Heipä taas! Ja onnea iloisista
ultrakuulumisista!! :heart:
Vauvalle en ole
ostanut vielä yhtään mitään. Esikolle ostin np-ultran jälkeen ihanan Benettonin viltin, jota olin Stockalla käynyt hipelöimässä moneen kertaan
Ja sit aika nopeasti aloin katselemaan kirppareilta vauvan vaatteita. Kaupasta ostin ekat muistaakseni vasta puolen välin tienoilla. Ja nyt tosiaan sama tilanne kuin
hossolla eli kaikki on tuolla vielä kaapissa esikon jäljiltä eli mitään ei tarvis ostaa. Vaatteet on kaikki unisex-värisiä eli ei mitään poikavaatteita. Hoitopöydät ja pinniskin on tuossa esille ja pinnis toki käytössäkin vielä. Kesän alesta varmaan sitten vasta ostelen, kun ei tosiaan oikeasti tarvi mitään, mut jotain kuitenki haluis
Hosso: Mä mietin kans et voisko tuon esikon sit 1v4kk laittaa sellaiseen isojen sänkyyn. Mut aika moni tuntuu niin tehneen ja hyvin on mennyt? Toinen vaihtis meillä on tuo Vaavi-sängyn vuokraus. Sillä sais lisäaikaa 4kk ja olis muutenkin aika näppärä ja pieni sänky, jossa on pyörätkin alla eli sais siirreltyä huoneesta toiseen tarvittaessa. Ootko siihen tutustunut? Googlaamalla löytää infoa.
Meillä otettiin
papa (pk-seudulla siis ) raskauden aikana. Sain viime raskauden aikana eli viime keväänä kutsun ja menin, kun sanoivat et on ihan ok mennä. Viikkojakin tais olla jo ööö.. 30+
On kyllä tiukkaa odotella sitä
rakenneultraa kun meilläkin se on vasta 15.4.! Miten sitä jaksaa sinne asti
Vaikka pakko kyllä myöntää, et nyt on elämä tuon hampaita tekevän ja äiti-eroahdistuksesta kärsivän esikon kanssa sen verran hektistä, että en ees muista millä
viikoilla mennään, jos joku kysyy... :| Pitää aina miettiä tovi ja laskea. Kamalaa. Esikosta tiesin vissiin tunnin tarkkuudella
Liikkeitä en ole tuntenut vielä. Esikosta tuntui joskus rv 18. tienoilla ekat. Nyt oon kans tuntenut sellasia elohiiriä, mutta en usko et on liikkeitä. Suolisto varmaan vain. Ekat liikkeet tuntui musta
perhosen liihottelulta. Tai niinkuin olis perhosen siivet hipaissut aina mahassa. Ei mitään elohiiritunnetta
Äh, ny miehen viereen, mukavaa illan jatkoa!!
rimpulakissa rv 13+3