Tervehdys!
Roona82: Mulla tuntuu kanssa noita "rytmihäiriöitä" ja ne tuntuu todella epämukavilta. Neuvolasta asiasta mainitsin, mutta ei ne oikein ottanut siihen mitään kantaa :/ Tuntuu että hengitys ihan lamaantuisi samalla kun sydän tulee kylkiluiden välistä ulos
Huimausta on kanssa ollut. Ruokailun jälkeen varsinkin vetää heikoksi. Tänään käytiin kaverin kanssa muksukirppiksellä, ja tuntuu että alapäästä tippuu kohta jotain housuihin. Niin kipeet oli paikat :ashamed: Ja selkää jomottaa kanssa oikein kunnolla. Yleensä nämä vaivat on tullut vasta vähän myöhemmin :kieh:
Maha on tääläkin pyöristynyt viikon aikana, ettei jää enää kenellekkään epäselväksi. Ei nyt ihan vielä tarvis... Tämä oli siis yllätysraskaus, ja jotenkin haluaisi vielä nauttia "hyvästä" olosta, mulla kun niitä vaivoja on vaikka muille jakaa loppuaikana :kieh: (tämähän on meidän viides
) Paremmin silti oon nyt mukana odotuksessa, kun viime kerralla.
Onko muilla ollut runsasta vuotoa viime synnytyksissä? Miten sitten mahdollisella seuraavalla kerralla kävi? Mulla oli 3:lla 1500ml ja 4:llä 1700ml. Pelkään, että niin käy tälläkin kerralla :'( Tähänkään ei neuvolassa reagoida. Lääkäri kyllä laittoi lähetteen pelkopolille. Käydään sitten samalla läpi tulevaa synnytystä, miten se vuoto ehkäistäisiin :|
Anteeksi omanapaisuus! Onneksi saa jollekkin purkaa
MillionNights ja vaavi 15+2