Gallupiin: Olen opiskelija, joka ei juuri tällä hetkellä saa mitään tukea. Nyt ois KELAlle toimitettu sairauspäivärahahakemus, kun en pysty istumaan/opiskelemaan tehokkaasti särkyjen takia, että täyttyis opintotukeen vaadittavat opintopistevaatimukset.
Onneksi mies on töissä ja tuo leivän pöytään =)
Pesin meijän vauvanvaatteet, ja huomasin ettei meillä ole kuin kolme bodya alle 60-cm koossa! Mää kun olin luullut, ettei vaatteita tarvis ostaa ollenkaan. Toisaalta onhan se ihan kiva lähtä kirppareita kiertää jos löytyis jotain söpöjä... Pitää myös ostaa pari pientä päälypaitaa bodyjen päälle. Hoksin tuossa, että me saatiin käytettynä kesävauvan vaatteet, kun taas meille on tulossa syysvauva, joten senkin takia pitää käydä vähän lämpimämpiä tamineita ostamassa.
Siitä on jo aikaa, mut joku kysyi pienen
ulkohaalarin hankkimisesta joskus. Meillä on kaapissa valmiina odottamassa äitini kaikkien aikojen kirpparilöytö, söpöäkin söpömpi valkoinen vakosamettinen haalari kokoa 52/56 cm. Siinä varmaan tuodaan muksu laitokselta kotiin, ellei sitten lämmin päivä satu olemaan, jolloin sisävaatteiden päälle vetäistään varmaan mummon ompelema villapuku. Syyskuussa kun lapsi syntyy, niin on vähän se huono, kun ei osaa säätä ennustaa ollenkaan. Voi ihan hyvin olla +10 tai -10 astetta...
Sellaistakin vielä piti kertoa, että mulla ei ole kolmeen päivään tullut kuin muutama
supistus! Ilmeisesti liikunnan lisääminen onkin vähentänyt niitä, eikä lisännyt. Tai tiedä syytä, mutta hyvä näin!
Shuri ja Onni-Ilona, jotka saavuttavat rajapyykin rv 32! :heart: