***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

Tänään on supistellu jonki verran :) kipeesti ja aikaste usein, mutta ei vielä säännöllisesti.. Vessassa saan rampata IHAN koko ajan :headwall: ennen oon saanu rampata vaa öisin iha koko aja vessas mut nyt kyl ihan eilisen ja tän päivän oon saanu asuu vessas koko ajan :headwall:
 
O&O jospa se on jo menoa :D

Viivi09 tsemppejä sinnekkin. :hug:

Heisku Paljon onnea pikkuisesta. :flower: :hug:
Teillä on hyvä syntymäpäivä. Meillä nuorin syntynyt kanssa 1.9 :heart: :D

Bebes & Salamatkustaja 39+6 :heart::heart:
 
On nuo salasanat ja sun muut unohtuneet...kun en ole tänne käynyt kertaakaan kirjoittelemassa,mutta oli ilmoitus luontoistakin asiaa eli sain ihanaisen tytön 2.9 klo:15.10.Mitat 4650g ja 52 cm!Nyt sitten minulla onkin 3 tyttöstä ja heidän isoveljensä.
 
Kaikille poksahtaneille sydämelliset onnittelut :hug:

Lotta-09 aikamoisen kokoinen tyttö, saakos kysellä että tulikos ihan laskettuun aikaan vai mahdollisesti menikös yli..mulla kans povattu aika isohkoa tytöntylleröä siksi kyselen.. :p

Äippä35v ja Nuppu36+5 :flower:
 
Tänään on sitten käyty tekemässä viimeiset "pakolliset" hankinnat ennen jakautumista. Ensi viikon voi sitten pyhittää siivoukselle ja paikkojen järjestämiselle. Ostettiin Prismasta kärryllinen tavaraa: amme, matkarattaat autoon (integroituu meidän jo olemassa olevaan turvakaukaloon), korviketta, topsipuikkoja, vanua, tuttipulloja jne. Lista oli toooosi pitkä ja laskukin oli kiitettävä mutta nyt on kaikki hankittu ja olo siltä osin helpottunut.

Miimumaija Myös mä oon järjestelmällinen ja rakastan muutenkin kirjoittaa listoja :kieh: . On hirveästi asioita mitä olen listannut että haluan tehdä vielä ennen ensi perjantaita. Hyvänä esimerkkinä esim. kasvohoito sekä pedipyyri joihin varasin jo eilen ajan jotta varmasti pääsen hemmotteluun vielä ennen h-hetkeä. Täytyy myöntää, että taitaa mennä mulla jo vähän yli mutta menköön, kerran sitä vaan esikoista odottaa ja sen syntymään valmistutuu :LOL:

Uneksija85 Haska tosiaan katsoa kumpi meistä saa nyytin ensin käsiinsä. Teoriassahan mulla on päivä tiedossa mutta... voihan se olla, että tyyppi päättää vielä kääntyä ja joudunkin normisynnytykseen. Täytyy meinaan myöntää, että nyt sen tuntuisi joutumiselta kun on vuorokauden kerennyt jo asennoitumaan tuohon sektioon. Yritän vaan muistutella itselleni aina välillä, että mikään ei ole niin epävarmaa kuin varma ja varsinkin synnytyksen suhteen. Pitäisi vaan pitää mieli avoinna kaikille vaihtoehdoille mutta kyllä se 11.9 on nyt iskostunut aika hyvin tuonne takaraivoon.

Rimpulakissa Olen menossa synnyttämään Jorviin. Alunperinhän mun piti mennä Kättärille ja siellä kävin ultratkin mutta sitten muuton myötä Jorvi tuli lähemmäksi joten päätin siirtyä sinne. Luulen, ettei Jorvissakaan ihan näin aikaisin normaalisti suoriteta sektiota mutta nyt on kuulemma ihan hirveä ruuhka ja vapaita aikoja oli vain muutamia. Olisko se sitten ollut syynä, että pääsen sektioon "jo" 38+4. Niin, kiitos muuten kun mainitsit tuosta vatsantoiminnasta. Itselläni ei käynyt mielessäkään että suoli ehkä hidastuu myös sektion jälkeen. Ei muuta kuin luumuostoksille!

