Moi!!
Jospa mäkin jo uskaltaisin liittyä, oon jokapäivä käynyt lukemassa tätä syyskuisten pinoa
elikkä siis, tällä viikolla 3 aamuna testin tehny ja joka kertaa 2 viivaa näyttäny, et kai se on uskottava että tässä raskaana ollaan :O oireita on kyllä vaikka mitä, ollu jo tyyliin ovulaatiosta saakka
mies ja paras ystävä meinas jo tulla hulluks kun jauhoin 2 viikkoo et tää on nyt outoo ja erikoist
yms.. mut kyl mä vaan tiesin et raskaana ollaan
ehtisin hätähousuna tehdä 3 negatiivistakin
kun aloitin testaamisen niin aikaisin
mutta siis täällä olis nyt ovulaatiosta laskettuna (en muista milloin joulukuussa menkat alkoi)
viikkoja kasassa 4+4 netin testin mukaan ja laskettu aika 22.9, mutta ne sit tarkentuu matkan
varrella
tyksiin mennään..
en ole kertonut vielä kuin miehelle ja parhaalle ystävälleni, aattelin että odotan muutaman
viikon ja jos tällä kertaa ei oksettaisi niin ei tarttis välttis töissäkään heti paljastaa vaan sais
pitää tän vielä vähän omana juttuna
meillä on siis entuudestaan 04/06 syntynyt poika.
oireita on ollut vatsankipuilut ja maha turvonnut, tissit ihan järkyttävän kipeet ja pallot, välillä vähän etova olo,
tällä viikolla kahvi ei ole maistunut yhtään ja olen ollut ihan järkyttävän väsynyt. on se hassua
(joko aika kultaa muistot tai sitten ei ollut tosiaan) en muista että ensiraskaudessa olisi
ollut heti näin alussa kaikenlaista "vaivaa" vai eikö niitä silloin osannut yhdistää raskauteen..
muutenkin olen stressannut että tämä olisi tuulimuna tai keskenmeno tai jotain ja yritän
lakata stressaamasta ja odotella ihan rauhassa sinne ensimmäiseen ultraan.
neuvolaan soitan tänään ja varaan ajan, siellähän ei mitään tapahdu mutta tuleepahan sellainen
olo että tämäkin on saatu alkuun
en usko että aion muuttaa välttämättä meikki- yms rutiineja, katotaan muuttuuko.. tällä
viikolla en ole jaksanut muuta kuin pestä itseni, meikkaukset ja hiuksenlaitot on jääneet
kokonaan kun on ollu niin väsynyt
ai niin ja oon 28 wee