Miuski no jopa oli tympee neuvolatäti
...Ajattelee muute tosi paljon muutenki raskaana olevan tunnetilaa,tässä nyt muutenki kokee ittesä läskiksi turvotuksien jne takia..ja täällä siis puhuu lievän ylipainon omaava myös...:hug:
miimau toivottavasti kelkassa pysyt kuite!!tsemppiä!!!:hug:
Tömpsis neuvolatädeistä;*reps*
Noopu rauhallisemmin koirien lenkkeilyjen kanssa jos noin alkaa tekee pahaa!!muista,sie olet raskaana :heart:
Svantje phoittelut ja toivottavasti palaat tälle puolen vielä!:hug:
tehilla aaa niin just ,sori en kässänny heti
Painosta Ekasta tuli 20kg ja nyt kyllä yritän jäädä alle..hamittaa muutenki ku sain pudotettua ekan jälkeen hyvin ,niin että painoin yli 10kg vähemmän ku ennen odotusta mutta nyt olen lihonu 2vuoden aikana takas noi 10 kg =( mut noh jospa sit tän jälkeen sais taas pois ja pysyis mahd.vähis kg nousuis =)
Mies/naislääkäri polilla; Mulle on kans ihan sama minkämaalainen/värinen/uskonnollinen,mutta kyllä mä ennemmin käyn naislääkärillä,on jotenki helpompaa..Mutta pääasia todellakin että on
asiansa osaava ja se riittää mulle!
...Niin ja viel Tuota
rokotusasiaa iteki kommentoin; mun kaveri lapsineen sairasti todistettavasti
sikainfluenssan sillo ku se viimeks oli päällä,ja mie olin lapsia hoitamassa ja muutenki sillo siellä, mutta mulle ei tullu yhtikäs mitään oireita
!..mut otin nyt kuite varmuudeks tuon influenssarokotteen ku kaverilla oli toista odottaessa 2-3 kk flunssa päällä ja en tiedä johtuneeko jotenki siitäki ku nyt tyttöllä vähän väliä korvatulehus,putkitettu korvat mut ilmeisesti kitarisat pitää leikata ku ei lopu,ressukka:heart:...ja hän mulle suositteli et kannattaa ottaa..
Tänään ollu koko pvn sellanen ällöolo,et joskos mulla nyt alkaa joku raskauspahoinvointi,en kyllä esikoisesta sellaista kärsiny mut tänään on kyl ollu niin etova olo päivän...en ole kyl pönttöö käyny halaileen,onneks!
Mitä olen lukenu noita niin aika monella se pahoinvointi alkaa rv6(??) eli loppuvksta olis sit mulla se täynnä...jotenki tuosta vois tulla mieleen et oliskos tää sit se toivomamme
tyttö :heart: