**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Täällä on kyllä käytetty tuota alaselän tukivyötä, minkä ostin lastentarvike liikkeestä..
Mutta ei se noita nivusia ja häpyluu liitoksia kyllä yhtään tue :p
ja tuskin sinne paikkoihin onkaan mitään tukijuttuja :D

pitää vain odotella että mies pääsee töistä ja saa auton alle..jotta pääsee käymään edes jossain...kun kävellä ei pysty...ÄRSYYTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :kieh:

esmeralda- + kaveri 28+3

Kristelle - "Mäkkäristä salaatin"? SALAATIN?! Mikä suo vaivaa? :LOL: No ei... Ku hyvä vaan jos noilla eväillä pysyis iteki! Mä kävin tänään syömäs ruisburgerin, 4 nugettia ja mansikkapirtelön :LOL: :LOL: EEeeeh ku voiski hillitä ittensä ottaan vaan SALAATIN! :eek:

Juu, ei tuo tukivyö kovasti noihin liitoskipuihin jeesaa! Ikävä kyllä! Mutta mulla kyllä on ollut tosi hyvä apu siitä, just kun kaupungille tai kauppoihin lähtee, auttaa pitään ryhtiä, ja tukee alaselkää. Ei läheskään niin kipee selkä! Kotona en jaksa sitä pitää, kun hiostaa niin paljon,.. Sama vyö varmaan kun esmeraldalla - ostin Lastentarvikkeesta. Hintansa arvoinen ollut kyllä!! =)

Nyt pitäs jaksaa porata seiniin reikiä ja hakkailla proppuja ja ruuvailla... Jotta sais pari hyllyä ja taulua. Ehkä oon vaan laiska ja "avuton" ja odotan, että mies tulee kotiin? Mikä siinä on, että yksin kun eleli ja oli, niin kummasti sitä teki vaikka mitä remppahommaa ym. mut nyt en osannu edes asentaa wc-pöntön kantta! Samanlaisen kannen joskus asentanu entiseen kämppään ja ihan ilman miestä. Nyt se ei asettunu mitenkään!! Mikä helkkari siinä on? Tippuuko pariutuessa jotain ruuveja päästä kun tulee niin avuttomaks ämmäks - vai onko se vaan luonnon tapa, enää ei "tarvitse" tehdä mitään ite? Damn it, osaankohan mä enää edes hitsaa tai käyttää rälläkkää jos joskus tarttis? Nyt vaan neulon, virkkaan ja kokkaan... :LOL:

Voisinkin tästä käydä nappaamassa broiskut uuniin ja pilkkoa vihanneksia... isännälle ruoka pöytään kun tulee töistä kotiin... :D :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Kristelle - "Mäkkäristä salaatin"? SALAATIN?! Mikä suo vaivaa? :LOL: No ei... Ku hyvä vaan jos noilla eväillä pysyis iteki! Mä kävin tänään syömäs ruisburgerin, 4 nugettia ja mansikkapirtelön :LOL: :LOL: EEeeeh ku voiski hillitä ittensä ottaan vaan SALAATIN! :eek:
Ei oikeen tuo "kunnon ruoka" inspannut tänään :x Teki mieli vaan jotain raikasta, joten olenpa vedellyt salattia, jätskiäx4, mandariinia, greippiä, vishyä ja limua sekä jääkaappikylmää suklaata :p Mies kävi mun pikkuveljen kanssa tosiaan mäkkärissä aterioimassa, kun mä jäin lepuuttelemaan kotiin pojan päikkäreiden ajaksi, enkä luvannut vääntää niille ruokaa =) Tosi terveellistä siis :whistle: :LOL:

