kaneli: voi ku kurjaa!
eikö olisi parempi, että nukut päivällä sen verran edes, että jaksat sitten tehdä lasten kanssa jotain? ja masu-asukkikin tarvitsee unta, älä touhuile mitään kun kuopus nukkuu vaan nuku sinäkin! uni on supertärkeetä! :hug: hanki vaikka lastenhoitoapua päivällä, että saat nukuttua edes joskus. :hug:
Räpä: no johan on persiistä toi säästöhomma! Meilläkin säästetään, mutta meillä saa aina ajan terveydenhoitajalle, ja ne kirjottaa lähetteitä kans labraan - en kyllä tiedä, että onko toi kilpparikoe sit sellanen mihin pitää olla lääkärin lähete? no, mene päivystykseen jotain valittamaan ja samalla sitten pyydät lekurilta sen lähetteen
tai sano pihtaavalle hoitsulle, että ei sillä väliä mitä arvot on ollut sillon ja sillon kun ne pitää 2 kuukauden välein kattoa, niin pakkohan sen on sulle aika jostain repiä! ärsyttää sun puolesta tollanen! :kieh:
JiiMii: meillä ei neuvola välittänyt mitään vaikka sanoin, että menkoista ei voi laskea raskauden kestoa. sairaalassa sentään arvioivat hedelmöityksen mukaan np-ultran ajankohdan. siellä sitten kerrotaan oikeat viikot, ja neuvola sitten sen mukaan muuttelee tietoja. ja jos sä sanot, että "seksiä noin kerta/vk" niin se ei oo haluttomuutta nähnytkään
verrattuna meihin! toihan ois ihan luxusta....
Juu, multivita on tosi edullinen
Ja kiva kun täytyy ottaa vaan yks päivässä
maximilian: koita kestää pahoinvoinnin kanssa! :hug: toisille on kuulemma ne akupunktiorannekkeet auttanu, ite en oo kokeillu. näin myös jossain vinkin, että b-vitamiinia vois kokeilla pahoinvoinnin ehkäisyyn.
Gallup:
1. yhdessä ollaan oltu yli 8 vuotta, josta nyt noin puoli vuotta naimisissa.
2. en ole tällä hetkellä töissä
3. ei muuten kuin, että ihan alussa nukuin paremmin kuin koskaan. nyt nukun taas ihan yhtä huonosti kuin normaalistikin.
4. varmaan sata kiloa
en uskalla mennä puntarille
ekassa neuvolassa oli paino noussut noin 4 kiloa, mutta niiden vaaka näyttääkin aina enemmän kuin kotivaaka...
5. osa kummeista on varmoja, osaa mietitään. pidetään nimiäiset, mutta kummit pitää silti olla
Otetaan
vakuutus jos vaan saadaan. Pelkään, että mun terveys tai ylipaino estää vauvavakuutuksen saamisen.
Liinukka: :hug: tiedän miten kamalaa nuo pelot ovat! ja sitten kun pelottaa niin ei oikein pysty keskittymään siihen autolla ajamiseen kunnolla, ja sitten tuntee ainakin olevansa vaaraksi liikenteessä
Koita ajella silti mahdollisimman paljon, ettei pelko pääse pahenemaan, ja vaikka pieniä matkoja jossain rauhallisilla teillä. Ja jos pelot johtuu hormooneista niin varmasti pian helpottaa! :hug:
mulla hävis eilen kaikki oireet. oon täysin varma, että kesken on mennyt.
vaikka tiedän, että oireet muuttuu ja loppuu ja vaihtelee, mutta mulla ei oo enää yhtään raskas olo.
tää ei oo kivaa
pelottaa ja varmana pelot vaan lisääntyy mitä lähemmäs mennään np-ultraa, joka on siis ens viikolla. äh.
voikaa hyvin
tömpsis ja super 9+6