Neuvolassa käyty, ja kaikki hyvin. Pieni sydän hakkas reippaasti, ja kuuluu jo ihan selkeesti
140 syke. Hoitaja varas mulle ajan neuvolalääkärille, ku valitin tosta selkäkivusta, rytmihäiriöistä, ja allergioista. Paras on kyl tää: työterveys
LÄÄKÄRI sanoi mulle, että raskaana ei saa syödä antihistamiineja.. eikä kirjoittanut reseptiä. Ok,. Masentuneena olen tyytynyt kohtalooni. Neuvolassa tänään hoitaja sanoi, että ei siinä mitään - ihan hyvin voit syödä... parempi se kuin kamalat allergiat!! VOE V***U! Noh, tänään sit apteekkiin samantien... Meinaan ne lääkkeet olis ollu hyvä alottaa jo kk sitte... :kieh:
Nöttiäinen, mikä ihmeen "viikon 15-16 veriseula"????? En oo tuollasesta kuullutkaan..... Kyllä varmaan oltas menty jo, mut ei siis mitään oo ainakaan puhuttu neuvolassa? Meillä oli siinä nt-seulassa riskiluku joku 1:7000 muistaakseni... Ei mitään hälyttävää siis.
Rakenneultraa täs nyt jännäillään kovasti. Ku riskit on hiukan kohollaan mun lääkkeiden takia. Ottaa päähän ku ei oo vieläkään tullu kutsua. Ajattelin huomenna soittaa sinne...
*yleinen vitutuspurkaus*:
Miten voi ottaa näin paljon päähän? Varmaan ne hormonit taas.. Tuntuu vaan et koht puhkee joku suoni ohimolla kun hermoja kiristää. Ottaa esim päähän, kun auto pitäs huoltaa, katsastus viimestään 2 viikon päästä! Pakoputki pitäs vaihtaa ym ym ym. Mies on jättäny koko asian roikkuun... Ja täs alkaa olla oikeesti KIIRE!!! Nyt se mulle vaahtoo et pitäs hoitaa se, ja kuin se ei pysty päivisin töistä soitteleen paikkoihin ku ei oo aikaa.... Ja siis pitäs soitella korjaamoille ja kattoo halvin paikka. Ja aluks se sano et HÄN hoitaa asian ku tietää mitä pitää tehä autolle ym.. ni helpompi selittää ja onkia hintoja. Nyt ku valitan että on jättäny roikkuun, kääntää sen niin päin et mun pitäny hoitaa ku hänellä ei oo aikaa... GRRRRRH menee hermot....
onneks ostin karkkia kaupasta.....