Sandemar
Olen todella, todella pahoillani!!
Lähetän teille hirmuisesti voimia!! Niin väärin tuommoinen
Vatsakipuja on täälläkin ja mulle ainakin lääkäri varhaisultrassa sanoi, että kivut vatsassa ovat täysin normaaleja ja liittyvät nimenomaan kohdun kasvamiseen. Nimenomaan semmoisia menkkamaisia jomotuksia on mullakin siis, enkä ole niistä ollut huolissani.
Supistuksista osaan sanoa sen verran, että mulla tuli yhden orgasmin jälkeen supistuskipuja, jotka kestivät noin kymmenen minuuttia. Pelästyin tietysti ja googletin heti asiaa ja vaikutti todella yleiseltä, mutta vaarattomalta. Kuitenkin se jätti semmoisen pienen kammon orgasmeihin ja olenkin nyt välttänyt isoja orgasmeja..
Synnytystä mietin kyllä aina välillä, mutta en mitenkään erityisemmin pelkää. Haluan ehdottomasti synnyttää alakautta, jos se vaan on mahdollista. En halua miettiä synnytystä liikaa, sillä ei etukäteen stressaaminen ei kuitenkaan auta mitään, luonto hoitoo homman helposti tai vähemmän helposti, enkä itse siihen kamalasti pysty vaikuttamaan.
Mullakaan ei ole
rinnat enää päivisin kamalan kipeät, painaessa kyllä aristavat sekä esim. hyppiessä tuntuvat kipeiltä, mutta muuten ovat päivisin ihan ookoot. Mutta öisin! Voi jestas..Kun yöllä nousee vessaan niin tuntuu, että ne räjähtävät käsiin
muffi Mä olen lukenut ton ihan saman, että jossain vaiheessa voivat oireet hävitä joko hetkellisesti tai sitten joillakin ihan lopullisesti. Joillakin oireita on enemmän kuin toisilla
Mä olen nyt saanut sen t.o.d.e.l.l.a ärsyttävän vaivan, nimittäin
ummetuksen :headwall:Kamalaa kun vatsa sattuu niin paljon, ettei pysty mihinkään keskittymään
Mies saikin tänään lähteä aamulla ensitöikseen puolen tunnin ajomatkan päähän apteekkiin hakemaan mulle lääkettä..Alan varmaan käyttämään tota Levolacia ihan säännöllisesti, eli ennaltaehkäisemään tätä vaivaa.
Mäkin ehdin jo ostamaan
pellavansiemeniä pussin, mutta luin onneksi netistä ettei sitä saakkaan käyttää raskaana. Ajattelin käydä luontaistuotekaupassa kysymässä jotain raskaana oleville sopivia
kuitutabletteja.
Blaah. Pitäis jaksaa mennä töihin |O Ei vois vähempää just nyt kiinnostaa!
Ai niin,
kerroin eilen töissä pomolle, että olisin näillä näkymin jäämässä äitiyslomalle elokuussa! Halusin kertoa ihan itseni takia, ettei tarvitse nostella sitten painavia laatikoita ja muuta. Ja voi, että pomo otti asian ihanasti! Mun pomoilla on itsellään alle vuoden ikäinen tyttö ja nytkin tämä miespuolinen sanoi, että voit koska vaan sitten soitella meillekin jos tulee jotain kysyttävää, että meillä on niin tuoreessa muistissa vielä kaikki
Ihanaa kun ottivat asian noin, eli toivottavasti ovat yhtä ymmärtäväisiä jos joudun olemaan raskauden takia poissa töistä.
Jee, tänään poksuu!! 7+0 :heart: