Tänään on sitten käyty tekemässä viimeiset "pakolliset" hankinnat ennen jakautumista. Ensi viikon voi sitten pyhittää siivoukselle ja paikkojen järjestämiselle. Ostettiin Prismasta kärryllinen tavaraa: amme, matkarattaat autoon (integroituu meidän jo olemassa olevaan turvakaukaloon), korviketta, topsipuikkoja, vanua, tuttipulloja jne. Lista oli toooosi pitkä ja laskukin oli kiitettävä mutta nyt on kaikki hankittu ja olo siltä osin helpottunut.
Miimumaija Myös mä oon järjestelmällinen ja rakastan muutenkin kirjoittaa listoja :kieh: . On hirveästi asioita mitä olen listannut että haluan tehdä vielä ennen ensi perjantaita. Hyvänä esimerkkinä esim. kasvohoito sekä pedipyyri joihin varasin jo eilen ajan jotta varmasti pääsen hemmotteluun vielä ennen h-hetkeä. Täytyy myöntää, että taitaa mennä mulla jo vähän yli mutta menköön, kerran sitä vaan esikoista odottaa ja sen syntymään valmistutuu
Uneksija85 Haska tosiaan katsoa kumpi meistä saa nyytin ensin käsiinsä. Teoriassahan mulla on päivä tiedossa mutta... voihan se olla, että tyyppi päättää vielä kääntyä ja joudunkin normisynnytykseen. Täytyy meinaan myöntää, että nyt sen tuntuisi
joutumiselta kun on vuorokauden kerennyt jo asennoitumaan tuohon sektioon. Yritän vaan muistutella itselleni aina välillä, että mikään ei ole niin epävarmaa kuin varma ja varsinkin synnytyksen suhteen. Pitäisi vaan pitää mieli avoinna kaikille vaihtoehdoille mutta kyllä se 11.9 on nyt iskostunut aika hyvin tuonne takaraivoon.
Rimpulakissa Olen menossa synnyttämään
Jorviin. Alunperinhän mun piti mennä Kättärille ja siellä kävin ultratkin mutta sitten muuton myötä Jorvi tuli lähemmäksi joten päätin siirtyä sinne. Luulen, ettei Jorvissakaan ihan näin aikaisin normaalisti suoriteta sektiota mutta nyt on kuulemma ihan hirveä ruuhka ja vapaita aikoja oli vain muutamia. Olisko se sitten ollut syynä, että pääsen sektioon "jo" 38+4. Niin, kiitos muuten kun mainitsit tuosta vatsantoiminnasta. Itselläni ei käynyt mielessäkään että suoli ehkä hidastuu myös sektion jälkeen. Ei muuta kuin luumuostoksille!
Onko teillä ollut muuten omia eväitä sairaalassa mukana? Uskon, että sairaalan ruoka riittää kyllä minulle enkä ole kova makean peräänkään joten karkkia ei tarvitse hamstrata mukaan mutta mites miehen ruoka? Sehän ei tule sairaalan puolesta ja pelkään pahoin, ettei hänelle riitä yksi kanttiiniruoka päivässä vaan olisi hyvä olla jotain omaa evästä mukana. Mutta mitä ihmettä raavaalle miehelle ottaa mukaan???
Ja sitten vielä lopuksi
Heiskulle paljon onnea uuden tulokkaan johdosta :flower:
Cummastelija 37+5