Mä en raaskisi "tuhlata" tukivyöhön parin kk:n ajaksi, ovat kuitenkin aika tyyriitä :/ Täytyypi kysellä oisko jollain kamulla sellaista kaapinperällä lainaan joutavaksi. Tosi inhottavaa kipua on koko ajan alaselässä ja oikealla puolen alavatsaa :kieh: Onneksi baby liikuskelee, potkii ja möyrii, joten sillä on tod.näk. kaikki ok =) Mä vaan en oo tottunut tällaiseen rajoittuneisuuteen, niin ottaa kupoliin himmailla joka asiassa kipujen vuoksi :headwall: :headwall:

Kristelle: Noita tukivöitä kannattaa kysäistä lainaan myös terveyskeskuksen fysioterapiasta. Näin mulle sanoi mun fysioterapeutti kun kävin issiassäryn takia fysioterapiassa tuossa viime talvena. Ei maksa mitään ja saa pitää lainassa synnytykseen asti kunhan muistaa uusia sen lainan. Näin ainakin meillä. Onneksi itsellä ei oo ollut minkäänlaisia selkä- tai muitakaan kipuja vaikka pahimmillaan ennen raskautta tuo issias oli niin vaikea että vei liikuntakyvyn kokonaan. Täytyy nauttia vaan kun näin hyvin on asiat. Ei edes liitoskivut vaivaa.

Olkkis ja Ötzki 27+4

MUA V*TUTTAA! Ihan sikana.... Siis tää kotona istuminen, ilman rahaa oleminen, ja kun kaverit asuu pk-seudulla.... Ja ja ja ja JA... Miehellä huomenna duunin jälkeen firman tarjoama illallinen+minigolfia+varmaan terassia ym. NOH - must se on ihanaa, että se pääsee jotain tollast tekeen, kun kokoajan vaan oltu kotona, ja se on tehny inssityötä ja kakkosduunia sen lisäks iltasin... MUTTA. Miten mun oma pää kestää? Auttakaa ny oikeesti, mitä mä voin tehä, etten ihan totaalisesti hajoa? Siis koko viikon kyteny sellanen armoton v*tutus kun oon vaan kotona enkä näe ketään eikä mitään actionia tai "elämää"... Ja kun ei ole sitä rahaa, et vois lähtee kavereita kattoon tai jotain. Yhden kaverin piti tulla tänä vklp tänne, muttei olekaan tulossa... joten se siitä sitten. Masentaa ja ahdistaa, enkä halua sitä edes näyttää miehelle, koska sit sillä tulee morkkis kun menee viihteelle... Vaikka kyllä se nyt muutenkin tietää kuin paljon mua ahistaa kun ei ole rahaa, en nää ketään ihmisiä ja tää neljän seinän sisällä olo. Mut en missään nimessä halua häneltä kieltää tällaista, en tietenkään. Hyvähän se on, että toinen pääsee... Mut siis..... OMA KYPSYMINEN ON KYMPPI! AARGH! Mihinkään ei ole pitkään aikaan päässyt :-/ Nyt vaan itkustuttaa ja harmistuttaa ja tekis mieli paiskoo tavaroita ja mä haluun POIS TÄÄLTÄ HIMASTA!!!!! :headwall: :headwall: :'( :kieh: :wave:
Eiks joku vois antaa pari hunttia, niin saisin bensaa ja vähän käyttörahaa, ni vois ajella Vantaalle? B) :LOL:

Saakelin saakeli. Ja siiderikin maistus niiiiin hyvälle just nyt. Terassilla. Ja tupakka. MÄ TUUN HULLUKS!!!

Voi Roona.. :hug: ei oo valitettavasti mitään sykähdyttäviä ideoita tohon kotona oloon.. toi rahapuoli on aika paha juttu. siis ei oo täälläkään varaa mihkään shoppaileen lähteä, mutta bensaan onneks piisaa :D vanha auto-kultani on miule oikein henkireikä! Jos vitutus menee ihan yli, niin ei tarvi ajaa kun muutama kilsa ja alkaa kummasti helpottaa :saint: Tykkään ajella tosi paljon, millon mihinkin.. turha varmaan ehdottaa et mitäs jos menisit pyöräileen tai kävelylle? :LOL: Otaksun et tulis vähintään metristä halkoa päähän? Vai riittäiskö sekään? :LOL:

Kertokaa ihmeessä kaikkia ideoita tähän kotona oleiluun. Etenkin niitä ei-rahaa vieviä :p

TERKUT MÄNTYHARJUN MÖKSÄLTÄ =) :flower:

Kylläpä olette kirjoitelleet.. :whistle: tovi meni kun kaikki lukaisin viime perjantain jälkeen :p

Oli ihanaa olla möksällä, mutta oli myös tosi virkistävää palata sivistyksen ääreen..Tuli saunottua, uitua, veneiltyä ja nukuttua pitkään aamuisin. Kaikinpuolin rentouttava mökkireissu..

Voi Roona parkaa, tiedän ton vitutustunteen ihan satatarkasti!! :headwall: Mulla mies koko kevään töissä ja opiskeli samaan aikaan. Asutaan landella ja mulla ei ajokorttia vielä, joten aika ajoin jouduin kyyhöttämään neljän seinän sisällä monta päivää peräkkäin, (mitä nyt joskus pääsin ruokakaupassa käymään)ei siinä ainakaan masennus parantunut.. :'( Yritin kehitellä kaikenlaista: nukkua aamulla pitkään, siivoilla, käydä koiran kanssa lenkillä, katsella leffoja, soitella frendeille, yms. mutta nekin rupesi pikkuhiljaa vituttamaan, samoja asioita päivästä toiseen.. :ashamed: Aikun voísin sinua jotenkin jeesata.. :/ Missäpäin asuitkaan?

Mikä mahtaa olla tukivyö?? :|

Äippä35v ja Nuppu24+3 :flower:

neuvolassa sanottiin et niitä isyysrahoja haetaan joskus sillon vanhempainvapaan loppupuolella.. muistaakseni jotain tän suuntasta.. ajattelin vaan et ok, isyysjutuilla ei oo kiirettä. nyt aloin sit ajatella asiaa, et kuinkas ne isyysvapaat+rahat oikein meneekään? Jos isä pitää vapaansa tässä kohta puoleen, kun vauva syntyy, niin kuinka kummassa niitä rahoja haettais vasta sit joskus?? meni ihan ohi, oonks mie tajunnu jotain väärin?

Kurkkailemassa ja lukemassa kuulumisia ;) Käyn usein lukemassa tarinoitanne, mutta kirjoittaminen jää vähemmälle, koska jotenkin tämä raskaus on vaan niin hassu juttu tällä kertaa: jos ei massu olisi kauhea rantapallo niin en taatusti tajuaisi odottavani lasta :LOL: Ja isohan minä olen - kuten esikoisestakin - kun nyt rv 25+4 sf-mitta on jo 25cm... Kiloja tosin on tullut alusta saakka vain 1,8kg joten ei kai tässä muuten olla paisuttu B)

Kelan paperit sentäs sain toimitettua palkanlaskijalle (meillä firma maksaa palkan 72 pvältä, vaikka jäänkin peräkkäinen toiselle äippälomalle ilman työssäkäyntiä välissä) ja nyt odottelen sieltä päätöstä. Niin ja vakuutushakemus lähti tänään Pohjolaan.

Löytyykö muuten täältä muita, jotka joutuvat pistämään Klexanea nyt raskauden aikana? Mulla alkaa se kammotustouhu rv 26 ja kestää sitten 6 viikkoa synnytyksen jälkeen :x Voi perä miten inhoan niitä piikkejä varsinkin ihan loppuraskaudessa, vaan minkäs teet, kun veritulppahistoriaa löytyy...

Nyt mössöttämään jotain sohvalle :wave: Se oli lääkärin määräys, kun paino oli laskenut edellisestä neuvolakäynnistä eikä kiloja ole tullut edes niitä kahta.. Kuulemma vähän sentään pitäisi painonkin kasvaa.

