Helinä83 - juu, no ei noi Metallin 9vk jonotkaan ihanat ole... yli 2kk sielläkin siis kestää. Se tuntuu olevan nyt jokapaikassa, että ne rahat jumittaa! Sääliks käy ihmisiä kenellä oikeesti on toimeentulo siitä kiinni! Noh, eihän se auta niillä kun sossuun mennä lainaileen.. Mulla kans onneks mies niin hyvätuloinen, että pärjätään ihan hyvin. Se vaan, että ei ole sitä omaa rahaa "ylimääräistä", ja viime palkastakin miehen piti maksaa vuokra, vakuutukset, autoremppa, kaikki... nyt tää kuu sit mennään tosi alhaisella budjetilla... Blääh.
Kirpparit oon mäkin kiertäny, ja moneen kertaan
Tuu ihmeessä tosiaan sinne kerhon puolelle kattoon meidän kööriä... Ens viikolla taas uus tapaaminen päivällä, meillä jotka kuluttaa aikansa kotona.
Tervetuloa Kinuski. Lisäilen sut listalle! Onks pakko olla noin houkutteleva nimimerkki? Nyt alko tekeen mieli pehmistä ja kinuskikastiketta! Ruokaan liittyvät nimimerkit pitäs vallan kieltää odottajien palstalla!
**********************************************'
...Ja näköjään
Helinä olitkin käyny jo kerhoon tutustumassa!
Piti vielä jatkaa tota tekstiä, mutta joku aivokatkos sai mut vaan postaan sen keskeneräisenä. Noh, onneksi näissä on tuo muokkausvaihtoehto
Meillä jätkä kokoajan
edelleen raivotarjonnassa. Jos se nyt oikeesti jäis tohon? Ei se siellä enää vedä mitään kärrynpyöriä tai kuperkeikkoja tai mtn. Tavallista mun muksimista ja heilumista, mutta edelleen aina pää alaspäin köllien kiltisti. Hihhhhei!!! Aamullakin oli helppo nousta sängystä kun se oli kiltisti siellä pää alakerrassa... Kun yleensä jos se on poikittain masussa, ihan tuskaa nousta ylös, kun painaa koko vaavi just alavatsalla rakkoa niin paljon. Niin paljon helpompi nyt liikkua!!!!!
Mä ajattelin tehdä ihan niinkin radikaalin ratkaisun, että hyppään iltapäivällä bussilla kaupungille, kävelylle, menen johki syömään, sen jälkeen vaikka kahville. Vai pitäskö ihan uskaltaa jonnekin terassille? Yritän vaan olla hillitsemättä itseni, että eksyisin kaupoille... Radiokirppis ja UFF tulee yleensä aina käytyä läpi kun menen keskustaan... hui. Mutta näin. Enhän mä ennenkään ole pelännyt ihmisiä, ja ainahan mä oon yksinkin lähtenyt jopa viettämään baari-iltaa jos ei ole ollut ketään kaveria. What the hell, mihinkäs se olisi tässä muuttunut vaikka mahaa onkin? En tosin enää baareissa ravaa, ja eri motiivein liikenteessä, mutta anyway... :wave:
Yay! Hyvä minä!
27+4