**SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

Heips!

Meillä äon hätäkastenimet valittu ja papereihin laitettu, mutta siitä ei ole varmaa että tuleeko ne sitten muutenkin.

Hyvä Nuppu että saitte miehen kanssa puhuttua...itseasiassa meilläkin käytiin pientä keskustelua tässä kun mulla haluttais mutta miehellä ei. sanoi iha suoraan että ei hänellä vaan haluta kun on mun alapää nyt "varattu". Että se paikka kuuluu nyt jollekin toiselle... hiukkasen meinas masentaa :'( . No kuitenki ymmärsin hänestä sen että ei se mitenkää silti vaikuta tunteisiin tai muuta. Ja lohdukkeeksi toi mulle sitten kaupasta kukan =) .
On vaan jotenki sellainen olo että himputti että selibaattiin tässä nyt sitte joutui. Outoa.

Olin tuolla kukkapenkkiä kitkemässä ja nyt meinaa kolottaa lonkkia ja alaselkää. Hyvä puoli on se että Miina tuntuu taas kääntyneen oikein päin kun kyykin tuolla pylly pystyssä :D . On se vaan terapeuttista hommaa tuo puutarhailu!

tehdäänkö varsin pituus ja painogallup?

Eli mä oon 158cm ja nyt on painoa 67kg (ennen raskautta 58.5kg). olen sitä tyyppiä kehen tarttuu hyvinki helposti kaikki läski ja joka lähtee työllä ja tuskalla pois.... Joka raskauden jälkeen olen saanu laihduttamalla laihduttaa :kieh: . Parhaimmillaan olen painanu 85kg kun odotin viimeisilläni toista lastamme :whistle:

Naksos 28+3
 
J84
Sunnuntaista iltapäivää pinoon :)

Täällä on saatu kakkushow kunnialla päätökseen ja hyvin näytti ihmisille maistuvan :p Laitan muutaman kuvan joistain kakkusista mitä saatiin aikaiseksi...




Pituudesta ja painosta, oon 164cm pitkä ja painan nyt jonkun 84-85kg. Aloituspaino oli 77kg. Pahimmillaan vuonna 2004 joulukuussa painoin 96kg, mutta sitten tuo mun ukko tuli kuvioihin -05 niin sain painon tippumaan parin vuoden aikana 20kg, kunnes tulin raskaaksi -07 ja laihdutus jäi. Laihduttamaan en synnytyksen jälkeen pahemmin ryhtynyt, kun imetin 9kk ja sen loputtua tulin raskaaksi, joka meni kesken. Jouluna sain pari kolme kiloa takaisin, kunnes taas olin raskaana ja aloituspainoksi jäi tuo 77kg. Joskus, ehkä tämän raskauden jälkeen yritän päästä tuonne 60-65kg takaisin, missä olin, kun aloin odottamaan esikkoa vuonna 99.

Nimistä, ei olla päätetty mitään nimeä pojalle, kun ukko ei ole siitä vielä kiinnostunut. Itse kutsun poitsua nyt Veetiksi, mutta sen näkee miltä poju näyttää et mikä nimi sopii.

terkuin jalkasärystä kärsivä J84 jaVeeti 25+2
 
Nimi ois pojalle täysin valmiina, tytölle viel hiukan hakuses..pari hyvää vaihtoehtoo!!!!

Paino ja pituus
: lähtöpaino ennen raskautta oli 60kg, nyt 68,7kg... Pituutta on vaivaset 158cm. Esikoista odottaessa viimisilläni painoin reilut 80kg, ei niin kiva!!!! Muuten vaan lihavimmillani ollessani (paljon ennen lapsia)... painoin 72kg, sillo tais tulla alkomahoolia melko reilusti nauttittua ja lihottua!!! Esikoisen ollessa reilut 1vee, sillon sain jumpattua ja juostua itseni ihanne kuntoon, paino oli tulloin 52kg, ja se ois taas nyt sit tän raskauden jälkee hyvä tavote....rääkki päälle heti vaan ku voi!!!!

