Helloouuu...:wave:
Casanna,jahas että vauva ottanu sit lähtölaskennan,yrittäs nyt pysyy siel!miten se paine tuntuu?ku mulla tuntuu et on kans hirveen alhaalla ja huomaan sen varsinki liikkuessa,eilen lähettii miehen kans iltamyöhään kävelylle ja heti alko tuntuun,sit alotti sen vihlomisen ja puolet matkaa vihlo oik. alavatsaan ja sit loppuvaihees ku alko rakko oleen täynnä niin piti hiljentää etanavauhille et kotiin pääsin ku tuntuu et niin painaa rakkoon..ja nyrkit tai potkut tulee nyt kaikki tonne ihan alas,just häpyluun yläpuolelle..??
jotenki siis tuntuu et vauva on nyt kääntyny pylly alaspäin,ku viel reilu vk sitte potkut tuli kylkiluihin,kylkiluut on kyl nytki kipeet mut potkuja sinne ei tuu..
Toivotaan että vauva vielä pysyttelis masussa ku viikkojakaa ei kuite viel mahottomasti oo!
Merkkari ja mökinakka tervetuloa!:flower:
vatteiden pesemisestä,kyl mie ainaki pesen, varsinki uudet(kemikaalijäämät)ja kirpparivaatteet(pölyt,pesuaineet..)ja noi esikoisen vanhat ollu käytös 4v sitte joten kyllä nekin pesua kaipaa
. ja oli tarkoitus silittääkin et lähtee pesuainejämät pois,mut nyt käytetään nestemäistä pesuainetta joten kyl toi pyykkikin on pehmyttä,silitän jos kovaksi jäävät ja harsot on kiva silittää niin ei raavi sit pienen naamaa..mut laiskuutta täälläkin tuon silittämisesn kans,esikoiselta silitin kaikki =D katotaan sit onko kuinka herkkäihoinen tyyppi,itselläni kun on atooppinen iho ollu pienestä asti ja esikoisellaki oli vauvana kuiva iho..
Niin ja
lajitellu olen vaatteet niin et 50-62 on sit heti kaapis ja 68 odottaa komerossa pussissa,pesen ne sitten ku aika niille on sopiva ku eihän ne mene ihan alussa...
Miirikki hyvää pitkää lomaa!!!!!!!!!
vauvakirjasta,tuo vaukirjalta saama kirja kirja sinusta on aivan ihana,mieski sitä ihasteli ja kirjoittikin jo siihen,se ku alkaa raskausaikana ja on noin vuoden ikään käytössä...tykkäsin:heart:
Nessu toivottavasti selviää tuo lääkesotku ja yritä olla ressaamatta jos syytön asiaan olet.:hug:
Eleana no on kyllä väärin tuollanen,en tiedä mitä laki sanoo tuossa suhteessa et ku sulla on määräaikainen et onko niillä sit pakko vakinaistaa sinut jos äitiyslomalle olet jäämässä.epäreilua kyllä!itsekin mietin että kun jäin saikulle/lomalle et odottaako samat työt minua ens kesänä ja jos ei niin mitä teen,vakituinen tosin olen,ollut 8v töissä tuolla mutta tosiaan ku tarvii sen 4työntekijää ja se 4-5 siellä nyt on et onko mulle paikka siellä vai ei ,ja jos ei niin pitänee ettii muita töitä =(
Mieliteot, alussa oli aurajuusto tosiaan. Nyt on lakritsijäätelö(mitä en norm syö) =P ja fetasalaatti(lähinnä juuston takia)..suolainen ennemmin ku makee,uudet satsumat oli ihanan makeita kyllä =P
Zophie ja liinukka puhu tuosta vihlomisesta/supisetlusta,mie kysyin kans viime neuvolassa tuosta ja laittoi kans supistelujen piikkiin mut mie en kyllä usko et ne supisteluja on,koska se vihlominen kestää tasan niin kauan kun liikku ja kun pysähtyy niin loppuu...eilen kävelyllä kävi juuri noin,alkoi vihlomaan oikeata alavatsaa mutta sinnillä jatkoin vaan ja pidensin askelta ja sit helpotti kylläki jossai vaihees,mut sitte alko rakkoa painaan joten piti hiljentään....
äitini sanoi kans tuosta et hälläki oli ihan samaa et liikkuessa vihloi mut ei ne mitää supistuksia ollu.tiedä sitte
ja tsemppiä selkäkipuihin!!!!
(.) eilen poksuttiin ja nyt alko raskausviikko 30. !!! viimisellä kymmenyksellä,tai miten sen nyt ottaa ku on 29+1...mut 30.viikko kuite
vkloppu oltiin mökkeilemässä,olihan se ihanaa olla korvessa,ei kuulunu auton ääniä,ei naapurien möykkäystä,ei mitään!mie nukuin niin hyvin,eikä kertaakaan tarvinu yöllä nousta vessaan,onneksi,sillä yöllä ei ole kiva hiippailla ulkohuussiin..!! aamulla kiikutin taas tk:een näytettä,josko huomenna selviäis et miksi mun pissanäyte on epäpuhdas..niin ja painoa on sit tullu 9pvn aikana sellaset 3kg!!!
Isyyspakkausta olis kiva alkaa väsäilee mut ei nyt ole oikee rahaa,yritin työnantajalta viel kysyy et voisko ilmoittaa palkanlaskijalle et mun lomarahat maksais ku niille olis nyt käyttöä,olis hesaan lähtöki ens vkn pe...mut tuntuu olevan niin iso homma ilmoittaa et en tiedä,ja ku laitoin sen viestin viime viikon alussa niin eipä ole vastannu mitää,ärsyttää välillä koko paikka...:stick:
jiimii&poju 29+1