Terve taas :wave:
Mulla oli äsken eka neuvola. Niiden mukaan tänään olisi 9+0, omien laskujen mukaan 8+6, mutta menen ennemmin tuolla neuvolan laskulla, kun pääsi "ihan ilmaiseksi" YHDEN KOKONAISEN päivän eteen päin, muaahaaahaa :kieh: (ikään kuin sillä olis väliä..) Mutta ei todellakaan tartte etusivulle tuota yhden päivän etenemistä muuttaa, muutetaan sitten ekan ultran jälkeen jos jotain muutettavaa on.
Sitten
galluppiin:
1. 7,5 vuotta yhdessä, ei vielä naimisissa, aikeena oli ensi kesänä, mutta nyt raskauden suomana siirretään kesään 2012.
2. Töissä kerrottu ja hyvin ottivat kaikki jotka tietävät. Iso firma eli ei tietenkään ole kuulutettu vielä, mutta esimies ja lähimmät työkaverit tietää.
3. On vaikuttanut!!! Voisin nukkua kaikki päivät, aamu-yöstä taas vaikeuksia saada nukuttua.. Pllaaahh!!!
4. Painoa tullut kilo.
5. Kummeja ei olla pyydetty, mutta pyydetään kyllä varmasti ennen synnytystä.. Kunhan vaan mietitään ne ensin valmiiksi.. Ekalle oli helppoa, tokallekin jotenkin, kolmannen kohdalla jostain syystä vaikeempaa... Onko ne kaikki parhaat ystävät jo varattu, vai onko se se että tää ehkä on viimeinen vauva ja viimeiset kummit?! En tiedä..
Jeeni en tiedä vastasiko joku jo, mutta ei tuo taida olla laskuvirhe. Täällä oli joku muukin jolla oli mun kanssa samat päivät mutta eri laskettu-aika. Johtunee kuukautisten kiertopituudesta jos niiden mukaan on lasketun ajan laskenut..
(.) Siis neuvolasta kotiuduin juuri. Kerroin huoleni kaikesta ja näistä vatsa-krampeistä ja oireiden katoamisesta jne. Sanoi ettei vielä kuunnella sydänääniä kun ei ne kuuluisi noilla uusilla laitteilla jotka on niin tehokkaat että ottavat häiriötä kaikesta mitä sieltä kuuluu.. Noh, kuunteli mun vuodatuksen ja tuli siihen tulokseen että pyöritellään sitä laitetta siinä vaikka kaksi viikkoa mutta haluaa että saan jonkun varmistuksen. Ja niin me pyöritettiinkin!! Ei siis kahta viikoa, mutta kauan! Ja sieltähän ne kuului!! :heart: Ja itkuhan siitä tuli! Ihanaa kuulla.. Ja ihan samalla hetkellä kaikki murheet katosi kauas pois ja tuntu ettei kipujakaan muka enää ollut..Näin se on tainnut vaan mielikuvitus tehdä tepposensa
Ihana neuvolatäti sanoi että oli juuri jo antamassa periksi kun pieni sieltä antoi meille merkin että "täällä mä oon, älkää luovuttako".
Töihin ei kiinostaisi mennä ollenkaan, mutta rimpuiltavahan se on tässä tämä 5 kuukautta vielä. Sitten kesäloma ja äippäloma. Kotona ajattelinkin sitten olla siihen asti että esikoinen täyttää kolme vuotta. Ihanaaaaaa!! Jollain muullakin taisi olla
siskokin raskaana . Mulla myös! Hän on tasan neljä viikkoa mua edellä, eli laskettuaika hänellä on elokuun puolivälissä.
Mökötän miehelle viikonlopun ryyppyreissusta ja ärsyttää ihan helv**isti! Ja vaikka oon varmaan melkoinen hormoonihirviö, niin kyllä toikin osaa kaivaa verta nenästään
Ai niin ja synnytystarinoista; mä avaudun joskus sitten kun jaksan omistani, ja musta on kivaa lukea muidenkin, eli tänne vaan ja ne skippaa jotka ei tykkää
Kerran vielä 9+0