Carmen ja "Antero" 25+4

Kiitos myötätunnosta. Eiköhän tää tästä helpota... ehkä. Vähän jo helpotti kun käytiin miehen kanssa lenkillä. Ja kas kummaa taas, 4 kertaa supisteli lenkin aikana, ja alapäävihlonnat taas vaan pahenee?! :kieh: Ja miks kaikki sanoo, että liikunta auttaa?? Ei voi tajuta. Noh, tulipahan silti tehtyä lenkki loppuun, naama irvessä viimeinen ylämäki kun häpyluuta vihlo ja alaselkää jomotti ja alapäätä kuumotti. Mahdoin olla aika eroottinen näky, olo oli kuin ankalla :LOL:

Eipä tässä kotona olemisen vitutukseen muu auta, kun lähteä pois kotoo. Ajattelin, että ehkä sitten lähden vaikka kaupungille, josko nyt parikymppiä raaskis sitten tuhlaa siihen, että käy syömässä ja menee vaikka kahvilaan istumaan. Ja jos on nätti ilma, niin vaikka kävelemään koskipuistoon tai jotain. Saattaa vaan olla humalaisia illalla liikenteessä, kun on perjantai |O
Ei kai mulla tätä ongelmaa olis, jos en olis jättänyt entistä elämäää taakseni, eli toisin sanoen jos kaverit olis lähempänä. Mutta kun ne on kaukana... Liian kaukana :'( Nyt just kaipaa niitä vaan tosi paljon, kun on herkkä mielentila muutenkin, ja kun miehellä tosiaan aika menee töiden jälkeen: töitä tehden ja inssityön parissa. Blääh.

Noh, se siitä. Enköhän mä täällä huomenna taas tuu parkumaan, jos en keksi mitään! :LOL:

Mii26 - sulle annettu vähän väärää infoo? Isyysloma alkaa siis aikasintaan siitä päivästä kun vauva syntyy, ja kestää sen korkeintaan 18pv, eli kolme viikkoa. Sen muistaakseni voi pitää kaikki kerralla, tai sit osissa. Mutta isyyspäivärahat voi siis vissiin hakea sitten kun isyysloma alkaa, tai sen jälkeen? Se neuvolatäti sekoili nyt varmaan, et jos sun miehes pitäis sen isyyskuukauden tms? Mut siis ihan vakio isyysloma on se kolme viikkoo ku lapsi syntyy? Ja siihen hakemus sitten. Täällä muuten lukee tarkat tiedot, mitä mä niitä tähän koitan sönkätä heh: http://kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/120701121608EH?OpenDocument

Thanks! Kaippa se sit puheli jotain siihen isyyskuukauteen liittyvää.. Katoin ton kelan linkin ja siel oli siinä esimerkissä kans et se raha haetaan jälkeenpäin. Eli onko se isä sit niillä vapaillaan ihan ilman tuloja ja ne "tulot" eli kelarahat haetaan sit kun vapaat on pidetty? Se ainakin juu selvis, ettei tarvi ootella sinne vanhempainrahakauden loppuun.. mut tosiaan jäi mietittyttään et eletäänkö ne isyysloma-ajat sit pelkästään miun äippärahalla? Ja takautuvasti maksavat sit isukille?

oli muuten tos linkissä, et ilmoita työnantajalle 2kk ennen isyysvapaan alkua! Myö aateltiin et ukko jäis vapaille sit kun tullaan vaavin kans sairaalasta kotia! Eihän sellaista 2kk ennen voi tietää.. kun eihän sitä kukaan voi tietää vaik vaavi syntys nyt.. onpa outoo.. La on kyllä ilmoitettu työnantajalle.

Hei Mii26!

Onko miehesi töissä? Siksi kysyn, että meheni väittää että saa isyysvapaarahat suoraan työnantajalta ja mielestäni ne haetaan kelalta..miten on kuka on oikeassa, vai vaihteleeko sekin työnantajan mukaan..Nyt asiasta jotain tietävät, auttakaa, PLEASE!! :p

Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu09:
Hei Mii26!