Se ois taas viikonloppu takana. Eilinen meni mönkään kyl niin kivasti, ku tuli oksennettuu ja ripuloituu.... ja kyllä aivan samanaikaan tuli molempii!!! :x
Huomenna aamulla heti kasilta ylimääräänenn lääkärireissu supistelujen takii... plaaah, koko ajan saa rampata jossain!!! No mut saapahan taas tiedon, et onks kaik alakerras kunnossa vai onks alkanu jotain tapahtuu!!!???!!!

mama ja kääpiäinen 28+4
 
Bebes, juu, "kiva" kuulla et muutkin isokokoisia tai isompia kuin ehkä (mututuntuma) normisti suomalaiset naiset..minulla siis pituutta 172 cm. En ole eläissäni painanut näin paljon (n.120kg) ja olo onkin sitten sen mukainen. Hirveän pitkiä aikoja ei jaksa seisoa tai esim. kierrellä kaupoissa, selkään sattuu useammin kuin pitäisi ja hengästyttää...En olisi jotenkin uskonut edes tulevani raskaaksi näinkin painavana, mutta luoja oli toista mieltä.. :p Mulla kanssa viime vuonna muutamassa kuukaudessa tipahti yli kymmenen kiloa painoa kun vaan jätin kaiken ylimääräisen (sokerit, suolan ja rasvan) pois ja rupesin liikkumaan..En nytkään itseäni häpeä ja kiloni kannan ylväästi, kun niitä itse tavallaan tietoisesti olen itselleni hankkinut :wave: Ps. Mulla sama juttu ton painon kanssa, ei kukaan koskaan usko että olen näinkin painava.. :p Toivon todella että pystyn imettämään, koska sehän luonnollisesti kuluttaa paljon ja jos vahingossa vaikka laihtuisikin..tietysti myös lapsen kannalta olisi hyvä.. =)

Onko muuten äitejä joilla olisi jo nyt kohdunsuu auki? Katsoin vaan edellistä äitiyskorttiani ja huomasin että olin ollut jo 1 cm auki ja pehmentynyt rv 31. Saa nähdä käykö tällä kertaa samallatavalla..

Ja tosta mun mahan koosta vielä senverran, että kyllä se on pinkeä, että ei siin mikään (siis läskit tai jotain) roiku tai niinku sillai..mut enpä sit tiedä.. ;)

Äippä35v ja Nuppu 24+6 :flower:
 
Nuppu09: Mäkin olen suht saman kokoinen kuin sinä nyt kun kakkosta odottelen. Uskallatko kertoa paljonko sulla on tullut nyt raskauden aikana kiloja kaikkiaan? Mulla on nyt rv28+0 ja painoa tullut ekasta neuvolasta kaikkiaan noin 5kg eli ei paljoo. Lääkäri oli tyytyväinen ja niin olen minäkin. Jospa sitä jaksaisi vaunutella syksyllä sen verran että pääsis muistakin kuin raskauskiloista eroon

Olkkis ja Ötzki 28+0 :heart:
 
Painosta kun ollaan kyselty, niin 6-7 kiloa on nyt tullut lisää, nyt rv 27+2. Ennen raskautta BMI 22,86 ja nyt on siis 25,04. Lääkärineuvolassa kysyin tuosta painonnoususta että onko ok, ja lääkärin kommentti oli vaan, että ei hän edes katsonut paljonko paino on noussut, kun näytät vielä hoikalta. Se kyllä oli mukava kommentti. Hän neuvoi tähtäämään 8 kilon kokonaispainonnousuun, mutta se peli taitaa olla jo menetetty :ashamed:

Tänään kyllä repesin ihan täysin, kun sotkin paitani sinappiin. Mulle ei ole ikinä käynyt niin, että olisin onnistunut laskemaan rintani lautaselle syödessä, kun ne on niin pienet, mutta näillä pikkumeloneilla se näköjään onnistuu :LOL: Joten sinappia on siis paidassa rinnan alapuolella. No onneksi olin ihan kotona vaan syömässä.

Helinä 27+2
 
Huh, mikä viikonloppu takana |O Olen ihan rikki, poikki, puhki :| Ollaan rempattu, olen kantanut, järjestellyt, maalannut, siivonnut, luutunnut jne. nyt viimeiset 3 päivää ihan taukoamatta aamusta iltaan. Juuri sain kodin puunattua kuntoon niin, että huomenna voi palata taas normiarkeen eli töihin :whistle: Selkä on kyllä ihan sökönä :( Mutta pian pääseekin sitten alennusmyynteihin shoppailemaan uutta sisustuskamaa rempattuun osioon =)

Jellona
, wau mitkä kakut! :flower: :p Ja Nupulla aikamoinen pötsi, siinä on kyllä mahdolliset läskit jo hyvin "kiristyneenä" ;) =) Mä oon jopa pari kuvaa masusta menneillä viikoilla saanut otettua, mutta en vaan saa aikaiseksi ladata niitä koneelle :ashamed: Ehkä juhannuksena...Päätettiin nimittäin jättää mökkireissu tuolloin väliin, kun matkaa mökille on lähes 500km ja mua ei hotsita lähteä sinne just nyt tuon esikon perässä juoksemaan. Ehkä heinäkuussa lomalla vois reissun tehdä, jos mies saisi vaikka palkatonta lomaa (aloittaa huomenna työt valmistumisen ja parin viikon työttömyyden jälkeen).

Millaisia juhannussuunnitelmia teillä on?


Pituus ja painogallupiin, olen 167cm ja nyt painan varmaan jotain 58-59kg väliltä, lähtöpaino oli tähän raskauteen 51kg. Ennen esikkoa painoni oli vuosia 52-54kg ja tippui imetyksen myötä itsestään alle viidenkympin, mutta se oli liian vähän, joten "lihotuskuuria" pidin hetken imetysaikana, että pääsin normipainoon. En siksi stressaa kertyvistä kiloista, uskon, että ne tippuu tälläkin kertaa imettämällä =) Imetin poikaa 11kk ja imetyksen lopettamisesta viikon kuluttua tein positiivisen testin :heart:

Nimistä
..meillä on tytölle valmis nimi ja pojalle pari vaihtoehtoa, mutta edes hätäkastelappuun en ole vielä mitään kirjoittanut. Täytyykin keskustella asiasta miehen kanssa ja alkaa taas kahlaamaan nimiä läpi ;)

Nyt iltapalalle ja herkuttelemaan, sitten kyllä heitän levyksi sohvalle loppuillaksi!

Kristelle & Hile 24+6 (huomenna *POKS 25*)
 
Joo OLKKIS, painoin ennen raskaudentoteamista n 105kg ja nyt siis noin 114kg jos nyt oikein äsken punnitsin.. :p
Oisko sinulla mahd kuvaa itsestäsi ja masustasi tietty? Ois kiva jos muutkin ns. "lihavat" odottajat rohkenisivat kuvia laittamaan, meitä on niin monennäköisiä ja oloisia immeisiä täällä maan päällä..rohkeesti vaan.. :hug:

Äippä35v ja Nuppu24+6 :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu09:
Joo OLKKIS, painoin ennen raskaudentoteamista n 105kg ja nyt siis noin 114kg jos nyt oikein äsken punnitsin.. :p
Oisko sinulla mahd kuvaa itsestäsi ja masustasi tietty? Ois kiva jos muutkin ns. "lihavat" odottajat rohkenisivat kuvia laittamaan, meitä on niin monennäköisiä ja oloisia immeisiä täällä maan päällä..rohkeesti vaan.. :hug:

Äippä35v ja Nuppu24+6 :flower:
Mä oon jotenkin tosi arka laittamaan kuviani julkisesti esille. Johtuu siitä että oon aina ollut pyöree ja kömpelö sekä oon kärsinyt siitä johtuvasta kiusaamisesta. En kestä sitä mahdollista negatiivista palautetta mitä siitä kuvasta saattaisi tulla. Itsekritiikki siis pelaa.. :D

O&Ö

 
moro!

Ei oo tullu mulla oikein kirjoteltua tänne, oon kyllä aina käyny lueskelemassa teidän kirjotukset :) On kyllä ollu tänään hiostava ilma, oikein trooppinen, plaah.. käytiin kävelemällä molemmissa mummoloissa tänään ja matkaa tuli semmonen 12 kilsaa, ei hyvä tällä ilmalla, vaan selvittiin.

Liitoskivuista: mulla on kyllä ollu ja tosi paljo, nyt ku on pitäny kävellä joka paikkaan ja tuon esikoisen perässä ku juoksee ni alkaa mukavasta jomottaa mut yleensä vasta sitte ku pysähtyy ja ku yöllä nousee vessassa käymään ni tuntuu että koko värkki tippuu pönttöön :LOL: Ja onko kellään muulla vaivannu iskias (vai miten se nyt kirjotetaan) mulla meinaa jumittaa tuo oikee puoli välillä ihan kunnolla, inhottavaa vihlomista, kaikenmaailman mummovaivat sitä saa raskaana ollessa mut ei se mitn..pakko kestää..pientähän tämä.

Pituus/paino galluppiin: Mä oon 163cm ja nyt 67,3kg, eka neuvolan punnituksessa 56,7kg ja sillon oli jo noussu reilu kilon paino siitä missä oli normaalisti eli yli 12kg kaikenkaikkiaan jo
tullu :ashamed: esikoisesta tuli yli 20kg ni jos nyt ei ihan siihen kuitenkaa..mut ku välillä(päivittäin) vaan tulee niin ylitsepääsemätön makeanhimo että oksat pois! Ja kuitenki liikun paljo..No ne on vaan kiloja ja kyllä ne joskus lähtee :headwall:

Nimistä: Tytölle on jo, pojalle ei, tytöltä se rakenneultrassa näytti mut saa nähä...

ON: Viime viikolla oli lääkärineuvola, kaikki ok, kohdunsuu 4cm? sano vaan että asiat tosi hyvin kunnossa! Vauva rt. Ei suostunu näyttää jalkoväliään mut pääasia että oli kunnossa. Painoarvio oli 1kg.

Täytyy mennä taas! Voimia kaikille erilaisten raskausvaivojen kanssa painiskeleville, syksyllä se kaikki tuska palkitaan

annu & nyytti rv 28+0 :heart:
 
Olkkis! Laita ihmeessä privana mun sähköpostiin kuvasi ja tietysti muutakin jos haluat, (löytyy mun esittelysivulta) jos raaskit sinnekään laittaa =) Ymmärrän kyllä jos ei hotsita, en siitä nokkiini ota, tietystikään.. =)

Äippä35v ja Nuppu24+6 :flower:
 
Nuppu09: Kirjoittelen sulle jossain vaiheessa sähköpostia kunhan esikoinen tulee mummilta ja pääsee omaan sänkyynsä... :D Kattelin että meillä on muutakin yhteistä kuin ylipaino. Kirjoitan s-postissa että mitä... ;)

Liitoskivut on täällä muuten alkaneet nostaa päätään... Yllättävän pitkälle pääsin ilman niitä. Esikoisesta tais alkaa jo tuossa rv21 paikkeilla ja pahenivat vaan mitä pidemmälle mentiin. En tiedä sitten että vaikuttiko se että esikko on talvilapsi ja silloin loppuraskauden aikana oli tosi liukasta kävellä ja joutu tosi paljon varomaan...

