Mukavaa muuten että täällä on Pirkanmaa hyvin edustettuna =) Mehän voisimme joskus vaikka sopia tapaamisen jos innokkaita löytyy?
Jellona noita erilaisia mittareita voi tehdä osoitteessa lilypie.com!!
Alkuraskauden ultraa odotan minäkin ja taitaa tämä jännitys ja pieni pelko jatkua aina sinne asti! On myös mukava saada tietää koska hedelmöitys on tapahtunut...jotenkin tullut sellainen tunne että se olisikin tapahtunut muutamaa päivää myöhempään kuin luulin. Eikä ole esim. mahdottomuus että minulta olisikin irronnut 2 munasolua joista toinen hieman myöhempään! Kuitenkin kun clomiavusteinen kierto kyseessä, eikä tässä kierrossa ollut edes seurantaultraa
Se voisi selittää myös sen että r-testi oli silloin aluksi niin haalea!
Tuntuu että nuo laskuritkin antaa vähän erilaisia laskettuja aikoja...tuo vau.fi laskuri on ihana kun se näyttää merkittäviä päiviä koko raskauden ajalta =)
Painosta....Itse olen saanut joulusta kilon-pari ylimääräistä, mässättyä nimittäin tuli oikein antaumuksella
Mutta nyt kun mikään ei tunnu oikein maistuvan oli painoni aamulla takaisin normaalilukemissa, eli laihtunut olen. Mutta eiköhän se ruoka taas tämän alun jälkeen ala maistua
Olen nyt yrittänyt juoda kylmiä hedelmämehuja ja ne maistuukin, lisäksi ruisleipä ja metvursti on tehnyt kauppansa
Olisikohan taas tulosillaan poika...kaksosia odottaessa nimittäin muistan että ostin kinkkua lihatiskiltä ja vetelin paketista suoraan napaan :x Ja nytkin kun tuo metvursti tuntuu himottavan
Tepa on tehnyt kyllä halvat kaupat äitiysvaatteista =) Mä katselin just H&M:n kuvastoa ja mietin tilaisinko äitiysfarkut. Toisaalta ne täytyisi kyllä käydä kokeilemassa paikan päällä!!
Lappuhaalarit, kollegehousut ja pellavahousut mulla löytyykin poikien odotuksen jäljiltä. Olin silloin kesällä viimeisilläni ja mukavaa kun on kesävaatetta valmiina.
Nuo äitiysvaatteet on lisäksi helppo myydä eteenpäin, ne yleensä tekee kyllä kauppansa kirpputorilla tai huuto.netissä.
Tulevalle vauvallekin löytyy kaikki valmiina sillä kaksosilta olen säästänyt kaiken tarvittavan, kaikkea kun oli tuplasti niin osa on sitten myyty pois.
Tosin vaunut täytyy kyllä hankkia ja jos tulokas olisikin tyttö niin sitten täytyisi jotain tyttömäistäkin ostaa
Koko aamun ollut taas aika menkkamainen olo :/ Koskahan tämä loppuu?! V.vuotokin lisääntynyt ja pissareissulla täytyy aina tarkastaa että eikai vaan menkat