Heipparallaa kaikille. Taas on päivitystä laitettu kehiin, toivottavasti muistin kaikki.
Täällä on ollu niin monesta asiasta puhetta et kannanpa omalta osaltanikin korteni kekoon.
Ensinnäkin aivan valtavasti onnea niille kaikille, jotka on päässy jo ultraan kurkkaamaan pienokaista ja kaikki on ollu mallikkaasti. Varsinkin niiden puolesta tunnen suurta iloa, jotka ovat aikaisemmin joutuneet keskenmenoista kärsimään. Näitä on niin mahtava lukea!
Vielä pitkä 9 päivää ja pääsee itekkin miehen kanssa kattelemaan esikoista, vähän alkaa jo jänskättää
Tissikivut on täällä vaihtelevia. Päivisin on ihan normaaliolo ja rinnat ei kauheesti arista, mutta oottakaapa vaan yötä. On jotain ihan hirveetä ku pitää mennä vessaan ja sä joudut kantaa sun tissejä ku niihin sattuu niin maan p****sti! Oon ajatellu et käyn ostamassa jotku tukevat urheiluliivit ja käytän niitä nukkuessa, ei tästä muuten tuu mitään. Noi tissikivut kyllä hellittää ku pystyssä hetken, pahimmaksi yltyyvät jos nousee selänmakuulta suoraan pystyyn.
Miten paljon teillä on ollu noita
repäsykipuja? Mulla on suht vähän. Pari kertaa sellasia todella kovia yskästäessä et on pitäny hetken ihan miettiä et onko kaikki kunnossa, muuten on lievempiä ku esim tekee liian nopeita liikkeitä äärilaidasta toiseen tai ku nousee sohvalta ylös.
Palelemisestakin on ollut jonkun verran puhetta. Mä oon huomannu et mua alkaa paleltamaan iltaisin ihan armottomasti niinä päivinä ku ei oo muistanu syyä tarpeeksi tai lämmin ruoka on jääny vähäselle. Eilenkin tärisin vaatteet päällä kahen peiton ja yhen viltin alla päiväunia. Sit vasta tajusin et hyvä ihminen SYÖ! Sillähän se lähti sit helpottamaan! Eipä ollu illalla enää kylmä ei, päinvastoin.
Itkuherkkyyttä täällä ei kauheesti oo. Välillä huomaan herkistyväni ku luen jotain lehtijuttua jossa joku on tehnyt kauniin eleen toisen eteen. Heti ku huomaan et alan kyynelehtiä jollekkin jutulle niin seuraavaksi alan nauraa itelleni et taas sitä tässä mennään
Hassua et tätä ei tapahu kotona vaan lähinnä työpaikalla taukolukemisen aikana. Myös kaikki hää- ja vauvaohjelmat saa kyllä tunteelliseksi
Sokerirasitukseen joudutaan täälläkin viikolla ~24. Oon kyllä kuullu siitä sellasia kauhujuttuja etten oikein innolla sitä odota. Mut pakko mikä pakko, vaikka neuvolatäti sano et KAIKKI on vapaaehtoista.
ON. Täällä väsyttää ja ihan kauheesti, toivottavasti tää joskus helpottaa. Viime yönä nukuin jonku 11h + illalla jonkun vajaan 2h päikkärit. Koko ajan pitäs saada syödä jotain herkkua, mutta pitäs itteesä kuitenkin vähän rajottaa. Mulla tuntuu et ainoot ruoat mitä tekee mieli on keitot ja roskaruoat. Mikään normaali arkiruoka ei vois vähempää kiinnostaa.
Memelisa & masuasukki Tiitinen 9+5 vissiinkin, neuvolan mukaan (oman mukaan 9+2)