**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
alapäähän ja vihloo ihan kiitettävästi :x :
EIKÄ! Mä aluks ku luin, et puhut omasta miehestäs!!!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Voi arvaa ku repesin....
:LOL: :LOL: :LOL:
Hyvä että sait nauraa :D :D :D
Mutta tuntuu nimittäin kipeeltä :x
En vaan muista missä vaiheessa muka vauva kiinnittyy raivotarjontaan?
Ei kai vielä näillä viikoilla kumminkaan?

Bebes & Salamatkustaja 27+5 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
alapäähän ja vihloo ihan kiitettävästi :x :
EIKÄ! Mä aluks ku luin, et puhut omasta miehestäs!!!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Voi arvaa ku repesin....
:LOL: :LOL: :LOL:
Hyvä että sait nauraa :D :D :D
Mutta tuntuu nimittäin kipeeltä :x
En vaan muista missä vaiheessa muka vauva kiinnittyy raivotarjontaan?
Ei kai vielä näillä viikoilla kumminkaan?

Bebes & Salamatkustaja 27+5 :heart:
Joo mä tiedän kyllä...! Mulla kyl enemmän tuntu ilkeeltä ku jätkä oli vinottain kokoajan! Nyt se on siis ollu raivotarjonnas melkein koko viikon.

Voi se käsittääkseni jo näilläkin viikoilla asettua!!!? Kaverilla on kaikki lapset asettunu ennen 30 viikkoo!!

Toivottavasti pian :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
alapäähän ja vihloo ihan kiitettävästi :x :
EIKÄ! Mä aluks ku luin, et puhut omasta miehestäs!!!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Voi arvaa ku repesin....
:LOL: :LOL: :LOL:
Hyvä että sait nauraa :D :D :D
Mutta tuntuu nimittäin kipeeltä :x
En vaan muista missä vaiheessa muka vauva kiinnittyy raivotarjontaan?
Ei kai vielä näillä viikoilla kumminkaan?

Bebes & Salamatkustaja 27+5 :heart:
Joo mä tiedän kyllä...! Mulla kyl enemmän tuntu ilkeeltä ku jätkä oli vinottain kokoajan! Nyt se on siis ollu raivotarjonnas melkein koko viikon.

Voi se käsittääkseni jo näilläkin viikoilla asettua!!!? Kaverilla on kaikki lapset asettunu ennen 30 viikkoo!!

Toivottavasti pian :D


Mulla esikoispoika oli ainakin vkolta 20 asti raivotarjonnassa, ja pysyi siinä loppuun asti! kertaakaan en tuntenut että olis kääntynyt, vaikka varmaan kääntylikin.
Tää neitonen on ollut taas koko ajan perätilassa :/ Ei kertaakaan oo tuntunut et ois pää alaspäin..

Inka ja rinsessa 24+4 :heart:
 
Täälläkin tytsy on ollut melkein koko ajan raivutarjonnassa! Heitteleehän tuo voltteja välillä, mut asettuu suht pian taas pää alaspäin :) Neuvolassa sanoivatkin että olis kohtalon ivaa jos päättäiskin loppuvaiheessa kääntyä perätilaan! Toisaalta tuo kohtalo on kyl kova jätkä ***tuileen miule.. joten... Mut tosiaan, alaspäin vauveli on potkinut tosi vähän raskauden aikana, kyllä varmaan saa yhden käden sormilla laskea ne päivät =)

Joku kyseli et onko miun mies töissä.. ohan se, samaa hommaa tehny jo 10v. Kyselee ens viikolla töissä, et saako palkan isyyslomalta vai ei. Kiitos kaunis kaikille, jotka neuvoivat isyysraha-asioissa :flower:

Eipä muuta, viikot vierii ;) taitaa olla 27+2 menollaan.. keskiviikko on aina poksupäivä, mut en aina muista et monesko viikko vaihtuu :p olihan nyt perjantai? :D
 
Mää laitoin Beatlesin ykkösen soimaan täysille, pojalle masuun vähän muutakin musiikkia kun metallimättöä kokoajan :LOL:
Tulee ihanan kesäinen olo tosta musasta :D

Nyt meikkiä naamaan, ja sit jos kattois jonku dösän tohon kaupungille? Mitäs mä teen, mitäs mä käyn syömäs, mitäs mä sitte teen.... Hmm. Noh, eiköhän se siellä selviä sitten :D
Kyllä mä kavereita edelleen kaipaan, mutta katoaa se ahdistus kun pääsee kaupungille... vaikkakin yksin.

:wave:

** HORMONIT! nyt tää sit pillitti tuol äskön liikuttuneena kun kuuntelin Beatlesin Let it be -kappaletta.... Ihana :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
alapäähän ja vihloo ihan kiitettävästi :x :
EIKÄ! Mä aluks ku luin, et puhut omasta miehestäs!!!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Voi arvaa ku repesin....
:LOL: :LOL: :LOL:
Hyvä että sait nauraa :D :D :D
Mutta tuntuu nimittäin kipeeltä :x
En vaan muista missä vaiheessa muka vauva kiinnittyy raivotarjontaan?
Ei kai vielä näillä viikoilla kumminkaan?

Bebes & Salamatkustaja 27+5 :heart:

joo ja mä luulin kans et sun oma miäs yrittää päätään työntää....sinne

:LOL: :LOL:
 
niin ja omaan napaa katsotaan nyt....
mulla oli eilen se ylimääräinen lääkärineuvola, noiden supistuksien, ja alapään paineen ja kivun takia.
no kaikki oli onneksi hyvin, eli paikat vielä supussa, ei ollut alkanu paikat aukee, vaikka onkin supistellut! huh, onneks näin! =)
lääkäri otti kuitenkin jonkin näytteen josta tietoa myöhemmin, olikohan se streptokokki koe??? jos ny oikeen muistan?
pikatulehdustesti oli kuitenki negaa, et sen mukaan ei mitään tulehduksia pitäs olla!
=)
verenpaineet oli ed. alhaalla 98/50.
sf mitta oli 25cm.

siinäpä ne eiliset kuulumiset,....
nyt oon ollu rennommin, niin supistukset ollu vähemmällä, mut alapää edelleen niin kipeä, et
kävelykin tuottaa tuskaa! :/

niin ja noista alapään ultraus dildoista vielä, et täällä vedetään lateksi hanska päälle, vähän voilevia, ja eiku tupaan... =) :LOL:

siinäpä se... !

fiksu ja brutus 25+1 :heart:
 
Muffa Mulla välillä sama juttu :whistle: Raskauden piikkiin :D

Tosta tökkimis jutusta tulikin hauska juttu :LOL: :D :LOL:
Se helpotti kun nukuin päiväunet. Ukkokin rauhottui mahassa.
Ilmeisesti sai päänsä sinne minne tahtoi. On nimittäin tuskaa kun kiinnittyy.
No pitää varailla sitä lääkäriä vielä täällä niin sittenhän sen näkee... onko tuo kiinnittynyt vai ei?

Seksi asiaa taas... meillä pitää aloittaa lakko :ashamed:
Ollaan hommailtu tällä viikolla ihan joka päivä :ashamed: :whistle:
Ja mulla tulee verta. Siis kun esim käyn pissalla niin pyyhkiessä jää paperiin pieni viiru...
Uskon että on vaan ärtynyt tuosta seksistä :ashamed: :snotty:
Mutta pakko alkaa ottaa vähän rauhallisemmin :p

Onko muilla sairastettu jo ripulia meille tuli lapsille pari päivää sitten ja tänään se alkoi mulla :x Vauva myllää ja peräpää laulaa :$
Ei kivaa ei... ja paino ei varmasti nouse kun mikään ei sisällä pysy.
Toivottavasti menee nopeasti ohi!!! Pitää vaan juoda tämän taudin aikana super paljon
vettä ettei tule jotain nestehukkaa.

Roona Keksitkö mitään kivaa kaupungilla? Se on kyllä totta että yksinäisyys on jotain aivan kauheaa... mutta koita nauttia ja keksiä itsellesi kaikkea kivaa... mitä nyt vaan voi!
Mulla välillä sama että ei ole mitään ja täällä tosissaan ei ole ketään ystäviä lähellä ja kellekkään ei soitella tai se näkyy laskussa |O
Mutta aikansa kutakin... toivon mukaan!!

fiksu hyvä että kaikki oli kunnossa!!

Bebes & Salamatkustaja 27+5 :heart: :heart:
 
Vivid
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
No nyt se on bongattu! Lenkillä... eka suppari! Liekö hyvä vai huono juttu, ei se kivalta tuntunut mut sit taas toisaalta vähän kivalta.. normaalilta.. :p
Mulla ainakin neuvolalääkäri sanoi, että myös terve kohtu supistelee. Aina ei siis ole paha kyseessä.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Vivid:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:
No nyt se on bongattu! Lenkillä... eka suppari! Liekö hyvä vai huono juttu, ei se kivalta tuntunut mut sit taas toisaalta vähän kivalta.. normaalilta.. :p
Mulla ainakin neuvolalääkäri sanoi, että myös terve kohtu supistelee. Aina ei siis ole paha kyseessä.
Niinpä :) Siks mie tuumailinkin omalla kierolla tavalla, et hyvä juttu :D

Tässä sitä taas taistellaan oksennusta vastaan.. kumpa ei tulis!!! Kumpa olo helpottais pian..

27+3

 
PLÄÄH, NYT MENEE HERMOT TÄÄLLÄ!! :headwall:

Eilen tajusin, etten ole taas kerran muistanut ilmoittautua työkkäriin ja jo kolmannen kerran tämän raskauden aikana. Olen tajunnut että raskaus teettää kaikenlaista muistamattomuutta ja omaan napaan vetäytymistä,yms!! :ashamed: Mies kun tajusi asian, etten ole taaskaan ajoissa ilmoittautunut, niin siitähän se riemu taas syntyi. Hän ei ymmärrä että raskaus voi muuttaa äidin kehon niinkin uuveloksi, ettei muista tärkeitä asioita.. :/ Hänen mielestään, se on tyhmyyttä eli siis ensimmäinen kerta kun minua on haukuttu tyhmäksi ja olo on sen mukainen! Riidan päätteeksi harrastettiin sitten sovintoseksiä ja niinhän siinäkin sitten kävi, että mies sai ja nukahti ja minä jäin ilman :ashamed: (ties kuinka monennen kerran meidän yhteisen taipaleen aikana!!Vaikka vielä akastelun aikana kysyin, että haluaako hän saada ensin??) :'(
Sitten aamulla mieheni tuli minua herättämään, että hän lähtee kiihdytysajoja katsomaan ja vain häipyi..(ei pusua ei halia, ei mitään) voitte varmaan kuvitella miten tyhjä oloni on? Fiilikset aivan nollassa, välillä tuntuu siltä kuin rakkaani ei haluaisi mitään muuta kuin tämän vauvan(hän on tosi vauvanarkki, eli odottaa vauvaa enemmän kuin minä) itselleen ja sitten minä saan mennä. Tänään täytyy pitää perheneuvottelu...en enää aio sietää tälläistä käytöstä!!Nyyh..

Äipp'35v ja Nuppu24+5



:flower: =)
 
Huh, vihdoin palstan ääressä. Oon jääny sivulle 13 joten lukemista riittää. Mies oli tämän viikon kertausharjoituksissa ja itse olin äidin luona paapottavana :) Oli ihana päästä leikkimään veljen (1,6 v) ja kummipojan (1,9 v) kanssa ja eihän sieltä ehtinyt koneen ääreen. Pakko kyllä ihmetellä kuinka te joilla on jo lapsia jaksatte vatsan kanssa juosta niiden perässä. Itsellä reistailee nyt joka paikka, kun nostelin ja leikin poikien kanssa, mutta ihanaa oli :)

Tänään siis ohjelmassa palstan lukeminen ja tutustuminen tamperelaisten kerhoon! Siinähän se aika sitten meneekin :)

uneksija85 ja papu 25+5

*muok Oli muuten tullut postiin kelalta laput, että äititysavustus hyväksytty, joten ensi viikolla taitaa tulla pakkaus!!!
 
