Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:EIKÄ! Mä aluks ku luin, et puhut omasta miehestäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
alapäähän ja vihloo ihan kiitettävästi :x :
Voi arvaa ku repesin....
Joo mä tiedän kyllä...! Mulla kyl enemmän tuntu ilkeeltä ku jätkä oli vinottain kokoajan! Nyt se on siis ollu raivotarjonnas melkein koko viikon.Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:EIKÄ! Mä aluks ku luin, et puhut omasta miehestäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
Voi arvaa ku repesin....
Hyvä että sait nauraa
Mutta tuntuu nimittäin kipeeltä :x
En vaan muista missä vaiheessa muka vauva kiinnittyy raivotarjontaan?
Ei kai vielä näillä viikoilla kumminkaan?
Bebes & Salamatkustaja 27+5 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Joo mä tiedän kyllä...! Mulla kyl enemmän tuntu ilkeeltä ku jätkä oli vinottain kokoajan! Nyt se on siis ollu raivotarjonnas melkein koko viikon.Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:EIKÄ! Mä aluks ku luin, et puhut omasta miehestäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
Voi arvaa ku repesin....
Hyvä että sait nauraa
Voi se käsittääkseni jo näilläkin viikoilla asettua!!!? Kaverilla on kaikki lapset asettunu ennen 30 viikkoo!!
Toivottavasti pian
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:EIKÄ! Mä aluks ku luin, et puhut omasta miehestäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
Voi arvaa ku repesin....
Hyvä että sait nauraa
Mulla ainakin neuvolalääkäri sanoi, että myös terve kohtu supistelee. Aina ei siis ole paha kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:No nyt se on bongattu! Lenkillä... eka suppari! Liekö hyvä vai huono juttu, ei se kivalta tuntunut mut sit taas toisaalta vähän kivalta.. normaalilta..
Niinpä Siks mie tuumailinkin omalla kierolla tavalla, et hyvä juttuAlkuperäinen kirjoittaja Vivid:Mulla ainakin neuvolalääkäri sanoi, että myös terve kohtu supistelee. Aina ei siis ole paha kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja Mii26:No nyt se on bongattu! Lenkillä... eka suppari! Liekö hyvä vai huono juttu, ei se kivalta tuntunut mut sit taas toisaalta vähän kivalta.. normaalilta..
kuukausi, grrrr!!! :kieh: no mut pääasia et päätökset tuli. ja ä-pakkaus oli tullut postiin samana päivänä kun saatiin kotiin se kelan päätös.Alkuperäinen kirjoittaja fiksu:heissan!
eilen sain viimein ja vihdoin vietyä kelaan nua äitiysavustus/raha hakemukset!
kuinka kauan teillä kesti niiden käsittelys?
mä niin innolla odotan et saan sen pakkauksen, =)