miimumaija: ihana, että teillä pidetään noin hyvää huolta! Meillä on siis neuvolasta perhevalmennus, 2 käyntikertaa - ELOKUUSSA...! 3 viikkoa ennen LA... Siis sitä mä en ymmärrä. Vois ny varmuudeks vähän aiemmin olla? Ja tosiaan, kuten jo vähän aiemmin käynyt täälllä hyvin selväsanaisesti ilmi, meillä TAYS-synnyttäjillä ei ole edes synnytysvalmennusta enää! Sekin vielä... Ja siis noh, muuta ei ole. Ei puhettakaan mistään synnytyspeloista tms neuvolassa, tai muutenkaan mistään pääkopan sisällöstä. Jotenkin tuntuu, että oon jääny ihan paitsi kaikesta, ja et neuvolassa kohdellaan ihan kun olis jotenkin jokapäiväistä mulle tää...!?? En oo kyllä todellakaan saanut juuri mitään irti tästä odotusajalta.... Kamalasti on kyllä onneksi ollut apua tästä palstailusta, ja onneksi googlettamalla löytyy tietoa. Harmittaa vaan niin kovin, kun kuulee kuinka paljon antoisampaa ja enemmän tietoa monilla muilla on odotusaikana.... :'(
Ja siis kuka puhui, että tuleva lastenneuvolan täti tulee etukäteen kotiin tutustumaan? Whaat? Mä en ole edes varma, missä mun lastenneuvola on! Ei ainakaan samassa paikassa kuin äitiysneuvola. näin mä käsitin. Byäääääh....... Marttyyri?
Taas vähän herkässä, perkeleen hormonit! :x Mä meen lämmitteleen ruokaa, ja syömään mango-melonijädee jälkiruuaks. Sen jälkeen varmaan pakko lähtee kauppaan. Ihan hullu himo taas: kakkutaikina! Pakko varmaan leipoa se kuivakakku.... Ja sit: tekee mieli suklaajuustokakkua! Se on vaan piinaa, kun sen saa syödä vasta huomenna...
Ja siis kuka puhui, että tuleva lastenneuvolan täti tulee etukäteen kotiin tutustumaan? Whaat? Mä en ole edes varma, missä mun lastenneuvola on! Ei ainakaan samassa paikassa kuin äitiysneuvola. näin mä käsitin. Byäääääh....... Marttyyri?
Taas vähän herkässä, perkeleen hormonit! :x Mä meen lämmitteleen ruokaa, ja syömään mango-melonijädee jälkiruuaks. Sen jälkeen varmaan pakko lähtee kauppaan. Ihan hullu himo taas: kakkutaikina! Pakko varmaan leipoa se kuivakakku.... Ja sit: tekee mieli suklaajuustokakkua! Se on vaan piinaa, kun sen saa syödä vasta huomenna...