heissan!
eilen sain viimein ja vihdoin vietyä kelaan nua äitiysavustus/raha hakemukset!
kuinka kauan teillä kesti niiden käsittelys?
mä niin innolla odotan et saan sen pakkauksen, =)
käytiin eilen autolla heittää lenkki tualla provinssialueella, ja johan oli populaa, huh! eilen oli kyl niin hyvä festari sääkin, mut eipä ole enää.
ei käy kateeks niitä jokka sielä teltas vesisatees nukkuu. =)
joko teillä on muuten nimet keksittynä noihin sairaalan papereihin (odottava äiti kaavake), jossa luvat myös hätäkasteeseen.?
meillä aika selvät, tytön toinen nimi vähän vielä hakuses!
hyvää viikonloppua!

fiksu ja brutus 25+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja fiksu:
heissan!
eilen sain viimein ja vihdoin vietyä kelaan nua äitiysavustus/raha hakemukset!
kuinka kauan teillä kesti niiden käsittelys?
mä niin innolla odotan et saan sen pakkauksen, =)
kuukausi, grrrr!!! :kieh: no mut pääasia et päätökset tuli. ja ä-pakkaus oli tullut postiin samana päivänä kun saatiin kotiin se kelan päätös.
 
NUppu09:
Yritä jaksaa! ja koeta jutella miehesi kanssa! Ei tommoisessa tilanteessa kellään meistä olisi mukava olla! Otti ihan vihaksi kun luin tekstiäsi!

Täällä vietellään vapaata viikonloppua, esikoinen on isänsä luona.
Ja me mieheni kanssa on otettu rennosti..käyty syömässä ja kaupoilla
kieretelemässä...

Nyt se sai vaan jonkun ihme kohtauksen ja on ollut tosi vihasen oloinen muutaman tunnin.
Vaikka luulis et meil ois ollut kiva päivä...? en ymmärrä..
alkaa itellekkiin tulemaan vihanen olo ja v*****amaan kun ei uskalla toiselle
sanoa edes mitn..

esmeralda- + kamu 28+5
 
Miehistä Niillä nyt vaan on nyt sellainen ärsyttävän itsekeskeinen piirre...useimmiten raskausaikana vieläpä. Meilläkin mies sanoi enneku tätä alettii yrittää että jospa se raskaus nyt ei enää olis niin mullistava kokemus kun on jo kokemusta, mutta kyllä sen huomaa kuinka sillä välillä jotenki kiristää... Ittellä pitää vaan yrittää olla suht normaali ja jatkaa vaan elämistä. Kyl se sit on aina ohitte menny. Ja on se edistynyt kyllä siinä mielessä ettei se kaikkia mun motkotuksia ja mielenailahteluita pidä niin kammottavina.

Täällä on miinuska ollut rauhallinen jo useita päiviä... välillä tuntuu sellaista rauhallista liikehdintää, mutta pyöriminen ja hyöriminen on nyt jäänyt pois. Tonne alas se potkuilee että istuksii varmaan tuolla :/ . Aiemmissa raskauksissa ovat asettuneet raivotarjontaan niin et esikko rv 27 ja toinen poika rv 31 ja no sit neiti piti kääntää viikolla 37 kun istui vaan sitkeesti. Toivon mukaan tää tajuaa kääntyä ihan omikseen.

Nyt on tullu turvotusta,ainakin tuntuu että on jotenki punkero olo. Leuka on jotenki läskistynyt :D . Ehtiipä tässä hyvinki lihoa vielä monta kiloa ennen kun laps syntyy :whistle:

Naksos & Miina 28+2
 
Ja Nuppu kyllä voin yhtyä siihen että muisti pätkii ja pahasti raskausaikana. Oon jo niiiiiiiin monesti joutunu toteamaan että jotain tärkeää on unohtunut ja että suurinpiirtein vain puolet muistikapasiteetista on käytössä :LOL: .... Onneksi lähipiiri ymmärtää vaan hekotella tälle mun olotilalle.
 

Yhteistyössä