Heipä taas (pitkästä aikaa). :wave:
Onnea kaikille uusille ja tervetuloa. :flower:
Noopu ja
Tömpsis Ihana kuulla iloisia uutisia, säikähdyksellä selvittiin vuotojen suhteen :heart:
Ihan hymy nousee huulille kun lukee terveisiä ultrista. :heart:
Maximilian Mäki napostelen parin tunnin välein ettei huono olo yllättä. Hedelmät ja runsaskuituset välipalat on ollu tähän asti parhaaks koetut.
-laura- Otan osaa :hug:
Huldasharks Tosi ikävä kuulla. Voimia sinne migreenin ja pahoinvoinnin kanssa.
Zouzou Toivotaan että kaikki on hyvin!
Noppispoppis Pidän peukkuja hyvän puolesta.
Miuski00 Jännityksen tunteet on ihan normaaleja. Jokaisella raskaus oireineen on erilainen, mut älä vielä tuplista
murehdi. Tiedän kyllä tunteen mistä puhut, meillä suvussa äidin puolella neljät kaksoset
Tosin, mun ajattelu tavan helpommaksi tekee se, että meille olisi tulossa esikoinen. Kuulumisia odottelen!
innoM Suotta anteeksi pyytelet, eikös kaikenlaisien kokemuksien ja olojen purkaminen ole sallittua täällä
Tosi kurjaa et kärsit noin pahoin oireista, toivottavasti saat pian hellitystä.
Joku kyseli
painosta. Mulla on tullu 4 kiloa lisää, mutta mä laitan sen joulunpyhien mässäilyn ja löhöilyn piikkiin.
Masu mulla on kyllä kasvanu. Oon entuudestaan hoikka, mut tällä hetkellä turvotusta on havaittavissa
Jopa aamulla kun herään ylös, tai kun makaan selällään niin navan alla näkyy pieni kumpare. En kyllä osaa sanoa että johtuuko se vielä vaan turvotuksesta.
Jiimiii82n kuvat masusta muistutti aikalailla mun masua.
Mulle tuli lähete np-ultraan. Enää vajaa kolme viikkoa pitää odotella. =)
Saatiin neuvolasta sellanen vihkonen, mistä näkee vauvan muodon ja keskimääräisen koon eri viikoilla. Sitä on mukava kattella kun ei tarvii ite kuvitella sitä kahta senttiä tms. vaan näkee sen mustaa valkosella minkä kokoinen se sitten on.
:heart:
Raskausviikkoja tällä hetkellä 8+1. =)