hei taas!
polilla kävin maanantaina, ja makoilin käyrillä jonkin aikaa, sykkeet hyvät, samoin liikkeet!
verenpaineet 80/49, jotka mua hirvittää etenkin synnytyksen kannalta! puuutukset kun laskevat niitä ennestään, joten pysynkö elävien kirjoissa, mikäli puudutuksia otan?
onko parempi olla ottamatta?
lääkäri kyl sano et niillä on hätätilannetta varten jotain lääkkeitä, mikäli mun paineet romahtaa! pelottaa!
paikat oli kuulemma ihan kiinni, ja kiinteät, sekä kohdunkaulaa ed. se 3 cm jäljellä :/
joten turhaan varmaan odottaa synnytystä lähipäivinä!
lääkäri mittas ja mittas vauvan kokoa, kun on epäilty iso kokoiseksi, mutta lukuisista mittauksista hualimatta ma rv 36+4, koko arvio oli 2850g, eli ihan keskikokoinen vauva tulos, mikäli laskettuna päivänä syntyy! meinas et jotain 3500-3600g!
lantio on kuulemma erinomainen synnyttää!
mitäs muuta......?
niin eilen kun kävin suihkus ja pesin alakertaa, niin ihmettelin, et mitä pirua mun käteen tuli, niin ilmeisesti limatulppaa, ei se muutakaan voinut olla!
sen jälkeen on nyt supistellut välillä enemmän ja välillä vähemmän!
mut vuorokauden ollu sellasta kipuilua!
olisiko se gyne tutkimus tehnyt tehtäviään, kun se lääkäri meinaan oli aivan helvetin kovakourainen!
mä meinaan ähisin kivusta sielä, kun se tonki, tonki, ja tonki, ai että, se sattui!
mutta odotus jatkuu......
fiksu ja brutus 36+6