Onko miehesi töissä? Siksi kysyn, että meheni väittää että saa isyysvapaarahat suoraan työnantajalta ja mielestäni ne haetaan kelalta..miten on kuka on oikeassa, vai vaihteleeko sekin työnantajan mukaan..Nyt asiasta jotain tietävät, auttakaa, PLEASE!! :p
Tuolla KELAn sivuilla lukee, et jotkut työnantajat mmaksaa isyysloman ajalta rahat, ja KELA korvaa ne sit vaan työnantajalle.

Toivottavasti menis meidän ukollaki noin... ei viel tiedä kun ei oo muistanu kysyä. Mut siis tosiaan, ne rahat saa vasta sit sen isyysloman jälkeen joskus, tiiä taas kuin kauan niiden päätöksissä menee! Vähän mälsää. Ja mitenköhän sekin, että miehellä kk-palkka, ja jos isyysloma alkaa siitä vaik keskeltä? :/
Eiköhän noi kaikki sit selvii kun H-hetki koittaa... Ja varmaan kandee mennä ihan KELAn toimistoon, jos on epäselvää...

Uusi palstalainen ilmoittautuu :wave: Lueskellut olen juttuja, mutta sain vasta nyt aikaiseksi kirjoitella... Keski-Suomesta olen, toinen lapsi tulollansa, la 12.9. esikoinen on omapäinen 1,5 vuotiaan uhmalla varustettu tyttönen..

Voisin noihin isyysraha asioihin kommentoida sen verran, että isyysvapaan 18 pv voi pitää putkeen tai osissa. Jos työnantaja ei maksa siltä ajalta palkkaa, rahat saa hakea Kelalta, kun vapaat on pidetty. Jos isyysvapaa alkaa esimerkiksi keskellä kuukautta, niin työnantaja maksaa palkan työpäiviltä ja isyysvapaan ajan ollaan rahatta. Tuo ilmoittaminen työnantajalle 2 kk ennemmin tarkoittaa lähinnä sitä, että ilmoittaa lasketun ajan työnantajalle ja suunnitelman siitä, miten aikoo isyysvapaan pitää. Jos isä tarvii töihin sijaisen, niin työnantaja voi siihen sitten vähän varautua.

Tulipas heti sepustusta, mutta on vielä tuoreessa muistissa nuo kiekurat :)

kinuski81 ja vaava 26+5

Roonalle, eli mun kassa on IAET, missä on tällä hetkellä kaikista pisimmät jonot. Siellä on hakemusten määrä yli viisinkertaistunut viime vuoteen verrattuna ja viime syksynä niiden ottama uusi atk-järjestelmä on aiheuttanut vielä lisää ongelmia.

Mitä voi tehdä ilmaiseksi? Sitä tässä olen kanssa koko kevään pohtinut, kun jäin työttämäksi ja pitämään kesälomia jo maaliskuun puolivälissä. Eli kotona olen nyt hengaillut yksin kolmisen kuukautta. Itse kulutan aikaa kiertämällä kirppareita, Tampereen keskustassa tai sitten lähden autolla katsastamaan nämä ympäryskuntien parhaat. Kirjastossa käyn lukemassa lehtiä ja lainaamassa kirjoja. Kotona tietysti siivoilen ja teen kaikkea semmoista, mitä pitäisi tehdä, muttei tule tehtyä, eli nytkin koneessa pyörii vierastäkki ja toinen sekä tyynyt odottaa vielä pesua.

Vaikka itselläni on rahat vähissä, niin miehelläni kyllä rahaa on, joten auton tankki on aina täynnä, joten sillä ainakin pääsee johonkin, jos alkaa ahdistaa. Lähinnä kyllä ahdistaa vaan, että miten ehtii tehdä kaikkea mitä suunnittelin ennen kuin vauva syntyy ja aikaahan siis on vielä se kolme kuukautta.

