Huomenta |O
Tuli sit nukuttua 10,5 tunnin yö unet. Eka kerta, kun oli pakko painua maate jo klo20. Pikku-jannukin nukahti kuuden pintaan ja nukku puoli seiskaan asti, tosin oisin voinu jatkaa unta vielä tovin. Pakko oli nousta, kun tuo esikko menee kouluun niin täyty tulla keittiöön vahtiin toisella silmällä sen aamupala touhuja..se on niin reipas poika, että osaa itse väkerrellä kaikenlaista ilman mun apua. Junnu tapittaa lasten ohjelmia
Ammatti; olen suunnitteluassistentti, mutta kertaakaan en ole koulutuksen jälkeen ollut töissä, kun sain tuon meitin Junnun ja olen ollut kotona siitä lähtien. Eli vähän yli vuoden oon ollu kotosalla ja näin jatkuu ainakin toistaiseksi.
Kertomisesta muille; Oon kertonut raskaudesta mun sydänystävälleni, yleensäkkin hän on ensimmäinen joka tietää mun asioista ekana ja sama on toisinpäin. Olin eka joka tiesi hänen raskaudestaan
Sitten miehen veli ja hänen avokkinsa tietävät, koska tämä avokki on myös raskaana ja hänellä on LA 22.9 niin en sitten tohtinut olla kertomatta, että me odotetaankin vauvoja yhtäaikaa
Sekoitetaan anopin pää lopullisesti
. Omille vanhemmille ja anopille kerrotaan vasta ultran jälkeen, koska edellisen raskauden menetys oli kova paikka kaikille, kun vauvaa ei tullutkaan. Muut huomatkoon itsestään. Niin ja esikolle kerromme sitten, kun ultra on takana.
Mieliteot; Täällä maistuis ainoastaan tuore ruisleipä kasa tomaatin siivuja päällä
Oon väkertäny kaikenlaista kevyttä kotiruokaa, mutta jostain kumman syystä ne jää minun osaltani syömättä ja teen itselleni salaattia. Sipsit ja karkit eivät ole maistuneet nyt yhtään, joita yleensä söin, kun viikonloppu koitti :/
Viime yönä näin ihan kummallisen karmivaa unta
Näin sellaista, että aloin vuotamaan jotain ihme verimömmöä ja seassa oli viisi pientä sätkivää ihmistä joilla oli kitarat..jotenkin samalla huvittavaa ja pelottavaa :x Mistähän moinen uni..taidan siltikin vielä hieman pelätä, että menee kesken
Niin ja tuosta
varhaisultrasta, en ajatellut mennä, koska ei ole pakottavaa tarvetta ja ukkokin oli sitä mieltä, että odotetaan...hän ei halua nähdä pientä jos se sattuukin tulemaan pois :|
ElämänIlo3, onnea pienestä matkalaisesta ja siitä, että kaikki oli hienosti.