Elämänilo3, oli kiva kuulla sinun uutiset :heart: Onnea!
Hensku00, myös mä varasin tänään neuvolan ja sain sen maanantaille 16.2 =) Tuntuu, että siihen on ihan hirmuisen pitkä aika vielä. Ainakaan täällä Helsingissä ei sitä ennen suostuttu edes vastaanottamaan, ultra kun tehdään siinä samalla.
Mulla on niin hirmuisen hyvä olo eikä ole oikein mitään oireita, ainoastaan vatsassa nippailee silloin tällöin. Ei okseta, ei ole mielihaluja, ei satu rintoihin... olen vain energinen. Joulun jälkeen on lähtenyt 3 kiloa (tosin ihan suotavaa sillä muutama ylimääräinen kilo olikin) ja jumpassa jaksan hyppiä joka ilta. Oireettomuudesta johtuen varasinkin varhaisultran ensi viikon perjantaiksi.
Jotenkin pelottaa ihan hirveästi ettei kaikki ole kunnossa kun ei ole oireita. Toivottavasti tuolla ultrassa sitten selviäisi ja saisi mielenrauhan. Tosin onhan se ultra vähän aikaisin mutta ei ollut vaihtoehtoja, tuon jälkeen olen viikon poissa maasta niin haluan ultran ennen sitä.
Meillä ei ole vielä mitään työnimeä. Jotenkin tuntuu ettei koko jutusta oikein halua/uskalla edes puhua ennen kuin saa varmuuden, että asiat ovat kunnossa. Taidan olla ylivarovainen mutta kun esikoisesta kyse niin kaikki on niin uutta, ihmeellistä ja vähän pelottavaakin.
Itse olen kertonut kahdelle ystävälleni mutta muuten asia on visusti salassa. Uskoisin, että vasta sitten rv 12 uskaltaa puhua asiasta ääneen. Äidille varmaan kerrotaan np-ultran jälkeen, josko veisi kuvan ihan näytille :heart: . Tulee kyllä mummi tippumaan penkiltä, uskon että sen verran puskista onnistutaan yllättämään =)