Niin ja vanhempien mökillä olisi tarkoitus viettää kanssa aikaa, kun mies jää heinäkuussa kesälomalle. Siellä on semmoinen palju. =)

Lisäksi nyt ajattelin tehdä kunnon siivouksen/desinfionnin koko kämppään, kun vanhempani ostivat kunnon höyryimurin. Sillä pystyy pesemään sohvan, petarin, kylppärin, yms...

Ja lisäksi pitäisi valokuvia liimailla kansioon ja teettää, mutta saa nähdä milloin ne tulee tehtyä.

Helinä rv 27

Helinä83 - juu, no ei noi Metallin 9vk jonotkaan ihanat ole... yli 2kk sielläkin siis kestää. Se tuntuu olevan nyt jokapaikassa, että ne rahat jumittaa! Sääliks käy ihmisiä kenellä oikeesti on toimeentulo siitä kiinni! Noh, eihän se auta niillä kun sossuun mennä lainaileen.. Mulla kans onneks mies niin hyvätuloinen, että pärjätään ihan hyvin. Se vaan, että ei ole sitä omaa rahaa "ylimääräistä", ja viime palkastakin miehen piti maksaa vuokra, vakuutukset, autoremppa, kaikki... nyt tää kuu sit mennään tosi alhaisella budjetilla... Blääh.
Kirpparit oon mäkin kiertäny, ja moneen kertaan :D
Tuu ihmeessä tosiaan sinne kerhon puolelle kattoon meidän kööriä... Ens viikolla taas uus tapaaminen päivällä, meillä jotka kuluttaa aikansa kotona.

Tervetuloa Kinuski. Lisäilen sut listalle! Onks pakko olla noin houkutteleva nimimerkki? Nyt alko tekeen mieli pehmistä ja kinuskikastiketta! Ruokaan liittyvät nimimerkit pitäs vallan kieltää odottajien palstalla! :LOL:

**********************************************'
...Ja näköjään Helinä olitkin käyny jo kerhoon tutustumassa!

Piti vielä jatkaa tota tekstiä, mutta joku aivokatkos sai mut vaan postaan sen keskeneräisenä. Noh, onneksi näissä on tuo muokkausvaihtoehto :D

Meillä jätkä kokoajan edelleen raivotarjonnassa. Jos se nyt oikeesti jäis tohon? Ei se siellä enää vedä mitään kärrynpyöriä tai kuperkeikkoja tai mtn. Tavallista mun muksimista ja heilumista, mutta edelleen aina pää alaspäin köllien kiltisti. Hihhhhei!!! Aamullakin oli helppo nousta sängystä kun se oli kiltisti siellä pää alakerrassa... Kun yleensä jos se on poikittain masussa, ihan tuskaa nousta ylös, kun painaa koko vaavi just alavatsalla rakkoa niin paljon. Niin paljon helpompi nyt liikkua!!!!! :D:D:D

Mä ajattelin tehdä ihan niinkin radikaalin ratkaisun, että hyppään iltapäivällä bussilla kaupungille, kävelylle, menen johki syömään, sen jälkeen vaikka kahville. Vai pitäskö ihan uskaltaa jonnekin terassille? Yritän vaan olla hillitsemättä itseni, että eksyisin kaupoille... Radiokirppis ja UFF tulee yleensä aina käytyä läpi kun menen keskustaan... hui. Mutta näin. Enhän mä ennenkään ole pelännyt ihmisiä, ja ainahan mä oon yksinkin lähtenyt jopa viettämään baari-iltaa jos ei ole ollut ketään kaveria. What the hell, mihinkäs se olisi tässä muuttunut vaikka mahaa onkin? En tosin enää baareissa ravaa, ja eri motiivein liikenteessä, mutta anyway... :wave: :p Yay! Hyvä minä!

