Noopu ja -laura-: Mä niin näen sieluni silmin ku sammari raahaa noopua makkarista eteiseen (aamulenkille tietty) pitäen takaraivosta kiinni
noopu vaan hokee mantraa: "jätän huomioimatta... jätän huom..." No joo, olipa hyvä vitsi
Mut tuo koulutusjuttu on meilläkin juuri pahimmillaan päällä. Ja tulee olemaan vielä ainakin vuoden päivät ellei ylikin. Rotikka kun aikuistuu vasta kaksi(toista?) vuotiaana tai jotain
Mut mulle tuo huomiotta jättäminen ei ole omin koulutustapa ainakaan silloin kun koira tekee jotain sellaista mitä en voi missään maaliman tilanteessa suvaita. Minä huomioin sen silloin.. mutta siten ettei koira enää halua mammalta samanlaista reaktiota enää i-k-i-n-ä. Ei voi ottaa riskiä että joku päivä "kokeilee" vähän vauvaa ja ooppa siinä sitten huomioimatta : / Mut sellainen ärsyttävä "huomaa mut, mamma, huomaa, piip-pi-pi-piiip-hau" -meininki mennään tällä kylmän viileellä "ai onko mulla muka koira?" -asenteella. Huomiota saa ja lenkille lähdetään kunhan rauhoittuu aloilleen
Mutta jos välillä ihmisvauva-asiaa -->
ReNu toivotaan että niukkana pysynyt vuoto on normaalin rajoissa ja että beibi näkyisi vielä. Jos ei, niin sit uutta yritystä!
Näin viime yönä aika ihanaa unta :heart: imetin mun poikavauvaa
(
Memelisa, päivittäisitkö mulle poika-olon) Olin kyllä samassa unessa myös raskaana näillä samoilla viikoilla ja Prismassa oli sitten kolikoilla toimiva doppler -automaatti ja eurolla sai kuunnella puoli minuuttia. Työnsin sitten kolikoita masiinaan, laitoin luurit päähäni ja aloin tunkemaan dopplerin sensoreita (sellaiset lätkät niin kuin sydänfilmissä) mun housuihin. Tai siis tuohon alavatsalle kun vaavi on vielä niin pieni ettei vatsa näy. Myyjä tuli sit häätämään pois siitä kun laite on tarkoitettu
oman sydämen kuuntelemiseen
Tuo imetys oli mulle parasta mitä esikoisen vauva-ajasta muistan ja sitä odotan erityisesti myös tämän natiaisen synnyttyä
Siksi varmaan juuri siitä näinkin unta. Tuli kiva fiilis kun aamulla heräsin.
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
Ai niin
JiiMii mulla ollaan ajettu ciproja alas jo tovin, mutta jätin ne 10mg:sta omin päin heti pois vaikka olisi ensin pitänyt vähentää 5mg:an. Jätin siis yhden, sen viimeisen "portaan" välistä. Tyhmästi tein mutten oikeasti uskonut että näin huono olo tulisi. Mieliala on kuitenkin ihan hyvä, joten siihen se ei onneks ole vaikuttanut. Ja olen näitä oloja nyt viikon verran katellut että kohta ne jo helpottaa eli en kyllä enää ala syömään uudestaan.