O&Ö
 
Huomenna poksuu viikot "25vko" täynnä, pidän siis syysmassujen häntäpäätä:)

Mulla ois huomenna heti aamulla sokerirasitus, inhottavaa kun ei saa syödä eikä juoda mitään. Ja mulla tulee niin helposti mustelmia :/

Muuten tänne kuuluu hyvää, tyttö on tosi kova potkimaan ja on iltaisin monta tuntia hereillä. Päivisinkin on alkanut potkia ihan urakalla :heart:

Painosta: Mä kuulun kanssa ylipainoisiin, sen takia siihen sokerirasituksen joudunkin.
Mulla lähtöpaino oli nyt 85kg, painoa tullut nyt reilu 4kg. Pituutta vaan 163cm :/
Esikoisesta oli lähtöpaino 78kg ja viikkoa yli lasketunajan painoin 98kg :D
Oikein lihapulla! :D
Tarkotus toki ois saada normaaleihin mittoihin..

Mutta nyt pitää lähteä nukkumaan, palailen taas :)

Inka & rinsessa 24+6 :heart: :heart:
 
Moikka!

4D:ssä käyty! Tyttöhän se on, niinku mä arvelinkin :heart: 830g, eli siro tapaus. Painoarvio h-hetkellä 3000-3200g, mikäli jatkaa samalla käyrällä! Nyt on niin rento ja tyyni olo :saint: Ihme kyllä, jaksan odottaa syyskuulle. Tai ainakin nyt tuntuu siltä. Kuopuksesta en pysynyt nahoissani, ku sain tietää sukupuolen 4 vk:a aikaisemmin. Ja me muuten saatiin se kela vähennys, vaikka puhelimessa sanottiin päinvastoin :eek: Hyvä vaan!

Nuppu: Ihanaa, että saitte sovittua miehen kanssa.

Painosta: Mä painan nyt 70-71kg, 169,5cm pitkä. Joulukuun alussa painoin n 63kg, mutta joulu toi muutaman kilon. Mulla ei koskaan oo tässä vaiheessa vielä noussut näin paljoa paino :eek: Jotenkin sekään ei enää huoleta, ku sain tietää sukupuolen ja että vauva on siro.

Kyllä muuten keräs nesteitä tuo 4,5h ajomatka. Olo on aivan kauheen kipee eikä sormukset irtoa sormesta :kieh: Ei taideta lähteä enää Nokialle häihin elokuun 22. päivä!

Nimestä ei vielä tietoakaan. Sellainen periaate mulla on, että kaikki alkaa erikirjaimella. Kolmella vanhimmalla on pidempi nimi ja kuopuksella lyhempi, joten lyhempi vois nytkin tulla kyseeseen.

Unohtelusta: Täälä yksi harvapää ilmoittautuu joukkoon! Lääkäriaikoja on joka viikko melkeimpä, ja puolet meinaa unohtua tai unohtuu. Kela paperit ainavaan täyttämättä.... Tekstiviesteihin jää takuuvarmasti vastaamatta, jos luen ne huonossa paikassa :whistle:

MillionNights + neiti 26+3

Muoks!
 
Hyvää huomenta!!!! Menee kohta hermot näitten heräilyjen kans.. tähän mennes se on ollu aina kello viis, jos aikaseen naksahdan hereil. Mut nyt sit tänä aamuna NAKS ja katoin kelloa, se näytti 3.45!!! MAHTAVAA!!! Nyt on sitten jo keittiön kaapit siivottu ja sämpylätaikina kohoamassa!!! Olis se ihan kiva nukkuakin... :/
Tossa kasilta sitten lääkäriin tarkistuttaan paikat!!!!!

mama ja kääpiäinen 28+6 (jee ja huomenna poksuu taas)!
 
