Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

Minä en osaa sit ollenkaan käyttää sitä kerhoa :( yritin lisätä sinne jutun mutta ei sekään sinne mennyt niikun ei kuvanikaan... siis voi persetti minä sanon... miten ihmeessä minä voin sinne lisätä kuvaa tai jotain juttua??
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-84:
^ Joo en uskalla ees ajatella kuinka suuri oon sit viimesilläni... APUA!! Nyt jo kun ihmiset kyselee, et koskas ootellaan syntyväks?? Siihen ku vastaa, et 1.9. ni johan on ilmeet.... :LOL:
Voin hyvin kuvitella!!!! Mul ihtel kyseltii kahdelta aijemmalta et milloi se la on, sit ku sanoin että ihanhan se täs pitäs kohtapuoleen syntyä nii ilmeet oli et TÄH??? TUOSTA MAHASTAKO??? Ku ilmeisesti ei ollut kovin iso, vaikka ihtestä se tuntui kyl siltä. :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja odottava ja onnellinen:
ElämänIlo3 Hyvä että nyt pääsit hoitoo... mutta hyvä että nyt on tiedossa mitä se oli muista juoda paljon nestettä nyt =) :flower:

Täytyy koittaa juoda, mieski hake kaikkea mahdollista juomia, mehuja, kivennäisvesiä jne...et ny ei enää äitee pääse kuivumaan. Voi ku viel sit loppus oksentelu nii sekin auttas osaltaan. =D
 
Tervehdys!

Roona82: Mulla tuntuu kanssa noita "rytmihäiriöitä" ja ne tuntuu todella epämukavilta. Neuvolasta asiasta mainitsin, mutta ei ne oikein ottanut siihen mitään kantaa :/ Tuntuu että hengitys ihan lamaantuisi samalla kun sydän tulee kylkiluiden välistä ulos :(

Huimausta on kanssa ollut. Ruokailun jälkeen varsinkin vetää heikoksi. Tänään käytiin kaverin kanssa muksukirppiksellä, ja tuntuu että alapäästä tippuu kohta jotain housuihin. Niin kipeet oli paikat :ashamed: Ja selkää jomottaa kanssa oikein kunnolla. Yleensä nämä vaivat on tullut vasta vähän myöhemmin :kieh:

Maha on tääläkin pyöristynyt viikon aikana, ettei jää enää kenellekkään epäselväksi. Ei nyt ihan vielä tarvis... Tämä oli siis yllätysraskaus, ja jotenkin haluaisi vielä nauttia "hyvästä" olosta, mulla kun niitä vaivoja on vaikka muille jakaa loppuaikana :kieh: (tämähän on meidän viides :) ) Paremmin silti oon nyt mukana odotuksessa, kun viime kerralla.

Onko muilla ollut runsasta vuotoa viime synnytyksissä? Miten sitten mahdollisella seuraavalla kerralla kävi? Mulla oli 3:lla 1500ml ja 4:llä 1700ml. Pelkään, että niin käy tälläkin kerralla :'( Tähänkään ei neuvolassa reagoida. Lääkäri kyllä laittoi lähetteen pelkopolille. Käydään sitten samalla läpi tulevaa synnytystä, miten se vuoto ehkäistäisiin :|

Anteeksi omanapaisuus! Onneksi saa jollekkin purkaa

:D

MillionNights ja vaavi 15+2
 
Naksos: mä kans kerran kyselin tyhmänä tota ja sain seuraavanlaisen ohjeen:

"Jos meinaat esim. masukuvia, niin moni laittaa aijaa.com sivuille oman kansion pystyyn.
Sinnes itten siirretään koneelta haluamansa kuvat ja kun kuva on latautunut ilmestyy kuvan alle liuta erilaisia komentorivejä.

Itse aina valitsen komento ikkunan, jonka edessä lukee pieni kuva...mustamaalaan koko tuon komentoikkunan teksitin, sitten kopioin sen ja liitän sen tähän kirjoitus ruutuun. Sitten vain lähetetään ja kuva tulee näkyviin lähetetyssä tekstissä...näitä kuvia painamalla saa sitten aina kuvan suuremmaksi."
 
Ahaa, juu no tää nyt meni tohon kuvaton.comille...lienekö tuolla väliä... pitänee joskus koettaa tota.

Sulla on muuten Mama tosi muhkee pallero jo =) . Vau!!! Ittellä kasvanu vasta oikeestaan parin viikon aikana enemmän.
 
Voi hitsit, naksos ja mama. Mäkin tahon tuommosen masun jo :ashamed: :heart:
Mulla ihan pienenpieni kumpu vasta, ollut parisen viikkoa...kasvaahan tuo kun farkut tuntuu pahalta mut.. :p :whistle:

Kello yli puolen yön, eli..

