Hello.
uneksija85 - löysitkin jo sen kerhon - ja laitoin yv:nä sulle sen salasanan
Vivid: Mä oon kyllä ite ihan 100% varma, että se pieni "elohiiri" mistä oon puhunu, on pienokainen liikkeellä... Ja jatkuvasti se tuntuu vaan voimakkaammin joka kerta. Ei mee kauaa ni varmasti tuntuu potkuilta jo! Alfredista: Suosittelen
Vaikka meillä esikoinen onkin vielä masussa, on sitä jo ahkeraan kateltu :wave: Heh, miehen kanssa just puhuttiin, että yritetään hankkia pienelle? kaikkia noita sarjoja mitä on ite joskus pienenä katottu... Vaikka taitaa kyllä käydä niin, että täytyy kattoo iteki kaikki läpi tässä odotellessa!
Painosta vielä, mulla on kyllä hyvin pysyny kurissa; eilinen punnitus - paino noussut alle 500g ekasta neuvolakäynnistä.. Onneks aloin vähän kattoon silloin et mitä syön...! Varasin uuteen neuvolaan ajan, ja se onkin vielä tän kuun puolella jo?! (vika päivä) Oudon pian... Onkohan se täti kattonu kalenteriaan väärin :/ Mutta eipä tuo haittaa - pääsee kuuleen taas pienen!
Onkos muuten kellään tietoa että mikä se perheneuvola-homma on? Tai siis... "Perhevalmennus"...? Meinaan, kun ainakin täällä Tampereella tuli sellanenkin puheeks neuvolassa... ja jossain lehtisessä luki "Ryhmämuotoisen perhevalmennuksen tavoitteena on antaa perustietoja parisuhteesta, vanhemmuudesta, imetyksestä ja vastasyntyneen hoidosta." Kuulostaa tavallaan ihan kivalta, jos se on joku missä tapaa muitakin... Mietin sit vaan toisaalta sitä, että meillä tätä ikää on jo aika lailla sen verran, ettei nyt ihan kodinhoidon alkeita ja parisuhteen vaikeudesta tarvii opettaa
Että on se tylsä sit jos siel on ittee 10v nuorempia harjottelemassa viikkausta ja silittämistä... Heh, kauhunkuva. Ei kai se sitä ole.. Vaan toivon mmukaan just lapsen hoidosta keskustelua????
14+4