Aurinkoista huomenta kaikille kanssaodottajille!!
Oon taas saanut ärhäkän räkätaudin haitakseni, aivastella saa kokoajan ja nenä tukossa, silti vuotaa TODELLA vetistä eritettä.. Tympeetä. Kohta täytyy soitella päivystävälle hoitajalle ja kysäistä, voisikos nasolinia käyttää, netistä löytyy niin erilaisia juttuja ettei tiedä mihin uskoa
Huomenna sit lääkäriin ja saikulle parantelemaan pöpö. Juuri kun pääsin takaisin töihin, niin mun tuuria :ashamed: Kuumettakin on jopa, paljon oon sairastellut viiden vuoden aikana ja ehkä muutaman kerran nostanut kuumeen. Joka paikkaa särkee ja niska jumissa, jospa ei olis influenssa |O
Masuun kuuluu hyvää, välillä aivastaessa vihlasee kovasti oikealta puolelta..
Pahoinvointi selätetty täysin, IHANAAAAAAAA <3 Liha ja tosi monet ruoat tosin ällöttää. Perunamuussi ja jauhelihakastike on parasta!! Saa lihaa tuossa muodossa syötyä onneksi
Ei puhettakaan joistain pihveistä, hyi..
Kärsin raskausajan dementiasta, joten kirjoitan varmaan samat asiat tänne moneen kertaan aina, eri päivänä vaan
Onneksi täällä on niin paljon juttua, ettei kukaan varmaan huomaa..
Dopplerilla iltaisin kuuntelen pikkuista, hengailee lähes aina vasemmalla puolella
ARPIA ilmestynyt jo todella varhain, oikeanpuoleisessa jenkkakahvassa pari pientä, reisissä PALJON. No toisesssa reidessä arpia oli jo ennen raskautta, kun siirryin alipainosta normaaliin painoon. Mutta tulkoot vaikka koko kroppa täyteen arpia, jos on tullakseen
Oon sen verran sujut jo kroppani kanssa (syömishäiriötausta) että vähät minä jostain arvista
Alavatsakipuilut täälläkin olleet oviksesta lähtien enemmän oikealla puolella, välillä tulee semmoisia menkkamaisia fiiliksiä, kohdun venymistä. Enää ei ole ollut kuin harvoin.
Usein kipuja myös
alapäässä, ei siis ihan tuossa ulkosalla vaan vähän syvemmällä...mistähän lie :O
Piupiuu 12+5