Dada 14+0
 
dada: Onhan se kiva kun masu kasvaa, mutta hirvittää vähän että millainen se on sitte loppuajasta :eek: .... ei oo kiva jos ei ees liikkumaan pysty kunnolla :/ . Mutta niin kauan ku kaikki todetaan muuten olevan ok, olen tyytyväinen masuuni tällasena =)
 
Heips! Täälläpä on hiljaista... viikonlopun vietossako kaikki? Piti alkaa ilmoittelee että tänään olen tuntenut kaksi kertaa 100% varmuudella potkun/liikkeen masukilta =) . Kun ei nyt lopettaisi tähän, tahtoo lisää :heart: :heart:

sit tunsin tossa vähän aikaa sitten tosi kipeän vihlaisun tuolla kohdunsuun seudulla :$ ...oli tosi karmean kipeä!!!! Heti veti kyllä taas onnelliset ajatukset takaisin maanpinnalle.
 
dada: mä tunsin ekat liikkeet viikolla 14+jotain! Nyt tällä viikolla 17 on kyl liikkeet voimistsunu, ei voi olla enää huomaamatta! (mulla siis toinen raskaus... ekas raskaudes sillo joskus tunsin ekat liikkeet joskus viikoilla 18-20)!!!

Me lähetään tänään pojan ja äitin kaa laivalle.. (miestä moikkaan) :) !! Ihan kiva mennä, mut viel kivempaa ois jos ois ihan terve. Joku himputin lenssu iskeny taas ja edelleen toi iskias roikkuu mukana! Ja pirunmoinen väsy, ku eilen olin töissä aamusta iltaan ja olikin semmonen työtahti, et huhhuh!!!!! Mut toivottavasti silti ois kiva reissu!

mama ja kääpiäinen 17+6 (huomenna poksuu viikot taas)
 
Täällä on muutto valmis :) Pieniä juttuja enää puuttuu, mutta on kyllä ihanaa, että urakka on ohi. Oli hiukan ikävää katsoa, kun mies ja kaverit kantoi tavaroita ja itse vaan järjestelin vaatteita kaappiin :) Masu voi hyvin, mutta selkä kipeytyi viikonlopun aikana. Välillä kun nojaa eteenpäin alaselästä/takapuolesta joku "ottaa vastaan". Se sattuu melko paljon, mutta jospa se menisi ohi, kun rentoudun pari päivää.

Täällä on tapahtunut viikonlopun aikana, vaikka mitä - en edes muista mitä kommentoida :ashamed: Mutta jospa tästä pikku hiljaa taas saisi muiden kuulumisista kiinni.

uneksija85 ja papu 15+0 :heart:
 
ZENY! Juttu sieltä kerhossta kyllä löytyi, mutta kuvaa ei oo näkyny vieläkään... Elikäs kokeile vaan uudestaan laittaa sitä kuvaa.... Ne kuvat ja jutut-osiohan on sellanen, et ne pitää jostain syystä aina käydä hyväksymässä, ennenkö ne julkastaan... Siis mun pitää, ku oon kerhon perustanu. Mut en mä mitää juttuja tai kuvia sieltä hylkää, että johki ne kuvat on sieltä ny kadonnu mitä ei oo ilmestyny??

En oo vklp ollu paljon koneella, kun kerrankin jotain elämää: kaveri oli kaupungissa käymässä niin pääsin ulos shoppaileen ja syömään lauantaina! hihii :D
Mut ne yv:t ym mitä ny on tullu vklp aikana, oon kyl vastannu niihin kaikkiin viimestään nyt tänään....

Tänään oliss sit neuvola-päivä.. uudessa neuvolassa ekaa kertaa. jännä nähä minkälainen hoitaja siel on... Muutenkin jännää, mitä siel sanotaan näistä selkäkivuista, ja ottaako yhtään tosissaan!!! Ärsyttää vieläkin ne työterkkarin kommentit... Meinaan joo, mulla on kamalia liitoskipujakin ollu koko vklp. Mut sen lisäks selkä ja pakarat ja reidet... alkanu vihloon heti jos on jotain tehny huonossa asennossa. Imurointi oli esim ihan utopistinen ajatus... No-can-do! Liitoskivuut enemmän tos etupuolella sitäpaitsi... vihloo tohon luuhun ja nivusiin... |O

Ei oo vieläkään tullut kutsua rakenneultraan, pitäskö jo alkaa ite soitteleen??? hmm,..

17+0! :D
 

Yhteistyössä