Huomenta!
Ihanan paljon tekstiä tullut tänne!!! :heart:

Painosta ja pituudesta... Mulla on aina ollut kamala "hissipaino", enkä edes omista vaakaa - olis aivan turha. Riippuu jopa vuodenajasta paljonko painan! Oon 153cm pitkä, ja viime neuvolassa painoo oli kertynyt 76,4 :x Ennen raskautta: ei hajuakaan! Mutta liikaahan sitä on tullut. Tosin veikkaan, että mulla paino noussut viime vuoden lopulla jo ennen raskautta. Kesällä olin siinä 55kg tietämillä... Mulla aina ollut paino vähän herkkä asia. Teini-iässä oli sairaalloisen laiha kun en syönyt mitään. Siinä 18-19v alkoi olemaan "normaalipaino" ja sit kun 19v sairastuin epilepsiaan, tulikin ihan reilusti lisää. Lihosin lääkkeiden takia kuukauden aikana varmaan 10kg. Ja siitä pikkuhiljaa... Parhaimmillaan ollut varmaan siinä 80kg. Mutta 1,5v sitten sain jättää NE lääkkeet pois, ja viime keväänä se paino tuli aika rytinällä alas kun elimistön aineenvaihdunta normalisoitui, ja nestettä alkoi poistua kehosta... Se oli ihanaa, viime kesän olin pitkästä aikaa "normaalikokoinen" :heart:
Näin lyhyellä vielä nuo kilot tuppaavat näkymään aika herkästi... Noh. Mut se siitä. Tän raskauden jälkeen taas toivottavasti sais kiloja kuriin...
Niin, ja raskausarpia mulle tuli silloin kun lääkkeiden takia lihosin! :eek: Eli masussa on ne vanhat jo valmiina, venyneet nyt taas uudestaan... "KIVA"

Että sillasta painosta :) Saas nähä ens viikolla mitä neuvolan vaaka näyttää. Varmaan liikaa :LOL:

Seksiä :D Himot on kyllä tullu takas, korkojen kera, ja miehellä onneks kans hiljanen kausi ohi. Kai se on tullu sinuiks asian kanssa, että mun maha heiluu ja potkii välillä... Meinaan ei se enää vaikuta miehenkään haluihin näköjään mitenkään...! Oli meinaan aika vvauhdikas vklp täällä :D:D:D :heart: Ja huomasin: seksi auttaa kummasti liitoskipuihin!!! Katos aina moneks tuntia kaikki "jomotukset" mitä oli...!! Ei nyt onneksi ole ollut enää niin pahoja ne kivut, mutta kävellessä tuntuneet. Nyt on taas tosi hyvä olo, kun viime yönäkin sai vielä mukavan herätyksen :LOL: Saas nähä miten tää jatkuu, mut nyt on kyl niin vireessä, et pelottaa. Kun kuka se nyt mainitsi vuoteluista liiallisen seksin takia. Täytyy ottaa iisisti välillä :headwall:

Joku kysyi juhannuksesta: EI MITÄÄN HAJUA! Meillä rahat niin vähissä, ettei voi oikein mökillekään lähteä... kun bensamittari ihan tapissa... Kai me täällä kykitään Tampereella kerrostalokolmiossa kahdestaan. Voi kun kiva! oon yrittäny vähän kysellä ihmisiltä et mitä sitä olis, mut ei kai täällä oikein mitään, kukapa nyt kaupunkiin jäis juhannukseksi. Särkänniemessä vissiin on jotain, jos siellä käytäis. Olis ainakin hiljaista niin pääsis laitteisiin jonottamatta? :wave: Siis mies. Enhä mä mihkää laitteisiin pääse. :headwall:

Että sellasta.

Ainiin, meinasin unohtaa kokonaan kirjoittaa tästä, mut poika muistutti mua potkaisemalla taas kovaa:
Mulla on nyt pari päivää ollut todella aktiivinen kaveri masussa. Ja hän on siis edelleen mielestäni ollut raivotarjonnassa kokoajan. Nyt on sitten varsinkin eilen, ollut alamasulla kamala paine ja ihan vihlonutkin välillä. Ja muutenkin ihan eri tuntuista meininkiä kun yleensä. Voiko se nyt olla jo telakoitumassa sinne kohdunsuulle? Kun tuntuu, että se puskee ja könyää päällä kokoajan...!!! Ja välillä peppu puskee tossa mun navan kohdalla tosi kovaa. Napa paukkuu, auts! Voikohan se siis jo kiinnittyä sinne?? Hui. Toivottavasti ei enteile mitään :eek: Onneks ens viikolla neuvola...