Onko teillä ollut muuten omia eväitä sairaalassa mukana? Uskon, että sairaalan ruoka riittää kyllä minulle enkä ole kova makean peräänkään joten karkkia ei tarvitse hamstrata mukaan mutta mites miehen ruoka? Sehän ei tule sairaalan puolesta ja pelkään pahoin, ettei hänelle riitä yksi kanttiiniruoka päivässä vaan olisi hyvä olla jotain omaa evästä mukana. Mutta mitä ihmettä raavaalle miehelle ottaa mukaan???

Ja sitten vielä lopuksi Heiskulle paljon onnea uuden tulokkaan johdosta :flower:

Cummastelija 37+5
 
Joo..käynnistivät tasan rv.40.Sisaruksetkin ovat olleet yli 4 kg.En tiiä mikä vauvoja kasvattaa,mutta esim. sokerit ovat olleet aina ok.Onneksi pääsin käynnistykseen kun ei sitä tiiä miten pitkään neiti olisi vielä masussa viihtynyt.Synnytys meni kaikin puolin hyvin.
 
lotta-09: Onneksi olkoon isosta tytöstä. Mun esikoinen oli aikanaan 10g kevyempi ja 2cm pitempi kun syntyi, kylläkin vasta rv42+3 kun eivät suostuneet käynnistämään. Nyt Ötzkistä on saman suuntainen arvio vaikka tämän raskauden aikana on ollut ihan erilainen ruokavalio eikä mullakaan sokereissa ole ollut mitään "vikaa" mutta sen koon näkee sitten kun on vauva tuossa sylissä. Mullakin on nyt käynnistysaika sovittuna jos ei lähde syntymään ennen sitä, toivotaan parasta...

Olkkis ja Ötzki 39+6
 
Täällä mahan jomotusta ja supistuksia ollut illan aikana ja limatulppaa irtoili.... maha on toiminut tänään pariinkin otteeseen ja jotenkin painaa tuonne peräsuoleen päin.... just kävin saunassa että katsotaan rauhoittuiko se tilanne nyt vai tuleeko yötä myöten lähtö käsille....

Naksos 40+2
 
Tulin vain ilmoittelee että se mun kotona käynti sai sit synnytyksen kunnolla käyntiin ja palattiin yöllä takaisin sairaalaan ja POIKA SYNTYI PERJANTAI AAMUNA 4.9.2009 klo 7.43 pituus 52cm ja paino 3770g :heart:
Päästiin jo kotiinkin, nyt on niin kiire et tulen myöhemmin kertomaan synnytyksestä.

TiiuHti ja Nipa 1vrk
 
lotta09: Onnea potrasta tytöstä! Onneksi käynnistelivät ettei pidempään massussa joutunut olemaan.

Cummastelija: Ah, no tuo ruuhka varmaan selittää asian. Muistan vaan kun mulle oltiin niin tarkkoja, ettei missään nimessä ennen tuota 39+0... Tai sit oli vaan tiukkapiponen lääkäri :D Mut ihana kyllä, että on aiemmin kuin myöhemmin. Tai musta ainakin olis.

Musta tuntuu, että se jooseppikin on vauvansa saanut jo! Hänellähän oli viikolla aika kans polille tms. näytille ja olivat kai puhuneet käynnistyksen mahdollisuudesta (hänen lyhyyden tms. vuoksi ja oliko jotain muutakin häikkää, en muista). Ei ole kuulunut sen jälkeen mitään!

Mä roikun täällä varmaan lokakuulle vaikka laskettu aika olikin jo eilen :D Tänään on kyl tosiaan vihlonut aika paljon alapäähän, mitä ei ole aiemmin ollut. Nyt ajattelin illalla hieroa niitä vyöhyketerapeutin näyttämiä alueita jaloissa. Saunakin tekis terää :)

rimpulakissa rv 40+1
 
Kiitos kaikille onnitteluista!Meillä on vauvan kanssa lähtenyt tosi hyvin arki käyntiin.Todella tyytyväisen oloinen typykkä,Huomenna jos päästäs noita uusia vaunuja testaamaan.On sitä kävelylenkkiä kovasti odotettu!
 

Yhteistyössä