innom: toivottavasti vuoto on harmitonta! :hug: :hug:
kaneli: mun ei tee onneksi mieli mitään makeeta, suklaata en syönyt enää plussan jälkeen ollenkaan, se maistuu oudolle :O Tosi hyvä juttu, sillä olen ylipainoinen eikä muutenkaan terveellistä syödä raskausaikana paljoa makeeta. Mutta eilen iski hirveä himo jätskiin, piti hakea illalla ABC:lta paketti eskimoita!
Kaks oon syöny, vaikka himo helpottikin ekalla haukulla ja sen jälkeen ei enää ollut niin hyvää kuin olin kuvitellut. Mitäpä siihen neuvoisin, jos mun tekisi mieli kovin makeeta nyt niin en kyllä pystyisi hillitsemään itteeni... :ashamed: Ehkä pidät kotona vaan hedelmiä ja marjoja, jugurttia, rahkaa ja sellaisia vähän vähemmän "lihottavia" herkkuja? Tsemppiä
1. Raskausviikkosi? menkoista laskettuna 11+1, oikeasti varmaankin 8+5
2. Tyttö/poika olo? jotenki on kyllä tyttöolo
3. 4D ultraan? en usko, ellei tule lottovoittoa tai erityistä tarvetta
4. Oletko nyt raskaana olosi aikana polttanut/ottanut alkoholia? en käytä alkoholia ollenkaan ja tupakanpolton lopetin kesällä ollessani raskaana
5. Onko perinnöllisiä sairauksia sinulla tai lapsen isällä? en tiedä mitkä ovat perinnöllisiä sairauksia... eli ei pitäisi olla mitään
6. Kuinka usein herkuttelet, millä? Raskauden aikana herkuttelen hyvällä ja raikkaalla ruoalla, mehulla, vichyllä tai mitä ikinä mieleni tekeekin
7. Meinaatko lukea masulle? en tiedä, mutta musiikkia sille pitää soittaa ainakin
8. Kirjoitatko raskauspäiväkirjaa tms? neuvolan kirjaan olen vähän jotain kirjoittanut.
9. Mitä ohjelmia seuraat (tv)? hmmm, simpsoneita
joitakin poliisisarjoja, komedioita, luonto-ohjelmia, dokumentteja, kaikkea mikä näyttää mielenkiintoselta
10. Mitä mieltä olet alkoholisti/narkomaani vanhemmista, varsinkin äidistä? Mäkin taidan olla pakkohoidon kannalla. Ja ehdottomasti huostaanoton/adoption! Alkoholismi on kamala sairaus, joka tekee todella pahaa liian monelle lapselle tässä maassa...
Mutta toisaalta, on niitä huonoja äitejä täysin raittiidenkin joukossa.... huoh.
vauva-10: Jaksamisia! :hug:
Maha on ollut taas kipeä, tuntuu siltä kuin kantaisi sisälläään greippiä... mutta kai se kohtu jo onkin aika iso
Ja huomaa kyllä että huomenna on ultra, alkaa olemaan sen verran pelkoa taas ilmassa, ja kun kesällä km tapahtui näillä viikoilla...
Oksetuskin vähän helpotti just "parahiksi" että varmasti hermostun lisää... no joo, oireet vaihtelee, se ei kerro yhtikäs mitään.
Voikaa hyvin!
tömpsis ja super 8+5