Roona POkSuU:
28+0 - JEI! Nyt alkaa 29. viikko... Viikon päästä ollaan jo tooooosi pitkällä :D
 
Nimet on alustavasti valmiina,mut ei mitää varmaa.Tyyppi saa sit näkösensä nimen =) Painosta 59,9 oli lähtöpaino,pituutta miulla on 162cm.Nyt painoa 61,4 kg joten vähillä mennään.
Oi mikä aamun avaus oli kuulkaa siskot tänäaamuna,seksiä kuuden aikaan aamulla ja voi että teki hyvää :p

Tepa75 27+5 :heart:
 
Vivid
Vauvan asennosta Meillä Hippu on ollut jo jonkin aikaa pää alaspäin ja en oo kyllä huomannut, että se ois kääntyillyt. Hikat tuntuu aina tosi alhaalla. Ja jalat riehuu ylempänä. Potkut kylkiluiden alle tekee edelleen todella kipeää... Pitää aina nousta käveleen, jotta asukki vaihtas asentoo ja valuis vähän alemmas.

Pituus/paino Mä oon 169cm pitkä ja normaalipaino on ~57kg. Nyt painoa on ~63kg. Täälläkin menee kyllä tuo 8kg varmasti rikki, mistä se neuvolan täti höpötti sillon ekalla kerralla. Mutta samalla se totesi, että jopa 15kg ois mun mitoilla ihan ok painolisäys. Mutta oon ihan hyvillä mielillä, sillä lisäkiloja ei näy kyllä muualla kun masussa.

Juhannus Me ollaan menossa kavereiden luo grillailemaan ja chillailemaan. Ei oo siis täälläkään mitään mökkijuhannusta tiedossa, mutta eipä tuo haittaa, sillä ens viikonlopuksi ollaan lähdössä Kalajoen hiekkasärkille B)

4 päivää vielä töitä ja sit alkaa 3 vkon kesäloma, jipii :D

Vivid ja Hippu 29+3
 
Nonni lääkäris käyty. Kohdun suu napakka ja kiinni...luojan kiitos. Mut voi tsiisus!!! Olin päivän eka potilas ja tietokonetta ei saatu päälle, joten labratuloksia se ei nähny... No menin lääkärin jälkeen kauppaan ja siel sit yht'äkkii puhelin rupes soimaan, ja joku ihme numerohan se siinä näkys vilkkuvan!!! No äippäneuvolastahan se soitettiin, et lääkäri oli päässy koneelle ja mun labroissa jotain häikkää, ja lääkäri sitä mieltä et parempi syödä antibioottikuuri, jos kipeet supistelut johtuu orastavasta tulehduksesta!!!! Kiva ajella ees taas... niin mun tuuria!!! :/
Hitsi ku sain hyvät naurut apteekis, ku hain lääkkeet. Apteekkari siinä tuumas ihan vaan, että ei missään nimes saa ton kuurin aikana sitten nauttia alkoholia... Totesin vaan, et kiva ku kerroit, et ku on toi juhannuski tulos...!! Sit se tosiaan vast äkkäs, et tosiaan maha pystys siinä jökötän!!! Riitti molemmille naurua hetkeks!!!

Juhannus vietetään mukavasti mummulassa maaseudulla. Siellä ollaan hiuikan isommalla porukalla, ja keskitytään lähinnä syömiseen (ja jotkut kenties myös juomiseen ;) )!!! Sais vaan nää ilmat täst nyt parantuu, aurinko kehiin ja lämpö!!!!
 
