Moi,
Kirjoittelin eilen kahteenkin kertaan pitkät pätkät ja voiko ollakin totta, että molemmat tekstit hävisivät lähestysvaiheessa. ARGH! Täytynee kiikuttaa läppäri huoltoon, taitaa olla tuulettimessa vika. Mutta ihania juttuja täällä, monet jo pakkauksenkin saaneet. Itse vielä odottelen.
Meillä on koko ajan hurja kiire, kun mies tekee ylitöitä ja painelee raksalle päivän päätteeksi. Kohta pitäisi helpottaa, kun alkaa loma. Ei uskoisi, että tulee avaimet käteen -talo tästä hommasta päätellen.
Mahan koosta: Meillä kaksi poikaa ja molemmista ollut tosi pieni pömppis. Nyt vatsa on yhtä suuri kuin ihan lopussa aikaisemmissa, tosin vauvan asento vaikuttaa. Meidän pieni kun viihtyy perätilassa ja vielä paremmin poikittain. Se levittänee omaa vatsaani.
Uskooko kukaan vauvan sukupuolen ja vauvamahan yhteyteen? Itse en ehkä asiaa osta, mutta tokihan kaikki veikkailevat meille tyttöä muodon perusteella. KAtsokaapa vaan, niin poika se kuitenkin on.
Ei ole varmuutta asiassa. Kyllähän joku vanhan kansan uskomus sanoo, että tyttövatsa leviää eri tavalla. Itselläni vaikuttanee kuitenkin tuo asento. Olipa kumpi hyvänsä, tervetullut on. <3 Ja tähän se sitten varmaan meillä jääkin, kun on 09 ja 10 ja sitten vielä 11 syntyneet pienokaiset.
Vauvan painosta: esikoinen 3840 g rv 40+5 ja toinen 3860 g rv 38+4. Toinen käynnistettiin, kun painoarvio huiteli parhaimmillaan 4,5 kilossa. Eli aina ei ultra-arvioon ole luottamista.
Täällä sataa vettä. Siksipä taas kuluteltiin lasten kanssa kerhon jälkeen aikaa huonekaluliikkeitä koluten, kun tälle mammalle on tullut nyt älytön pesänrakennusvietti. Raksa tosin varmaan vaikuttaa, mutta niin on aina käynyt synnytyksen lähestyessä. Muita sisustusintoilijoita? Nyt lapset sitten nukkuvatkin omissa pedeissään päiväunia jo kolmatta tuntia!
Ihania mammavaatteita olette hommailleet. Itse kanssa olen pukeutumisen suhteen aika tarkka ja mulle sopii vallan mainiosti, että tänä kesänä muodissa ovat pitkät mekot, hameet ja täyspitkät ihanat kesähaalarit. On meinaan jalat aika kamalassa kunnossa kohjunalkeiden takia. Ja on ne liehuvaatteet niin mukavia päälläkin! Jännä juttu, kun ekasta ei ollut mitään tällaista. Toisen raskauden lopussa ilmestyi muutama pallura, hävisivät heti synnytyksen jälkeen ja alkoivat pullottaa ennen kuin kolmatta testiä ehdin tehdä.
Onnea kaikille poksuneille, uskomattoman nopeaa menee aika. Mitäs muuta. No, kommentoin lisää paremmin. Huldalle, miaulle, Casannalle ja marjalle paljon lepoa ja tarrasukkia! Mukavaa tiistaita tytöt!
Minea ja sissi 27+jotain