Saattepas te paljon tekstiä aikaiseksi
=) Moni tuntuu jo odottavan synnytystä, mutta mulle asia tuntuu jotenkin "kaukaiselta" vielä
En ole oikein ehtinyt mukaan tähän odotukseen ja vaikka asiaa ajattelen päivittäin (pakostikin! =)), en edelleenkään osaa kuvitella, että pian se nyytti tuolta oikeasti tupsahtaa :heart: Omat vaivat tuntuvat tosi vähäpätöisiltä, kun lueskelen, että monilla on todella tukala olo :ashamed:
Koittakaahan jaksella kaikki supistusten, kipujen, turvotusten ja myrkytys-epäilyjen kanssa painiskelevat :hug:
Mä olen hommannut kaksi MAM:n silikonista
tuttia valmiiksi varalle, pakkaan varuiksi sairaalakassiinkin varmaan, vaikka en sitä varmasti tarjoa mikäli imemisen tarve tyydyttyy rinnalla. Esikoiselle tutti kelpasi muutaman viikon ikäisenä, kun imetys oli jo lähtenyt hyvin käyntiin. Poika suosi luonnonkumisia tutteja, mutta silikonisella silloinkin alkuun mentiin. Äidinmaidon
korvikkeista mulla ei ole mitään hajua, kun imetykseen päätin satsata täysillä viimeksi, joten poika ei ole saanut korviketta ikinä
Ajattelen nytkin, että kyllä sitä sitten mies kaupasta äkkiä hakee, jos tarve tulee :/ Tuttavapiirissä on kyllä suosittu NAN:ia, kun monen vauva tosiaan on puklaillut tai saanut vatsanväänteitä muista merkeistä.
Äiti-tytär -suhde on meillä aivan loistava
Olemme hyvin läheisiä ja äidille kerron aina kaikki hyvät ja huonot asiat. Äitini ei hössötä, mutta on tukena kaikessa kuitenkaan tyrkyttämättä apua taikka neuvoja.
Anoppi on aika kylmän oloinen päällepäin, johtuen erittäin (mun temperamentille
liian) rauhallisesta luonteestaan. Soittelee kyllä ja kyselee mun vointia ja kaikkea vauvaan liittyväää, joten tiedän, että odottaa tätäkin lastenlasta kyllä mielissään =) Jonkinlaisia neuvoja koitti tuputtaa esikoisen odotus- ja vauva-aikana, mutta huomasi, että mulle on ihan turha omia näkemyksiään tyrkyttää. Miehen kanssa just juteltiin, että on meillä kyllä hyvä, että molemmat mummolat ovat luotettavia paikkoja, kunhan lapset ovat isompia, niin huoletta uskaltaa hoitoon antaa =) Esikoinen (1v6kk) menee nyt lauantaina
ekaa kertaa yökylään mun äidille, kun me lähdetään miehen kanssa kauemmas häihin ja ollaan yö poissa kotoa. Hyvin se varmasti menee, mutta itseä silti hiukan jännittää
Sain tänään vihdoin soitettua työterveyteen ja maanantaiksi sain ajan lääkärille näiden mun selkä-/iskiasvaivojen vuoksi. Työterkka olisi mulle loppuviikon kirjoittanut saikkua, mutta sanoin kyllä jaksavani olla vielä töissä, kun tiesin, että tänään ja huomenna on suht helppoja päiviä töissä. Helpottaisi varmasti omaa oloa jäädä jo kotiin, yöt kun menee noin 15min pätkiä nukkuessa |O
Oli muuten jo aika työn takana varpaankynsien lakkaus, niitä tässä pöydällä nyt kuivattelin ja jalkojani lepuuttelin kirjotellessa
Kristelle + Hile 33+3