nuita menkkamaisia jomotuksia jo pari kolme viikkoa, eipä ole käynyt mielessäkään, että suppareita vois olla
Oon kyllä niiden takia käynyt lääkärissä aina kahden viikon välein, että on katsottu mikä alakerrassa on tilanne, mutta ei lääkärikään ole maininnut, että voisivat olla suppareita.
Olo alkaa olla hankala. painoa tähän mennessä tullut
18kg, ja voin kertoa, että tässä huikean pitkässä 160 cm varressa niin alkaa jo tuntua.. Normaalisti kun painan sen 55 - 60kg, niin olo on ihan hirveä. Joku puhu tuolla aikaisemmin, että kenkien laitto alkaa tuntua epämukavalta, mie oon käyttäny crocseja jo heti toukokuun alusta, kun mitkään muut kengät ei yksinkertasesti mene jalkaan / jos meniskin niin en pystyis niitä ite laittaan.
Tukivyön kävin hakemassa neuvolasta lainaan, kun alaselkä alkaa sanoa sopimusta irti. Ei edes sitä vertaa pysty seisomaan ilman hitonmoisia kipuja, että pyykit laittaisi kuivaan.. Huoh.
Jännä muuten tuo
sf-mitta, täällä meillä sitä ei ole otettu kuin kaksi kertaa. ekan kerran muistaakseni viikoilla 22, ja nyt sitten viime viikolla otettiin. Eikä siitä ole oikein mitään edes puhuttu
Alakäyrillä täälläkin mennään, näiden kahden mittauksen perusteella.
Täällä on vauvan vaatteet nyt pestynä ja leipattuna hoitopöydän laatikossa ja pinnasänky koottuna. Aluksi oli tarkoitus, ettei vielä laiteta, mutta mulla alko pelottaan, että jos vointi tästä kovin huononee, niin myöhemmin en enää kykene mitään laittamaan :/ Onpahan nyt ainakin valmiina.
Siinäpä se. Vaivoja vaivan perään täällä :snotty:
Mukavaa päivää kaikille!!
Kiira + masuasukki 33+5