27+4

Ainiin. Piti vielä kysellä... Oletteko saanu neuvolasta sellasen ohjevihkon, missä noita treenaus-ohjeita, siis tuota alapääjumppaa? ja oletteko muistaneet harrastaa sitä? Meillä miehen kanssa naurettiin sille esitteelle kun sain sen neuvolasta ekalla käynnillä rv8... Ja mies aina leikillään kyseli, että oonko päivän mittaan muistanu harrastaa "pimppajumppaa" :LOL: Nyt pakko myöntää, että on kyllä päässyt moiset unohtumaan :eek: Vaikka kyllähän sitä seksin muodossa ihan hyvin jumppaliikkeitä tulee siinä... Mut... Joo, pitäs varmaan perehtyä taas, nyt kun ei tällä hetkellä edes turvota ja "valu vehkeet" :LOL: Se on varmasti hyvä homma synnytystä ajatellen, ja noihin virtsanpidätys-ongelmiin mitä varmaan alkaa pikkuhiljaa raskauden edetessä tulemaan. Ite kyllä välillä tahallaan venytän vessaannmenoa ja pidätän pissaa, sekin hyvää treeniä!

Vivid
Mä sain pitkästä aikaa nukkua koko yön ilman vessakäyntiä ja Hipun potkuja, jipii :whistle: Sinänsä se oli ihan odotettavissa, sillä eilinen päivä oli kokonaan yhtä jumppailua tuolla masussa.

Vauvaikävästä Täällä on jotkut puhunut, että on jo kova ikävä tulevaa vauvaa. Mulla ei oo oikein ollut sellasia oloja, mutta yks päivä, kun tossa sohvalla makoilin ja hipelöin mahaa, niin mietin vaan, että tossa se vauva on vaan pienen nahkakerroksen alla. Niin lähellä, mutta niin kaukana :heart:

Kävin toissapäivänä kavereitten kanssa syömässä ja sit mies oli käynyt hakeen itelleen kebabia. Kun tulin kotiin, niin täällä haisi tietty ne kebabin jämät, yök! No, heräsin sit yöllä ja kebab haisi makkariin asti. Herätin miehen ja kysyin, että onko ne kebabin jämät vielä meiän roskissa ja kuulemma oli. Mies sit kiltisti kiikutti roskiksen pihalle haisemaan. Mutta meinasin oksentaa siitä hajusta. Jouduin ottaa mun tyynyn mukaan ja siirtyä olkkarin sohvalle nukkumaan, kun siellä huoneessa haisi vähiten kebabille... Alkaakohan mun aistit herkistyä vasta nyt, kun ennen ei oo oikein mikään ällöttänyt?!

Näin eilen mainoksen, että Tampere saa omat lapsimessut. Muksumessut 17.-18.10.2009 Pirkkahalli, Tampereen messukeskus Pitää laittaa kalenteriin, jos vaikka innostuis lähteen!

Vivid ja Hippu 29+0 (POKS! Nyt alkaa jo 30.viikko, pelottavaa :p)

kinuski81 tervetuloa :wave:

Mulla ihan kauhea yö takana... siis sain nukuttua ihan hyvin mutta näin jotain niin kauheaa
unta ettei tosikaan :'( Mies kuoli siinä unessa ja en saanut itseäni hereille unesta vaikka kuinka yritin :| :( Olen mä pahoja unia nähnyt mutta ne koskaan miehen kuolemasta!
Itkin kauan unen jälkeen oli ihan kauheaa... ja vieläkin pyörii mielessä :'( :ashamed: :snotty:

Alapäänvihlonta on alkanut täällä! :kieh: Ukko ilmeisesti tökkii päällään tonne
alapäähän ja vihloo ihan kiitettävästi :x Ei mitenkään mukavan tuntuista...
Muuten vointi ollut hyvä! Kuumuudesta kärsitään enää toivottavasti se pari viikkoa ja päästään lähtemään :D :D

Mulla oli jotain muutakin mitä halusin kommentoida?? Hmm... hyvä ja pitkä muisti mulla :whistle: ;)

En mä muista :ashamed: Palaan myöhemmin jos tulee mieleen.. :wave: :wave:

Bebes & Salamatkustaja 27+5 :heart:

Yhteistyössä