Tervetuloa uusille! :flower:
Tuhruista ja kivuista kärsiville yksi kannustava tarina:
Kävin tänään päivystyksessä. Piti mennä kavereille kylään ja yhtäkkiä suihkun jälkeen alkoi mahaan sattumaan ihan hirveästi - vähän niinkuin lääkkeellisen tyhjennyksen aikana koettua kipua, supisteli ikäänkuin :O Pelästyin tietty hirmuisesti ja soitin sinne ja lähdin näytille. Terveyskeskuksen puhelimessa oli kyllä tyly nainen, sanoi että otetaan pissa ja verinäytteet, ja mä aattelin, että jee nehän tässä paljon auttaa. Mutta kun pääsin paikan päälle niin olikin toinen hoitsu vastassa ja lähetti suoraan sairaalan puolelle. Siellä ystävälliset hoitsut ja lekuri otti tulehdusarvot, hcg:n, munuaisjuttuja ja virtsanäytteet ja sitten mut ohjattiin gynen luo - joka sit oli todella huonoa suomea puhuva tyly nainen :headwall: no se kyseli vähän epäselvästi, mutta ultrasi kuitenkin ja totesi, että raskaus on kohdussa, sitten mumisi jotain siitä, että näkyy jotain nestettä,
mutta ei siitä enempää kuitenkaan sanonu. Minä yritin epätoivoisesti katsoa näyttöä, että näenkö siellä sykettä, mutta se oli niin pieni, etten nähnyt oikein mitään... Sitten gyne sanoi että ei hän syytä kivuille löydä ja jouduin ihan itse kysymään, että no oliko siellä syke? Ja hän sanoi, että juu kyllä minä siellä sykkeen näin. :heart: Sen jälkeen ystävällinen lääkäri selitti tulokset ja sanoi, että raskauden kannalta kaikki näyttäisi olevan hyvin. :heart: Kaikki siis ok, verikokeissa ja muissa, ja käskettiin mennä takaisin jos kovat kivut jatkuvat. Hcg oli 44 000 :heart: Harmi kun ultrassa ei toiminut se mittaus, mutta silmämääräsesti gyne sanoi, että vastais niitä viikkoja mitä mä oon hedelmöityksestä laskenut
Tulipas huojentunut olo, että siellä ollaan edes oikeassa paikassa
Ja että sydän lyö nyt :heart:
Toivottavasti pysyy jatkossakin kunnossa
Ja tekin selviätte tuhruista ja muista hyvin :hug:
tömpsis ja super:heart: 6+4