Hip hei, mullekin tuli nyt se lähete postissa, on 17.pvä eli tasan 2 vkoa. =)
Ei kyll sanota mitään pitääkö olla käymättä vessassa joten ei varmaan tarvi.
Ei kyll sanota mitään pitääkö olla käymättä vessassa joten ei varmaan tarvi.
Samaa rataa se etenee täälläkin!Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Eka facebook, sähköpostit, kaksplus Yeah - onneks on elämää! hihi....
Kyllä voi olla mahdollista. Mitä useampi raskaus, sitä aikasemmin voi liikkeet alkaa tuntumaan. =) Varmaan ihanaa, itse tuota vielä odottelen viikon jos toisenkin. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Naksos:Ihan kuin olisin tuntenu jo joitakin liikkeitä ??? voisko se olla mahdollista, aiemmin kun olen tuntenut vasta siellä 18 viikon tienoilla... Huomenna pärähtää pyöreät 14 viikkoa kehiin.
Mä ainakin huomaan ja kyllä se normivaatteista pitäisi muidenkin huomata. Töissä tietenkin työtakki hämää, mutta toisaalta miellä tietääkin jo kaikki työpaikalla. Iltaisin varsinkin sen huomaa, kun mahaa ei ole alkujaan ollut lähes yhtään. Mutta mulla itellä on kohtu taakse päin kallistuneena, joten "pullahdusta" odotellessaAlkuperäinen kirjoittaja dada:Näetkö ite että masukka olis kasvanu?
En vielä.. Esikoisestakin aloin rasvaamaan vasta tuolla lähempänä rv 30 ku ei sitä ennen kiristäny ni sit se vaan aina jäi.. :ashamed: Tosin ei mulle tullu ku yks minimaalinen arpi masuu, muualle niitä sit tulikin sen eestä. Tosin muualta kaikki on kadonnu paitsi sisäreisissä näkyy edelleen. Mutta eipä nuo mua haittaa, elämän merkkejä joita ylpeänä kannan. =)Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:Raskausarvet: Ootteko alkanut rasvailemaan mahaa mahd. raskausarpien ehkäisyksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Heissu:Hauska juttu kun kerrottiin toissa päivänä miehen siskolle että siitä tulee täti syyskuussa, ni se sit eilen kertoi et miehestäni tulee eno syyskuussa ja meidän la on vain kolmen päivän heitto..Kyl elämä on ihmeellistä =)