Heissan vaan kaikille pitkästä aikaa!En oo viime aikoina pal kerenny käymää koko tietsikalla,sellasta hulinaa tuntunut olevan koko ajan... Ja viime viikko oli ihan huippu,onneks se on ohi ja toivottavasti tällä viikolla ei oo ihan yhtä paljon epäonnea. Ma-su yön poika oksens,keskiviikkona aloin minä oksentaa kesken kaupunki reissun ja jouduin sitten perumaan ystävänmorsiussaunan(jonka kaaso olen).Torstaina likka tippu puusta ja mursi kyynerpäänsä,3 viikkoa kipsi ja jouduttii uimakouluki perumaan.Ja sit perjantai iltana pika alko valittaa korvakipua ja ei ku taas päivystykseen ja korvatulehdushan sielä.Lauantaina sitten juhlittiin likan 7v. synttäreitä ja kaikki kyllä meni oikein hyvin,niin lasten kuin aikuisten kutsutkin.Mutta eilen olinkin sitten niin totaalisen väsy koko päivän että ei oo todellista.Tänään viiminen vapaa päivä ja pakko olisi kaiketi siivoilla noita synttäreiden jäljet pois.Torstai iltana alkaa sitten uusi touhotus,kakku rumpaa.Lupasin tehdä pari voileipäkakkua ja kermakakun lauantaisiin häihin.Lauantai onkin sitten taas ihan kauhee hulina päivä,että kerkeän joka paikkaan.Kakut pakko lähteä aamulla koristelemaan ihan juhlapaikalle ja sitten koko perhe edutuskuntoon ja kirkkoon puoli tuntia aikasemmin ku luulin,pappi kuulema ohjeistaa meidät kaasot ja ja bestmanin silloin tilaisuuteen jne jne... Mutta eiköhän näistä selvitä,kuhan vaan ei ala supistelut vaivailemaan,meinaan la ja su meinasi vähän niitäkin puskea.Tosin kai niitä jo näillä viikoilla voi hyvinkin tulla,kuhan vaan ei mitään edesauta tuolla alhaalla.Pojan odotusaikana en oikeen edes mitään suppareita tuntenu vaikka ne oli paikkoja niin paljon avannut että viikolla 31(muistaakseni) jouduin vuodelepoon...Sillä noi supistelut aina vähän meinaa säikäytellä,en todellakaan halua siihen tilanteeseen,että koko kesän joudun makaamaan jossain,saamatta kävellä tai edes istua.

Oho,nyt on kyllä tainnut tulla taas jo ihan liikaakin tiliteltyä :ashamed:

Tää tästä alkaa suunnittelee sitä siivoilua kuhan toi masun jomottelu tosta loppuu...

Virttis ja Vilpertti 26+1
 
Juu kai se sit on siellä jo kiinnittäytymässä laukaisualustalle :LOL: On tuokin pää alaspäin jo pidempään köllinyt, mutta nyt se vaan siis PUSKEE kokoajan niin oudosti tuonne alas... Noh, siinähän tunkee, ei se sieltä vielä ulos pääse :D

Kävin KELAn sivuilla - päätökset näkyivät tulleen!! Ihanaa tietää, että syyskuun alussa saa rahaa! Odotin kyllä, et olis tullu jo elokuussa ku äippälomakin silloin alkaa... mutta joo. Syyskuussa sitten. Ehkä ne mun ansiosidonnaiset kenties kerkee tulla ennen sitä?

Hih, ja huvittava kun siellä on se maksut-kohta missä näkyy kaikki tiedossa olevat tulot. Kyllä se vaan laskee kun lehmänhäntä, ja vuoden päästä paskaa naamalle - vika rivi näytti jo tältä:

15.06.2010 388,48 ? OUJEE! :headwall:

O&O Mulla ollut pitkin raskausaikaa tuollaista rintojen nipistelyä... Tulee ja menee. Nyt on taas aika terveen tuntuset lollot, kun ei edes koskeminen satu. Ihana vaihteeksi näinkin!
 

Yhteistyössä