Hui... Ku paljon tekstiä! Eihän tässä jaksa edes kaikkea enää muistaa mitä edellisellä sivulla oli... |O Heh..
Painonnoususta: mä en jaksa siitä sen kummemmin stressaa, muutenkin aina paino heitellyt kilon tai pari suuntaan tai toiseen... Syksyllä sitä tuli muutenkin vähän lisää, kun vaihdoin hyvin liikunnallisesta työstä istumatyöhön, mikä harmittaa kun mä oon muuten niin huono liikkumaan ihan liikunnan vuoksi. On tuo lähiölenkkeily aikas tylsää, mutta minkäs teet... onneks uuden kämpän lähellä on joku pururata tuolla mettässä... Kohta se kesä koittaa ja alan miehen matkassa kulkeen kalalla ym luonnossa, sen minkä jaksaa, niin tulee nautittua siitä liikunnastakin sitten
Neuvolan ruokaohjeista sen verran noudatin, että vaihdettiin rasvattomaan maitoon, ja kevyt-tuotteisiin... Mutta muuten, meillä muutenkin syödään paljon kasviksia, ja ruisleipää - ja hyvin harvoin valmisruokaa, yleensä aina ite kokkaillaan...
Mitäs muuta... En mie muista enää
Ehkä pitäs tänään neuvolassa mainita tästä uupumuksesta ja aivottomuudesta
Eiku kyllä mä tästä väsymyksestä ainakin valitan...
Ja aivan varmasti se neuvolan täti on tyyliin: "käy lenkillä"... tms. **TTU se lenkillä käynti auttaa yhtään mitään! Ja mistä se tietää käynkö mä lenkillä vai en? Melkein joka ilta tulee käytyä ulkoilemassa!!! Oli kirjoittanut mun tietoihinkin, että ei harrasta liikuntaa... No juu, en ehkä "harrasta" mitään, mutta ei kai se sitä tarkoita että röhnöttää kotona perseellään ja syä suklaata ja sipsiä? Kyllä niinkin joskus tehään,, yleensä sunnuntaisin, mutta... grrh. Alkoipa taas pännimään. Siis että väsyttää. Piste. Tää taitaa olla pikkuhiljaa lataamo-kamaa
14+3